Op andere festivals waar ze afsluiter waren deden ze inderdaad nog 3 nummers meer. Kan nergens vinden hoe lang ze in Oslo gespeeld hebben, maar op Lowlands spelen ze 5 kwartier.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:09 schreef Jacobuspower het volgende:
vind het vooral erg jammer dat da frame 2R is verdwenen. en spelen ze op lowlands niet nog een kwartiertje langer?
Nou, als ze 'em net zo uitvoeren als vorige maand, mag-ie van mij wegblijvenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef conobram het volgende:
Mijn Leave Before The Lights Come On wat doe je?
Andyquote:Ex-Arctic Monkeys man gigging with new band
Andy Nicholson gearing up with Joe Carnall And The Book Club
Former Arctic Monkeys bassist Andy Nicholson is playing in a new band – Joe Carnall And The Book Club.
The Sheffield collective, lead by ex-Milburn frontman Carnall, are set to play a gig at the Narrow Minded Social Club event at London's Proud Gallery on Wednesday (August 19).
The club-night is run by The Rifles – see Myspace.com/therifles for more information.
Milburn fans have been sharing Joe Carnall And The Book Club demos at the now-defunct band's website, Milburnmusic.com.
Andy Nicholson left Arctic Monkeys in 2006. He has recently been playing in rap/indie band Mongrel along with fellow Sheffield resident Jon McClure of Reverend And The Makers.
http://www.nme.com/news/nme/46735
Auw! Het is gewoon vals!quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, als ze 'em net zo uitvoeren als vorige maand, mag-ie van mij wegblijven.
Echt de slechtste performance sinds "Fake Tales" in de HMH. Las ook wel veel dat ze dronken waren, en in die trip een slechte reis hadden gehad. Maar dit was een goed voorbeeld van hoe je de energie uit een nummer kan zuigen. Ze hebben tegenwoordig aan elk ouder nummer wat iets veranderd, maar ik weet zeker dat ze daar op gaan terugkomen. Liever dat ze tot die tijd zulke nummers helemaal niet meer spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |