abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71907387
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Op basis van de reacties daar moet het wel een wereldgoal geweest zijn

Leuke kopgoal gewoon
pi_71907393
Hij speelde een prima wedstrijd hoor. .
-
pi_71908725
az staat al 0-6 voor tegen rkc doen ze best goed!
pi_71908747
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Betalingen met iDeal lukken niet bij het online bestellen van kaartjes. Komen geen beschikbare banken in het drop-down menu. Lekker bezig daar.
Gebruik je Firefox? Misschien ff IE proberen. Anders ligt het zoals gewoonlijk aan dat systeem
pi_71908772
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gebruik je Firefox? Misschien ff IE proberen. Anders ligt het zoals gewoonlijk aan dat systeem
Allebei geprobeerd maar werkt inmiddels weer. Kaartje in de pocket.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:27:45 #131
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71908780
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:25 schreef mash_ het volgende:
az staat al 0-6 voor tegen rkc doen ze best goed!
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staan
Jawel, je keek.
pi_71908801
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef jna het volgende:

[..]

Ja hadden
pi_71908829
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef jna het volgende:

[..]

Idd. We moeten hier niet teveel aan tillen. Het afbraakproces van Ronald heeft wat tijd nodig.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:32:14 #134
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71908888
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja hadden
Ik bedoel er alleen mee dat dit echt niet zo'n prestatie is.
Jawel, je keek.
pi_71908953
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Idd. We moeten hier niet teveel aan tillen. Het afbraakproces van Ronald heeft wat tijd nodig.
Idd. Sparta en RKC kun je nauwelijks als graadmeter nemen. Let maar op als de subtop komt, dan gaat az spartelen.

Gewoon het volste vertrouwen in Koeman hebben, dan komt alles goed .
pi_71909008
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Idd. Sparta en RKC kun je nauwelijks als graadmeter nemen. Let maar op als de subtop komt, dan gaat az spartelen.

Gewoon het volste vertrouwen in Koeman hebben, dan komt alles goed .
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71909960
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:42 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ziggo is 15 euro
Eerste twee maanden gratis en per maand opzegbaar.
pi_71910921
Het voelt raar dat Vermaelen nu bij Arsenal speelt
AJAX AMSTERDAM!
pi_71911909
Sneijder een doelpuntje bij Real meegepakt.
pi_71913411
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:58 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Een tikkeltje overdreven.
The Verminator.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:14:16 #141
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71914222
Pff nu al wakker, zometeen begint het alweer
pi_71914341
Nog maar 5 uurtjes! Hoop zo dat Ajax wint, 7 punten Los na 3 wedstrijden, te mooi om waar te zijn.
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:02:41 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71914397
Hehe, Sparta speelt volgende week in de Arena tegen ons en had vorige week een officieel persbericht uit laten gaan waarin ze stelden dat ze het niet eens waren met de verplichte buscombi die door de gemeente Amsterdam was opgelegd omdat 'Sparta-supporters nu eenmaal uit Rotterdam komen'.
Sparta-fans terecht boos, combi slaat ook nergens op, bestuur was ook boos en zou uit solidariteit niet afreizen.

Nu is er door druk van directies / veiligheidscoördinators van beide clubs een vrij vervoersregeling afgedwongen bij de gemeente, dus je zou verwachten dat Sparta nu wel met een paar honderd man komt aankakken. Desalniettemin loopt de verkoop voor het uitvak al een week en zijn er in totaal maarliefst vier kaartjes verkocht. En in combinatie met 17 vrijwillige buscombikaarten gaat dit natuurlijk een waar gekkenhuis worden in het uitvak.

Maargoed, eerst nog effe eh, wat was het. Ohja, PSV.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71914425
Gvd, wat een tijd Ben kapot, straks in de trein slapen

Maar toch wel zin in
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:55:09 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71914529
quote:
LUIS SUAREZ VOELT ZICH VEEL PRETTIGER BIJ WERKWIJZE NIEUWE TRAINER

„Jol is in alles anders”

AMSTERDAM – Luis Suarez is er aan de vooravond van PSV-Ajax van overtuigd: „Wij worden kampioen.” Volgens de aanvoerder van de Amsterdammers had Ajax vorig seizoen al de schaal omhoog moeten houden. „We hadden genoeg kwaliteit, maar er klopte iets niet”, zegt de Uruguayaan. „De spelers hebben de meeste schuld. Maar achteraf kun je ook zeggen dat duidelijk werd dat Marco van Basten daarvoor alleen Jong Ajax en de nationale ploeg had getraind. Hij wist niet hoe hij een seizoen lang met ons moest omgaan. Martin Jol weet alles.”

„We begonnen nog wel heel goed”, vond de topschutter. „Maar daarna gebeurden er dingen op de training, waardoor sommige spelers zeer ontevreden werden. Ook vond ik dat hij te weinig naar ons luisterde. Dan werd er bijvoorbeeld iets georganiseerd en had een aantal spelers daar helemaal geen zin in. Maar ook met zijn steeds wisselende opstellingen hadden veel mensen moeite.”

Onder Jol werken, vindt hij een verademing. „Hij is net een ZuidAmerikaan, laat zijn hart spreken en wil dat wij met ons hart voetballen! Je ziet dat hij ongelooflijk veel ervaring heeft. Kijk naar Mitchell Donald, bijvoorbeeld. Het vertrouwen dat hij van de trainer krijgt, doet hem goed. Martin is een echte motivator en raakt de spelers. We zijn ’anders in ons hoofd’. Daarnaast maakt hij er handig gebruik van dat wij al vijf jaar geen kampioen zijn geworden. We zijn boos en daarom ongelooflijk gretig.”

Ook de verandering van speelstijl, die Jol doorvoerde, bevalt Suarez. „Van Basten wilde dat wij rustig achterin voetbalden, de bal lieten rondgaan. Jol wil zo snel mogelijk naar voren, omdat hij weet dat dáár de kwaliteiten van Ajax liggen. Van Basten speelde ook altijd 4-3-3, maar nu kunnen we 4-4-2, 4-3-3 en 4-2-3-1 spelen. Dat maakt ons minder voorspelbaar.”

Dat Ajax grotendeels afhankelijk van hem is, bestrijdt hij. „Ik ben belangrijk, maar Ajax is niet alleen Suarez. Iedereen zei vorig jaar dat wij van FC Twente zouden verliezen, omdat ik niet meedeed. Maar met Siem de Jong en Javier Martina in de basis wisten we daar ook te winnen.”

Suarez beloofde de fans 25 doelpunten, maar is niet alleen op het vijandelijke doel gefocust. „In het verleden wilde ik misschien wel veel te graag scoren. Nu vind ik het belangrijker om kampioen te worden. Het klinkt misschien heel gek, maar de overwinning bij Groningen (0-2) gaf mij misschien nog wel een veel beter gevoel dan mijn hattrick tegen RKC (4-1). Omdat ik weet dat die wedstrijden uiteindelijk de doorslag gaan geven.”

Vandaag is Suarez op wraak belust. „Die 6-2 nederlaag van vorig jaar bij PSV was Ajax-onwaardig en ben ik ook nog niet vergeten. Niemand wil nog een keer in Eindhoven verliezen. Dat we PSV op zeven punten achterstand kunnen zetten is meegenomen. Daar gaan we alles aan doen.”

Wat de toekomst hem brengt, weet Suarez niet. „Het enige dat ik kan zeggen, is dat ik nog een contract voor drie seizoenen heb en ik zeker nog twee jaar blijf. Ik wil ook een keer in de Champions League spelen met Ajax.”
quote:
Sulejmani met koorts naar huis

EINDHOVEN – Het is hoogst twijfelachtig of Miralem Sulejmani vandaag in actie kan komen tijdens PSV-Ajax (12.30 uur). De Ajacied meldde zich in de Amsterdam ArenA voor de afsluitende training, maar had verhoging en werd met medicijnen naar huis gestuurd. ’s Avonds laat meldde de Serviër zich alsnog in het spelershotel. Als hij koortsvrij is, zit hij bij de selectie, maar een basisplaats lijkt uitgesloten. Een plek bij de eerste elf lonkt – op basis van de laatste training – wel voor Timothee Atouba. De aankoop van Ajax start als linksback en maakt daarmee zijn debuut.

PSV-trainer Fred Rutten kan beschikken over de Mexicaanse international Carlos Salcido. Vorige week tegen FC Twente bleek hij slechts fit voor een kwartier en bleef de hele wedstrijd op de bank. Woensdag speelde hij echter met Mexico tegen de Verenigde Staten. Als Rutten Salcido opstelt, zal dit ten koste gaan van Erik Pieters. Het lijkt erop dat PSV verder in dezelfde opstelling aantreedt als waarmee werd begonnen tegen FC Twente, dus met Dirk Marcellis in de achterhoede en Timmy Simons op het middenveld. Rutten moet alleen nog een keus maken voor de rechtsbuitenpositie tussen Danko Lazovic en Nordin Amrabat. „Wij gaan van onze eigen kracht uit”, aldus Rutten, „maar ik ben beducht voor een verrassende tactische variant van Martin Jol. Uit ervaring weet ik dat hij daar zo nu en dan mee komt.”

PSV-Ajax 12.30 uur

PSV: geblesseerd: Engelaar, Manco.

Ajax: geblesseerd: Gabri, Verhoeven. Twijfelachtig: Sulejmani.
Telegraaf

Wel wat kritische noten die hier gekraakt worden over Van Basten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71914871
Luis overdrijft dit keer wel met nog zeker twee jaar blijven , een beetje dan.

Motherfuckin he, wat heb ik er zin in.
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:53:47 #147
51286 w00h00
Digital man!
pi_71914991
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luis overdrijft dit keer wel met nog zeker twee jaar blijven , een beetje dan.

Motherfuckin he, wat heb ik er zin in.
Hier ook man. Ik ben echt benieuwd.

JODENNNNNN!
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:01:06 #148
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71915072
Geen Sulejmani zou wel balen zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71915109
Kutzooi, Sulejmani moet echt wel spelen. In die Cvitanich heb ik niet zoveel vertrouwen..
pi_71915269
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutzooi, Sulejmani moet echt wel spelen. In die Cvitanich heb ik niet zoveel vertrouwen..
Ik wel en het gaat zich uitbetalen. Jol moet hem eens drie wedstrijden in de basis laten staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')