Daarom Atoubaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging stond er vorig jaar ook behalve Alderweireld en dat ging totaal fout
Ben benieuwd want psv heeeft voorin natuurlijk wel genoeg klasse en zeker met die snelle mannetjes aan de zijkant zal het wel zweten worden.
Ik ga morgen niet aan lopen kutten met gratis streampjes, hiervoor geef ik graag 6 euro uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat ik het volgen met een stream morgen
Ik zal wel weer een gierige kutjood zijn, maar ik snap er niet zoveel van? Kost het nu tegenwoordig 6euro per wedstrijd? Of kun je voor 6 euro een heel weekend kijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet aan lopen kutten met gratis streampjes, hiervoor geef ik graag 6 euro uit
Toen we psv van de mat speelden in de Arena?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging stond er vorig jaar ook behalve Alderweireld en dat ging totaal fout
Per wedstrijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een gierige kutjood zijn, maar ik snap er niet zoveel van? Kost het nu tegenwoordig 6euro per wedstrijd? Of kun je voor 6 euro een heel weekend kijken?
Toen gaf Rommedahl nog een prachtige assist bij de 1-0.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen we psv van de mat speelden in de Arena?
Voor 4 euro meer heb je een maand lang eredivisie live gewoon op tv, volgens mij ook nog in HD.quote:
Ziggo is 15 euroquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor 4 euro meer heb je een maand lang eredivisie live gewoon op tv, volgens mij ook nog in HD.
Ok iets duurder dan UPC dus.quote:
Denk er net zo over. Van PSV verliezen is tenslotte geen schande. Ik ben wel een positivo en hoop natuurlijk op winst. 2-3 zou best wel eens een realistische uitslag kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ok iets duurder dan UPC dus.
Ik heb echt totaal geen idee wat het morgen gaat worden, mochten we winnen dan zit Ajax op de goede weg en zal het veel zelfvertrouwen geven. Verliezen we dan lopen we gelukkig nog niet achter de feiten aan.
stiekem 2-3.
Na 20 minuten ook echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Vermaelen heeft zijn eerste goal voor Arsenal gemaakt.
Lekker debuut.
Leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Lekker debuut.
Hehe mooi, ga hier aub geen uitslagen van de PL geven want moet MOTD vanavond nog zien!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Lekker debuut.
Op basis van de reacties daar moet het wel een wereldgoal geweest zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal fans zijn blij met Vermaelen
Een tikkeltje overdreven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal fans zijn blij met Vermaelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |