Is best te doen ja, maar er zijn er meer.quote:
Lijkt me wel lachen, keer daten met Lucky.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is best te doen ja, maar er zijn er meer.
Kleine meisjes? Tvp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds dat kleine meisje dat in dat pak gaat.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84124quote:‘Ik werk harder en ben serieuzer’
Martin Jol lijkt er goed aan te hebben gedaan Luis Suárez de aanvoerdersband om de arm te hebben geschoven. De Uruguyaanse spits, die een week geleden een zuivere hattrick noteerde, zegt harder te werken en serieuzer te zijn nu hij de aanvoerdersband draagt. “Ik realiseer me dat het een grote verantwoordelijkheid is om aanvoerder te zijn van Ajax.”
In een interview dat hij aan AD/Sportwereld geeft, spreekt hij uit het een eer te vinden om Ajax te mogen leiden op het veld. Het is bijzonder, dat ik dit al op 22-jarige leeftijd ben. Er hoort bij dat je verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat. Ik ben harder gaan werken, maar zonder het plezier te verliezen. Dat laatste blijft voor mij heel belangrijk. Ook in de kleedkamer laat ik mij nog gewoon gelden. Grappen uithalen, lachen.”
Marco van Basten maakte aan het begin van de zomer plaats voor Martin Jol, over wie Suárez ook enthousiast is. “Je kunt merken dat deze trainer al meer met Zuid-Amerikanen heeft gewerkt”, zegt Suárez. “Hij is bijvoorbeeld altijd positief. Als hij het nodig vindt om tijdens een training spelers te corrigeren, dan doet hij dat. Maar hij brengt het zo dat je het als speler niet als negatief ervaart. Jol is ook van het fysieke contact. Slaat snel een arm om je heen. Dat is fijn voor Zuid-Amerikanen, maar sowieso prettig voor elke jonge speler.”
Suárez steekt ook veel op van de samenwerking met Diego Forlán, zijn ploeggenoot bij Uruguay. “Ik ken Diego pas twee jaar, maar hij heeft me bij de hand genomen in de wereld van het topvoetbal. Ik leer ontzettend veel van hem. Hij heeft zich over mij ontfermd en stimuleert me. Ik spiegel me aan hem, hij maakt heel veel doelpunten maar denkt toch altijd aan het teambelang. Ook ben ik nu veel aan het trainen op afwerken met links.”
“Met het verbeteren van mijn spel ben ik meer bezig dan met een stap naar een Europese topclub. Die route heb ik in mijn hoofd. Dit seizoen blijf ik zeker nog bij Ajax. Ik voel me prettig hier en weet dat ik elke week speel. We zitten een jaar voor het WK, ik ben optimistisch over de kansen van Uruguay om Zuid-Afrika te halen. Mijn basisplaats in de nationale ploeg ga ik nu niet op het spel zetten.”
Vstávejte rytíři, nespětequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tegen Ceske Budejovice moet Slavia idd. wel 3 punten kunnen pakken morgen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84124
Anders had ik ook eigen handig de Arena afgebroken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat hij nog een jaartje blijft.
[slechtegrap]Slop schrijft hele andere dingen af.[/slechtegrap]quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:56 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb het één keer meegemaakt dat iedereen in de club van hoog tot laag overtuigd was van de klasse van een speler. Dat was Zlatan Ibrahimovic.'
Die een heel slecht eerste jaar doormaakte bij Ajax. ''Ja, je moet geduld hebben met spelers en ze niet na één jaar afschrijven.
Wow nu kan je wel drie extra euroknallers halenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Heb toch al 3 euro bespaard met PSV uit en Heracles uit, toppie van Ajax dat ze on-line korting geven.
Dan verliezen we van VVV, Sparta, AZ, en Groningen en wordt Twente kampioen, let maar opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:57 schreef damsco het volgende:
Stel dat Ajax morgen PSV finaal van het veld speelt. Dan moeten we toch wel landskampioen worden, toch toch?
quote:Jol selecteert 19 spelers voor PSV-Ajax
Ajax.nl heeft inmiddels de selectie van 19 spelers voor het duel tegen PSV bekendgemaakt:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaďl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
HR
Vermoedelijke opstelling Ajax
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, Emanuelson, Suarez en Sulejmani.
Daarom Atoubaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging stond er vorig jaar ook behalve Alderweireld en dat ging totaal fout
Ben benieuwd want psv heeeft voorin natuurlijk wel genoeg klasse en zeker met die snelle mannetjes aan de zijkant zal het wel zweten worden.
Ik ga morgen niet aan lopen kutten met gratis streampjes, hiervoor geef ik graag 6 euro uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat ik het volgen met een stream morgen
Ik zal wel weer een gierige kutjood zijn, maar ik snap er niet zoveel van? Kost het nu tegenwoordig 6euro per wedstrijd? Of kun je voor 6 euro een heel weekend kijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet aan lopen kutten met gratis streampjes, hiervoor geef ik graag 6 euro uit
Toen we psv van de mat speelden in de Arena?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging stond er vorig jaar ook behalve Alderweireld en dat ging totaal fout
Per wedstrijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een gierige kutjood zijn, maar ik snap er niet zoveel van? Kost het nu tegenwoordig 6euro per wedstrijd? Of kun je voor 6 euro een heel weekend kijken?
Toen gaf Rommedahl nog een prachtige assist bij de 1-0.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen we psv van de mat speelden in de Arena?
Voor 4 euro meer heb je een maand lang eredivisie live gewoon op tv, volgens mij ook nog in HD.quote:
Ziggo is 15 euroquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor 4 euro meer heb je een maand lang eredivisie live gewoon op tv, volgens mij ook nog in HD.
Ok iets duurder dan UPC dus.quote:
Denk er net zo over. Van PSV verliezen is tenslotte geen schande. Ik ben wel een positivo en hoop natuurlijk op winst. 2-3 zou best wel eens een realistische uitslag kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ok iets duurder dan UPC dus.
Ik heb echt totaal geen idee wat het morgen gaat worden, mochten we winnen dan zit Ajax op de goede weg en zal het veel zelfvertrouwen geven. Verliezen we dan lopen we gelukkig nog niet achter de feiten aan.
stiekem 2-3.
Na 20 minuten ook echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Vermaelen heeft zijn eerste goal voor Arsenal gemaakt.
Lekker debuut.
Leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Lekker debuut.
Hehe mooi, ga hier aub geen uitslagen van de PL geven want moet MOTD vanavond nog zien!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Lekker debuut.
Op basis van de reacties daar moet het wel een wereldgoal geweest zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal fans zijn blij met Vermaelen
Een tikkeltje overdreven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal fans zijn blij met Vermaelen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op basis van de reacties daar moet het wel een wereldgoal geweest zijn
Gebruik je Firefox? Misschien ff IE proberen. Anders ligt het zoals gewoonlijk aan dat systeemquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Betalingen met iDeal lukken niet bij het online bestellen van kaartjes. Komen geen beschikbare banken in het drop-down menu. Lekker bezig daar.
Allebei geprobeerd maar werkt inmiddels weer. Kaartje in de pocket.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gebruik je Firefox? Misschien ff IE proberen. Anders ligt het zoals gewoonlijk aan dat systeem
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:25 schreef mash_ het volgende:
az staat al 0-6 voor tegen rkcdoen ze best goed!
Ja haddenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staan
Idd. We moeten hier niet teveel aan tillen. Het afbraakproces van Ronald heeft wat tijd nodig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staan
Idd. Sparta en RKC kun je nauwelijks als graadmeter nemen. Let maar op als de subtop komt, dan gaat az spartelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. We moeten hier niet teveel aan tillen. Het afbraakproces van Ronald heeft wat tijd nodig.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd. Sparta en RKC kun je nauwelijks als graadmeter nemen. Let maar op als de subtop komt, dan gaat az spartelen.
Gewoon het volste vertrouwen in Koeman hebben, dan komt alles goed.
The Verminator.quote:
quote:LUIS SUAREZ VOELT ZICH VEEL PRETTIGER BIJ WERKWIJZE NIEUWE TRAINER
„Jol is in alles anders”
AMSTERDAM – Luis Suarez is er aan de vooravond van PSV-Ajax van overtuigd: „Wij worden kampioen.” Volgens de aanvoerder van de Amsterdammers had Ajax vorig seizoen al de schaal omhoog moeten houden. „We hadden genoeg kwaliteit, maar er klopte iets niet”, zegt de Uruguayaan. „De spelers hebben de meeste schuld. Maar achteraf kun je ook zeggen dat duidelijk werd dat Marco van Basten daarvoor alleen Jong Ajax en de nationale ploeg had getraind. Hij wist niet hoe hij een seizoen lang met ons moest omgaan. Martin Jol weet alles.”
„We begonnen nog wel heel goed”, vond de topschutter. „Maar daarna gebeurden er dingen op de training, waardoor sommige spelers zeer ontevreden werden. Ook vond ik dat hij te weinig naar ons luisterde. Dan werd er bijvoorbeeld iets georganiseerd en had een aantal spelers daar helemaal geen zin in. Maar ook met zijn steeds wisselende opstellingen hadden veel mensen moeite.”
Onder Jol werken, vindt hij een verademing. „Hij is net een ZuidAmerikaan, laat zijn hart spreken en wil dat wij met ons hart voetballen! Je ziet dat hij ongelooflijk veel ervaring heeft. Kijk naar Mitchell Donald, bijvoorbeeld. Het vertrouwen dat hij van de trainer krijgt, doet hem goed. Martin is een echte motivator en raakt de spelers. We zijn ’anders in ons hoofd’. Daarnaast maakt hij er handig gebruik van dat wij al vijf jaar geen kampioen zijn geworden. We zijn boos en daarom ongelooflijk gretig.”
Ook de verandering van speelstijl, die Jol doorvoerde, bevalt Suarez. „Van Basten wilde dat wij rustig achterin voetbalden, de bal lieten rondgaan. Jol wil zo snel mogelijk naar voren, omdat hij weet dat dáár de kwaliteiten van Ajax liggen. Van Basten speelde ook altijd 4-3-3, maar nu kunnen we 4-4-2, 4-3-3 en 4-2-3-1 spelen. Dat maakt ons minder voorspelbaar.”
Dat Ajax grotendeels afhankelijk van hem is, bestrijdt hij. „Ik ben belangrijk, maar Ajax is niet alleen Suarez. Iedereen zei vorig jaar dat wij van FC Twente zouden verliezen, omdat ik niet meedeed. Maar met Siem de Jong en Javier Martina in de basis wisten we daar ook te winnen.”
Suarez beloofde de fans 25 doelpunten, maar is niet alleen op het vijandelijke doel gefocust. „In het verleden wilde ik misschien wel veel te graag scoren. Nu vind ik het belangrijker om kampioen te worden. Het klinkt misschien heel gek, maar de overwinning bij Groningen (0-2) gaf mij misschien nog wel een veel beter gevoel dan mijn hattrick tegen RKC (4-1). Omdat ik weet dat die wedstrijden uiteindelijk de doorslag gaan geven.”
Vandaag is Suarez op wraak belust. „Die 6-2 nederlaag van vorig jaar bij PSV was Ajax-onwaardig en ben ik ook nog niet vergeten. Niemand wil nog een keer in Eindhoven verliezen. Dat we PSV op zeven punten achterstand kunnen zetten is meegenomen. Daar gaan we alles aan doen.”
Wat de toekomst hem brengt, weet Suarez niet. „Het enige dat ik kan zeggen, is dat ik nog een contract voor drie seizoenen heb en ik zeker nog twee jaar blijf. Ik wil ook een keer in de Champions League spelen met Ajax.”
Telegraafquote:Sulejmani met koorts naar huis
EINDHOVEN – Het is hoogst twijfelachtig of Miralem Sulejmani vandaag in actie kan komen tijdens PSV-Ajax (12.30 uur). De Ajacied meldde zich in de Amsterdam ArenA voor de afsluitende training, maar had verhoging en werd met medicijnen naar huis gestuurd. ’s Avonds laat meldde de Serviër zich alsnog in het spelershotel. Als hij koortsvrij is, zit hij bij de selectie, maar een basisplaats lijkt uitgesloten. Een plek bij de eerste elf lonkt – op basis van de laatste training – wel voor Timothee Atouba. De aankoop van Ajax start als linksback en maakt daarmee zijn debuut.
PSV-trainer Fred Rutten kan beschikken over de Mexicaanse international Carlos Salcido. Vorige week tegen FC Twente bleek hij slechts fit voor een kwartier en bleef de hele wedstrijd op de bank. Woensdag speelde hij echter met Mexico tegen de Verenigde Staten. Als Rutten Salcido opstelt, zal dit ten koste gaan van Erik Pieters. Het lijkt erop dat PSV verder in dezelfde opstelling aantreedt als waarmee werd begonnen tegen FC Twente, dus met Dirk Marcellis in de achterhoede en Timmy Simons op het middenveld. Rutten moet alleen nog een keus maken voor de rechtsbuitenpositie tussen Danko Lazovic en Nordin Amrabat. „Wij gaan van onze eigen kracht uit”, aldus Rutten, „maar ik ben beducht voor een verrassende tactische variant van Martin Jol. Uit ervaring weet ik dat hij daar zo nu en dan mee komt.”
PSV-Ajax 12.30 uur
PSV: geblesseerd: Engelaar, Manco.
Ajax: geblesseerd: Gabri, Verhoeven. Twijfelachtig: Sulejmani.
Hier ook man. Ik ben echt benieuwd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luis overdrijft dit keer wel met nog zeker twee jaar blijven, een beetje dan.
Motherfuckin he, wat heb ik er zin in.
Ik wel en het gaat zich uitbetalen. Jol moet hem eens drie wedstrijden in de basis laten staan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutzooi, Sulejmani moet echt wel spelen. In die Cvitanich heb ik niet zoveel vertrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |