Wat heeft hij er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met lekkere vergelijkingen kom je als het gaat om illegalen
Lekker discussieren ook zo, wanneer kom je met de Hitler vergelijking?
Oh? Ik heb nog geen muur gezien bij de Europese buitengrenzen. Daar is wel grensbewaking, maar stukken genoeg waar je zo, zonder enige controle naar binnen wandelt. Er zijn natuurlijk ook nog legio mogelijkheden tot smokkel, waar men volop gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder staat er al een soort muur om Europa/Nederland.
Nu wordt het zaak om de luchtvaartmaatschapijen te verplichten niet meer mensen zonder geldige verblijfspapieren in te checken
Bullshit, legale immigratie is onderdeel van onze vrije Westerse samenlevingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:06 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Wat heeft hij er nou weer mee te maken?![]()
Er is niets mis met mijn vergelijking. Illegalen heb je in elk westers land, dat hou je simpelweg niet tegen, gezien de vele mogelijkheden de grens over te komen. Alleen als je je grens op een extreme manier dichtgooit, of het leven in je eigen land minder aantrekkelijk maakt dan waar men vandaan komt, voorkom je illegaliteit. Aangezien beide oplossingen in een vrije westerse samenleving niet passen, blijft het dweilen met de kraan open. Het enige wat je kan doen is niet meer dweilen, maar die kraan blijft open. Het is nu eenmaal onderdeel van onze vrije, westerse samenleving.
Hoe komen ze dan in Nederland terecht?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Oh? Ik heb nog geen muur gezien bij de Europese buitengrenzen. Daar is wel grensbewaking, maar stukken genoeg waar je zo, zonder enige controle naar binnen wandelt. Er zijn natuurlijk ook nog legio mogelijkheden tot smokkel, waar men volop gebruik van maakt.
Luchtvaartmaatschappijen krijgen al boetes als ze mensen zonder geldige reisdocumenten toelaten. Verder komt het overgrote deel aan illegalen echt niet per vliegtuig de grens over.
Hoe zie je dat precies voor je dan? Als ik het vliegtuig neem naar Marokko, dan kan ik toch gewoon opgeven dat ik kom voor vakantie? Wat kan de luchtvaartmaatschappij dan nog zeggen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met woorden, misschien wordt je dan serieus genomen
Geen visum en/of geen paspoort, geen ticket. Is echt niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je dan? Als ik het vliegtuig neem naar Marokko, dan kan ik toch gewoon opgeven dat ik kom voor vakantie? Wat kan de luchtvaartmaatschappij dan nog zeggen?
Exactly.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:06 schreef Vhiper het volgende:
Het is nu eenmaal onderdeel van onze vrije, westerse samenleving.
Legalen zijn dat inderdaad.quote:
Dat wordt toch al gedaan? Ik bedoel, als ik een paspoort en een visum heb, maar asiel ga zoeken in een land, zeg Zweden, dan kan de luchtvaartmaatschappij toch niet controleren of ik voor vakantie kom of voor immigratie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen visum en/of geen paspoort, geen ticket. Is echt niet zo moeilijk
Of denk jij dat je zonder paspoort wel Marokko binnenkomt
Ja, dus neem je een reisvisum.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet een visum hebben
Geweldig, die oneliners die nergens op slaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bullshit, legale immigratie is onderdeel van onze vrije Westerse samenleving
Kan je dat niet zelf verzinnen?quote:Maar vertel eens op welke manier een niet EU buitenlander uit een crisisgebied in Nederland kan komen?
Ja hoor, makkelijk, gewoon naar Gibraltar gaan, daar een vlot bouwen en varen maar. Kan je gelijk zwaaien naar de horden Afrikanen die de andere kant op varenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen visum en/of geen paspoort, geen ticket. Is echt niet zo moeilijk
Of denk jij dat je zonder paspoort wel Marokko binnenkomt
Hoeveel illegalen neemt Gibraltar per jaar op?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:28 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ja hoor, makkelijk, gewoon naar Gibraltar gaan, daar een vlot bouwen en varen maar. Kan je gelijk zwaaien naar de horden Afrikanen die de andere kant op varen
Zeg het eens. Ik kan me voorstellen dat de Spaanse regering benieuwd is naar je onderzoek. Hoe wou jij niet-geregistreerde mensen gaan tellen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel illegalen neemt Gibraltar per jaar op?
Ik weet het antwoord al
Nee, maar ze gaan van daar wel naar Spanje, Dr. Watsonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gibraltar is geen Spanje Sherlock
Sherlock in de bochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:34 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan van daar wel naar Spanje, Dr. Watson
Geen idee, ik heb het niet over Europaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:33 schreef lightbearer het volgende:
Of denk je serieus dat alle illegalen hier in Europa netjes in asielzoekerscentra zitten?
Okay, wat hebben we vandaag nou geleerd? Dat uitzetten niet zo makkelijk is als het klinkt, dat het niet altijd even duidelijk is wanneer mensen wel of niet recht hebben op een verblijfsvergunning en dat immigratie en illegaliteit verschijnselen zijn die het gevolg zijn van de ideale omstandigheden hier?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sherlock in de bocht
Volgens mij leidt je aan waanideeenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:46 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Okay, wat hebben we vandaag nou geleerd? Dat uitzetten niet zo makkelijk is als het klinkt, dat het niet altijd even duidelijk is wanneer mensen wel of niet recht hebben op een verblijfsvergunning en dat immigratie en illegaliteit verschijnselen zijn die het gevolg zijn van de ideale omstandigheden hier?
U vermijdt de inhoud, meneer Maradona.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij leidt je aan waanideeen
Nee hoor, maar aangezien je posting lijkt me die conclusie rechtvaardigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:48 schreef lightbearer het volgende:
[..]
U vermijdt de inhoud, meneer Maradona.
Nou, leg het me eens uit dan: wat maakt iemand tot een legale immigrant?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee hoor, maar aangezien je posting lijkt me die conclusie rechtvaardig
Het is heel makkelijk, of je bent legaal of je bent illegaal en als je het 2e bent moet je retour afzender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |