abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71879697
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=pm29qqk9_4

Ik vraag me af of dit in Nederland nu ook gebeurd en of er cijfers zijn van hoeveel ze er in 2009 ook daadwerkelijk gedropt hebben in het thuisland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71879737
Roemenen etc mogen hier gewoon verblijven, dus die worden niet uitgezet.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:35:03 #3
265768 NBT
Bigger is better.
pi_71879770
Wat gek..
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_71879839
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Klaphark het volgende:
En als ze niet aan de regels voldoen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:57:36 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71880338
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik vraag me af of dit in Nederland nu ook gebeurd
Aparte keus om hier een voltooid deelwoord te gebruiken
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71880664
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:57 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Aparte keus om hier een voltooid deelwoord te gebruiken
Speciaal voor de zielige mens onder ons zoals jij

Nu weer ontopic
pi_71893850
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Speciaal voor de zielige mens onder ons zoals jij

Nu weer ontopic
Jouw beschaving is in elk geval niet goed genoeg om superieur te spellen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71893896
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik vraag me af of dit in Nederland nu ook gebeurd en of er cijfers zijn van hoeveel ze er in 2009 ook daadwerkelijk gedropt hebben in het thuisland
Over 2009 zullen er nog niet veel cijfers zijn, denk ik.
Illegalen die opgepakt worden, worden zo goed mogelijk uitgezet, voorzover ik weet.
Maar dat is soms erg lastig, als bijvoorbeeld het thuisland niet meewerkt. De VreemdelingenDienst en de IND hebben daar vast wel cijfers over.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71902972
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Klaphark het volgende:

Roemenen kunnen best tot ongewenst vreemdeling worden verklaard en dan is het wenselijk als ze weg worden gestuurd.
pi_71929669
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Roemenen kunnen best tot ongewenst vreemdeling worden verklaard en dan is het wenselijk als ze weg worden gestuurd.
Klopt, maar daar gaat dat artikel niet over. Illegaal verblijf is in Nederland niet starfbaar in tegenstelling tot Belgie en ongeveer de rest vd wereld.

Voor een ongewenstverklaring moeten Roemenen in Nederland misdrijven plegen.
pi_71934469
Lijkt me dat je ze gewoon ongewenst vreemdeling moet verklaren als ze de papieren niet in orde hebben en de grens over moeten droppen
pi_71936476
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat je ze gewoon ongewenst vreemdeling moet verklaren als ze de papieren niet in orde hebben en de grens over moeten droppen
België en Duitsland zien je aankomen!
Kan trouwens niet: Schengen, jeweetz.
pi_71936780
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

België en Duitsland zien je aankomen!
Kan trouwens niet: Schengen, jeweetz.
Kan wel zoals blijkt in Belgie en het gaat natuurlijk om de Roemeense grens slimmerik
pi_71937332
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind ik ook, maar de overheid vindt van niet
pi_71937847
Helaas wel. Eigenlijk gek dat je zelfs met een oplopende werkeloosheid niet actief gaat uitzetten
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:23:37 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71938446
Sinds Albayrak is de uitstroom van allochtonen drastisch verminderd. (En de instroom drastisch verhoogd)
The End Times are wild
pi_71938485
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef LXIV het volgende:
Sinds Albayrak is de uitstroom van allochtonen drastisch verminderd. (En de instroom drastisch verhoogd)
Heb je daar cijfers of een verklaring voor?

Recessie waardoor allochtonen blijven misschien?
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:26:45 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71938546
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je daar cijfers of een verklaring voor?

Recessie waardoor allochtonen blijven misschien?
Het laatste onderzoek van het CBS, te vinden op hun site.

Waarom met name niet-westerse allochtonen bljiven is omdat ze minder vaak worden uitgezet. De reden dat niet-westerse allochtonen binnenkomen is dat het toelatingsbeleid versoepeld is.
The End Times are wild
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:27:06 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71938557
Je ziet een omslag van Verdonk naar Albayrak, ongeveer een jaartje na de machtswissel.
The End Times are wild
pi_71938570
Kan je de link geven?
pi_71953618
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Illegalen die opgepakt worden, worden zo goed mogelijk uitgezet, voorzover ik weet.
Dat valt volgens mij wel mee. Ik sprak laatst iemand die geen verblijfsvergunning heeft. Een Soedanees, die al drie jaar in Utrecht op straat leeft. Hij vertelde me dat hij al menig maal een vergunning heeft proberen te bemachtigen, maar dat ze hem bij het aanmeldkantoor in Schiphol telkens een latere datum geven waarop hij zijn vergunning zal krijgen. Hij zegt een politieke vluchteling te zijn, maar blijkbaar kan hij dat niet overtuigend genoeg aantonen. Waarschijnlijk wil het IND er de handen niet aan branden en hopen ze door de datum telkens uit te stellen dat hij vanzelf weggaat naar een ander Europees land.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_71953729
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas wel. Eigenlijk gek dat je zelfs met een oplopende werkeloosheid niet actief gaat uitzetten
Goedkope arbeid is goed voor de winst van bedrijven en dat kan weer leiden tot meer werkgelegenheid.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_71956444
Inderdaad, daarom heb je Polen
pi_71969161
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:46 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij wel mee. Ik sprak laatst iemand die geen verblijfsvergunning heeft. Een Soedanees, die al drie jaar in Utrecht op straat leeft. Hij vertelde me dat hij al menig maal een vergunning heeft proberen te bemachtigen, maar dat ze hem bij het aanmeldkantoor in Schiphol telkens een latere datum geven waarop hij zijn vergunning zal krijgen. Hij zegt een politieke vluchteling te zijn, maar blijkbaar kan hij dat niet overtuigend genoeg aantonen. Waarschijnlijk wil het IND er de handen niet aan branden en hopen ze door de datum telkens uit te stellen dat hij vanzelf weggaat naar een ander Europees land.
Dat zal ook vast een rol spelen: ik verdenk de IND al lang van dat soort trucjes. Maar ik vermoed dat Soedanezen ook lastig terug te sturen zijn. Enerzijds omdat de regering een dissident niet graag terug zal nemen (behalve om te martelen of te vermoorden) en anderzijds omdat de IND niet graag beschuldigd wil worden van inhumaan uitzetten. En dan kan de Soedanees natuurlijk ook nog zijn paspoort weggegooid hebben.
pi_71971345
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat zal ook vast een rol spelen: ik verdenk de IND al lang van dat soort trucjes. Maar ik vermoed dat Soedanezen ook lastig terug te sturen zijn. Enerzijds omdat de regering een dissident niet graag terug zal nemen (behalve om te martelen of te vermoorden) en anderzijds omdat de IND niet graag beschuldigd wil worden van inhumaan uitzetten. En dan kan de Soedanees natuurlijk ook nog zijn paspoort weggegooid hebben.
Dat kan er zeker mee te maken hebben, al kunnen veel mensen zich voordoen als Soedanees, Iraniër, Somaliër en ik vermoed dat de meesten van hen ook gewoon een vergunning krijgen. Ach ja, het is één geval, maar ik vind het wel typisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')