quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Homdeck het volgende:
ellen ten damme
mijn ninja-edit was niet snel genoeg blijkbaarquote:
Moe..... half uur met een kapotte fiets op mijn nek moeten lopen......quote:
ZvoorZ scoortquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:10 schreef zebaz het volgende:
Kinderen voor kinderen
Dat is beroerd..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moe..... half uur met een kapotte fiets op mijn nek moeten lopen......
UPC?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef zebaz het volgende:
Een enigszins beschamend stukje kennis... gelukkig ben ik niet de enige
Welk bedrijf gebruikte in de jaren '90 een tijdje de slogan "Where do you want to go today?"
heb je ook nog waaaaaazinniggggggggg gedroomd ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef zebaz het volgende:
Een enigszins beschamend stukje kennis... gelukkig ben ik niet de enige
Welk bedrijf gebruikte in de jaren '90 een tijdje de slogan "Where do you want to go today?"
Gelukkig is het zo'n moderne fiets die wegen niet zo erg veel maar toch met dat benauwde weer had ik liever wat anders gedaan....quote:
Je kunt er inderdaad beter opzitten...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig is het zo'n moderne fiets die wegen niet zo erg veel maar toch met dat benauwde weer had ik liever wat anders gedaan....
goeie voorbereiding op de triatlonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig is het zo'n moderne fiets die wegen niet zo erg veel maar toch met dat benauwde weer had ik liever wat anders gedaan....
Dan had ik lopend naar het zwembad moeten gaan en fietsend weer terug komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
goeie voorbereiding op de triatlon
Ja dat zeker. En dan zegt de fietsenmaker ook nog dat het 100 euro kost om hem te maken....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad beter opzitten...
hoek van holland .quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef tomtomaat het volgende:
Kein geloel bedoelt ie....
klm????quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef zebaz het volgende:
Ondertussen nog geen goed antwoord gezien op m'n toch niet zo moeilijke vraag
Microsoft?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef zebaz het volgende:
Een deel van de mensen hier gebruikt op dit moment een product van deze firma.
Jawelquote:
Dat is de politieke tak van de IRA, dus dat is onwaarschijnlijk.quote:
Dat was de UPA. Nee, die andere....quote:
Nee dat staat voor Royal Field Artillery... een onderdeel uit het Britse leger.quote:
Michael Collins?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ulster Defence Associaton is kennelijk niet zo bekend....
Liam Neeson is een Ierse acteur. Welke bekende IRA leider heeft hij ooit vertolkt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |