FOK!forum / Klaagbaak / half uur in wachtrij xs4all helpdesk...
sjoemie1985vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:02
staan en dan neemt een zeer laconiek pratend figuur op. :S en dan blijkt dat ik een ander nummer of lijn had moeten hebben, en word ik weer in de wacht gezet naar een andere afdeling.

klacht na 26 minuten wachten in een telefonische wachtrij en dan weer door geschakeld moeten worden. :s wat ook weer een eeuwigheid duurt.
DaFanvrijdag 14 augustus 2009 @ 16:02
Dus eigen schuld.
Afvoerputvrijdag 14 augustus 2009 @ 16:02
:s
Ploertendodervrijdag 14 augustus 2009 @ 16:03
En dat natuurlijk terwijl je een duur 0900 betaalnummer belt
jordeehvrijdag 14 augustus 2009 @ 16:03
Omg :S :S :S


Draai dan het goede nummer, faalhaas
sjoemie1985vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:04
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef DaFan het volgende:
Dus eigen schuld.
ik heb de afdeling voor vragen over onze website gebeld omdat onze website er uit ligt.
en dan blijkt dat je een andere afdeling moet hebben
Biogardevrijdag 14 augustus 2009 @ 16:04
Over XS4All gesproken. Wat hebben ze met die website gedaan?

Alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd
Ploertendodervrijdag 14 augustus 2009 @ 16:05
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Over XS4All gesproken. Wat hebben ze met die website gedaan?

Alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd
Hallo, het is van KPN, dus dat zegt genoeg
tralalalavrijdag 14 augustus 2009 @ 16:07
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Over XS4All gesproken. Wat hebben ze met die website gedaan?

Alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd
De prijzen zijn ook blijven hangen. (Voor een provider met slechte service zoals in OP beschreven)
wisevrijdag 14 augustus 2009 @ 16:10
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Over XS4All gesproken. Wat hebben ze met die website gedaan?

Alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd
indd wtf
TheYoung1vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:10
http://www.rtl.nl/(/actue(...)even_0900nummers.xml

Kwee nie offie van jou erbij staat....Scheelt anders een heuleboel centen
Ploertendodervrijdag 14 augustus 2009 @ 16:14
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)even_0900nummers.xml

Kwee nie offie van jou erbij staat....Scheelt anders een heuleboel centen
Ik heb daar een heel handig worddocument van gemaakt zodat mensen het makkelijk kunnen nalezen Inderdaad handig en het scheelt een hoop geld
Biogardevrijdag 14 augustus 2009 @ 16:15
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Ik heb daar een heel handig worddocument van gemaakt.
Copy/paste toch gewoon?
Ploertendodervrijdag 14 augustus 2009 @ 16:16
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:15 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Copy/paste toch gewoon?
Dat ging helaas niet zo makkelijk Alles ging door elkaar heen staan
TheYoung1vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:19
Heb de link gewoon onder favorieten staan. En terecht

-xs staat er helaas niet bij...-
Trannelliusvrijdag 14 augustus 2009 @ 16:20
Een voordeel aan lid zijn van xs4all!
SPOILER
Het is onwaarschijnlijk dat je lid bent van ziggo
sjoemie1985vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:22
maar nog geen 3 minuten nadat ik die eerste knakker aan de lijn had stond er ineens wel een storing over windows websites die offline zouden zijn.
TheYoung1vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:24
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar nog geen 3 minuten nadat ik die eerste knakker aan de lijn had stond er ineens wel een storing over windows websites die offline zouden zijn.
Dan had jij schijnbaar zelfs de beste verbinding!! Aangezien het jouw als eerste opviel..
sjoemie1985vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:27
tjah en nog geen 4 minuten na mijn "melding" was de website ook in eens weer online
TheYoung1vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:28
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah en nog geen 4 minuten na mijn "melding" was de website ook in eens weer online
't Is vrijdagmiddag, laten we het daar op houden...
Stel prutsers dat het overal zijn.
BlueMagevrijdag 14 augustus 2009 @ 20:31
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)even_0900nummers.xml

Kwee nie offie van jou erbij staat....Scheelt anders een heuleboel centen
Heh SOS Telefonische Hulpdienst is ook 'n duur 0900 nummer, da's best wel 't toppunt van triestheid eigenlijk.
kekzvrijdag 14 augustus 2009 @ 20:32
is nu rustig bij kpn helpdesk, aangezien ik tijd heb om op ditsoort meuk te reageren
Davoicevrijdag 14 augustus 2009 @ 20:42
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Over XS4All gesproken. Wat hebben ze met die website gedaan?

Alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd
Er staat nog net niet dat de pagina best bekeken wordt met IE 5