ik heb de afdeling voor vragen over onze website gebeld omdat onze website er uit ligt.quote:
Hallo, het is van KPN, dus dat zegt genoegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Over XS4All gesproken. Wat hebben ze met die website gedaan?
Alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd
De prijzen zijn ook blijven hangen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
indd wtfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb daar een heel handig worddocument van gemaakt zodat mensen het makkelijk kunnen nalezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)even_0900nummers.xml
Kwee nie offie van jou erbij staat....Scheelt anders een heuleboel centen
Copy/paste toch gewoon?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb daar een heel handig worddocument van gemaakt.
Dat ging helaas niet zo makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Dan had jij schijnbaar zelfs de beste verbinding!! Aangezien het jouw als eerste opviel..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar nog geen 3 minuten nadat ik die eerste knakker aan de lijn had stond er ineens wel een storing over windows websites die offline zouden zijn.![]()
't Is vrijdagmiddag, laten we het daar op houden...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah en nog geen 4 minuten na mijn "melding" was de website ook in eens weer online
Heh SOS Telefonische Hulpdienst is ook 'n duur 0900 nummer, da's best wel 't toppunt van triestheid eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)even_0900nummers.xml
Kwee nie offie van jou erbij staat....Scheelt anders een heuleboel centen
Er staat nog net niet dat de pagina best bekeken wordt met IE 5quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |