quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ajax gaat 4-3-3 spelen dus.
Namen en nummers dan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wel, lekker druk op die verdediging zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik daar zo blij mee ben
ik ben bang voor een te kwetsbaar middenveld als het niet helemaal lekker loopt. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel, lekker druk op die verdediging zetten.
Je blijft gewoon met 2 controlerende middenvelders spelen met Enoh en De Zeeuw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ben bang voor een te kwetsbaar middenveld als het niet helemaal lekker loopt. Maar we gaan het zien.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Silenus het volgende:
Geef toch gvd eens die opstelling man, kale homo's!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Silenus het volgende:
Geef toch gvd eens die opstelling man, kale homo's!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Normaal speelt Amrabat voor Lazovic, dat is niet veel minder aanvallend hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lazovic, Dzudzak, Toivoinen, Bakkal en Afellay. Das best aanvallend.
maar wel met lazo erinquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lazovic, Dzudzak, Toivoinen, Bakkal en Afellay. Das best aanvallend.
Vertonghen op Afellay zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh - De Zeeuw - Vertonghen op het middenveld.
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Dat wordt lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Atouba
Boh bohquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Rommedahl tegen Pieters.. In de ArenA liep dat wel iig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook 4-3-3 gespeeld hoor.Die backs juist onder druk zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.
Ik vind het wel een erg goede opstelling. Al had Mickey voor Urby er in gezet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.
Sulejmani zal dan na gisteren nog niet helemaal fit zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg goede opstelling. Al had Mickey voor Urby er in gezet.
Ben iig erg erg tevreden over het middenveld.
Mickey heeft koorts.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou hoera, 0 rendement van het middenveld, 0 rendement van de vleugelspelers en een spits die niet goed is als 4-3-3 spits. Ik kan er niet blij van worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een gemis, zeker met een redelijk controlerend middenveld had ik hem graag voorin zien spelen..quote:
Nee joh, die gasten komen er niet doorheen en wij counteren ze twee keer helemaal naar de kenker. 0-2, BAMBAM!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou hoera, 0 rendement van het middenveld, 0 rendement van de vleugelspelers en een spits die niet goed is als 4-3-3 spits. Ik kan er niet blij van worden.
Vertonghen, Rommedahl en Emanuelsonquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Dat interesseert niemand toch iets.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:49 schreef Ytereo het volgende:
Wat is de opstelling van PSV>
Is irrelevant.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:49 schreef Ytereo het volgende:
Wat is de opstelling van PSV>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |