Hoeft niet. Ik vindt je sowieso een clown. Ajacied of niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Barca het volgende:
Jawel. En jij denkt dat ik die twijfel ga wegnemen?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik Iedereen vindt je sowieso een clown. Ajacied of niet.
Same..quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:36 schreef leolinedance het volgende:
Fucking zenuwachtig...
Volgende keer maar een bril opzetten als je weer gaat lezen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom nerveus en zenuwachtig allemaal?! Vorige week zou psv wel voetballes krijgen en las ik uitslagen als 0-4
1-4 etc. En nu begint het toch allemaal wat dichtbij te komen en lees ik over zenuwachtig.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Volgende keer maar een bril opzetten als je weer gaat lezen?
Wat een onzin. Ieder weldenkend voetbal liefhebber weet dat je Ajax of PSV niet zomaar kan oprollen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lees de posts hierboven maar eens
"Fuckin zenuwachtig"
"Same"
En dan doe jij ook nog een duit in het zakje..
Of ben ik nou gek en staat er iets heel anders?!
Dat zou je bijna wel gaan denken ja.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom nerveus en zenuwachtig allemaal?! Vorige week zou psv wel voetballes krijgen en las ik uitslagen als 0-4
1-4 etc. En nu begint het toch allemaal wat dichtbij te komen en lees ik over zenuwachtig.
Heineken, pleasequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf erbij. Het wordt een makkie. Nulletje of 6 moet wel te doen zijn. En dan ga ik er nu nog vanuit dat Mikki niet speelt. Anders een nulletje of 8.
Snap het nu ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als-je-blieft zeg
Silenus, jij snapt het
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zit een mevrouw achter mij in de trein met een kort pittig kapsel en psv shirt aan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Deze blijft lekker. Iemand die het mp3tje misschien voor me heeft?
Rilquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zit een mevrouw achter mij in de trein met een kort pittig kapsel en psv shirt aan
Dus datquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:36 schreef leolinedance het volgende:
Fucking zenuwachtig...
Zo ik was laatst in Noord, ff naar de Mediamarkt niks aan de hand. Daar hebben ze allemaal korte pittige kapsels..quote:
Wat ben je toch ook een droevig ventjequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Goed hersteld TAV, het is nu wachten op het belerende vingertje van fuckbuddy.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef TAV74 het volgende:
oh shit: ik bedoel natuurlijk: we rollen die degradatiekandidaat uit Eindhoven even op met een nulletje of 8.
Bijna een moment van zwakte, gelukkig kwam mijn typische Ajax arrogantie net op tijd terugquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed hersteld TAV, het is nu wachten op het belerende vingertje van fuckbuddy.
Sukkel!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:23 schreef Ytereo het volgende:
Wat is het toch mooi op zulke dagen om Eredvisie Live te hebben. Vorig seizoen6-2
Als PSV maar wint
![]()
Nee, dat zou raar zijn; Ajax gaat tenslotte op bezoek bij een club uit het rechterrijtjequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de uitzending al begonnen op EL?
je weet toch wel dat dat de club is van de twee Twente-verraders??quote:
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de uitzending al begonnen op EL?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ajax gaat 4-3-3 spelen dus.
Namen en nummers dan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wel, lekker druk op die verdediging zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik daar zo blij mee ben
ik ben bang voor een te kwetsbaar middenveld als het niet helemaal lekker loopt. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel, lekker druk op die verdediging zetten.
Je blijft gewoon met 2 controlerende middenvelders spelen met Enoh en De Zeeuw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ben bang voor een te kwetsbaar middenveld als het niet helemaal lekker loopt. Maar we gaan het zien.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Silenus het volgende:
Geef toch gvd eens die opstelling man, kale homo's!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Silenus het volgende:
Geef toch gvd eens die opstelling man, kale homo's!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Normaal speelt Amrabat voor Lazovic, dat is niet veel minder aanvallend hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lazovic, Dzudzak, Toivoinen, Bakkal en Afellay. Das best aanvallend.
maar wel met lazo erinquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lazovic, Dzudzak, Toivoinen, Bakkal en Afellay. Das best aanvallend.
Vertonghen op Afellay zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh - De Zeeuw - Vertonghen op het middenveld.
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Dat wordt lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Atouba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |