quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ajax gaat 4-3-3 spelen dus.
Namen en nummers dan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wel, lekker druk op die verdediging zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik daar zo blij mee ben
ik ben bang voor een te kwetsbaar middenveld als het niet helemaal lekker loopt. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel, lekker druk op die verdediging zetten.
Je blijft gewoon met 2 controlerende middenvelders spelen met Enoh en De Zeeuw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ben bang voor een te kwetsbaar middenveld als het niet helemaal lekker loopt. Maar we gaan het zien.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Silenus het volgende:
Geef toch gvd eens die opstelling man, kale homo's!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Silenus het volgende:
Geef toch gvd eens die opstelling man, kale homo's!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:32 schreef Silenus het volgende:
Normaal speelt Amrabat voor Lazovic, dat is niet veel minder aanvallend hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lazovic, Dzudzak, Toivoinen, Bakkal en Afellay. Das best aanvallend.
maar wel met lazo erinquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lazovic, Dzudzak, Toivoinen, Bakkal en Afellay. Das best aanvallend.
Vertonghen op Afellay zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh - De Zeeuw - Vertonghen op het middenveld.
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Dat wordt lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Atouba
Boh bohquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Rommedahl tegen Pieters.. In de ArenA liep dat wel iig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook 4-3-3 gespeeld hoor.Die backs juist onder druk zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.
Ik vind het wel een erg goede opstelling. Al had Mickey voor Urby er in gezet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Banken op PSV, dit is de slechtste opstelling die ik ook heb gezien. Belachelijk zeg.
Sulejmani zal dan na gisteren nog niet helemaal fit zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg goede opstelling. Al had Mickey voor Urby er in gezet.
Ben iig erg erg tevreden over het middenveld.
Mickey heeft koorts.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou hoera, 0 rendement van het middenveld, 0 rendement van de vleugelspelers en een spits die niet goed is als 4-3-3 spits. Ik kan er niet blij van worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een gemis, zeker met een redelijk controlerend middenveld had ik hem graag voorin zien spelen..quote:
Nee joh, die gasten komen er niet doorheen en wij counteren ze twee keer helemaal naar de kenker. 0-2, BAMBAM!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou hoera, 0 rendement van het middenveld, 0 rendement van de vleugelspelers en een spits die niet goed is als 4-3-3 spits. Ik kan er niet blij van worden.
Vertonghen, Rommedahl en Emanuelsonquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:42 schreef Silenus het volgende:
Dat interesseert niemand toch iets.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:49 schreef Ytereo het volgende:
Wat is de opstelling van PSV>
Is irrelevant.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:49 schreef Ytereo het volgende:
Wat is de opstelling van PSV>
De opstelling voor Groningen-uit vond je ook al een drama.quote:
Hoe weet je dat nu al? Waarom 0 rendement van het middenveld?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou hoera, 0 rendement van het middenveld, 0 rendement van de vleugelspelers en een spits die niet goed is als 4-3-3 spits. Ik kan er niet blij van worden.
Barca vindt alle opstellingen een drama, niet verrassend dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
De opstelling voor Groningen-uit vond je ook al een drama.
Martin Jol.
Heb je hem weerquote:
Soms is trainers keuze nr. 8 niet eens zo slecht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb wel vertrouwen in Jol tijdens dit soort wedstrijden. Fijn dat we nu een coach hebben met veel ervaring die weet hoe dit soort wedstrijden gespeeld moeten worden.
En jij bent er ook weer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je hem weer![]()
Prima opstelling in mijn ogen. Was het helemaal eens met de uitleg van Gullit
Ik was eigenlijk gespannender voor RKC thuis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb wel vertrouwen in Jol tijdens dit soort wedstrijden. Fijn dat we nu een coach hebben met veel ervaring die weet hoe dit soort wedstrijden gespeeld moeten worden.
Als die 2 buitenspelers inzakken dan heeft hij natuurlijk gewoon gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Moonlighter het volgende:
Gullit zegt dat je in een 4-4-2 systeem een man tekort komt op het middenveld tegen een 4-3-3 systeem![]()
![]()
![]()
We zullen zien, vooralsnog is de odd van PSV naar beneden geschoten, dus meer mensen denken erover als ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee joh, die gasten komen er niet doorheen en wij counteren ze twee keer helemaal naar de kenker. 0-2, BAMBAM!
Ik denk dat hij bedoeld dat je, omdat bij de tegenstander 1 speler zal doorschuiven, je voorste linie bij 4 - 3 - 3 in een 3 tegen 3 situatie staat. Bij 4 - 4 - 2 is dat 3 - 2. Je hebt dan 1 man minder om druk te zetten. Je moet de spelopbouw al storen in de achterhoede van de tegenstander.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Moonlighter het volgende:
Gullit zegt dat je in een 4-4-2 systeem een man tekort komt op het middenveld tegen een 4-3-3 systeem![]()
![]()
![]()
Absoluut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Silenus het volgende:
Bank Ajax: Vermeer, Oleguer, Silva, Donald, Aissati, Sulejmani en Cvitanich
Bank PSV: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Koevermans, Amrabat, Wuytens en Jonathan
Ik vind onze bank ook veel beter, eigenlijk.
Koortsquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom spelen Sulejmani en Cvitanich niet?
Sulejmani had koorts, Cvitanich niet omdat Suarez in de spits staat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dario komt te kort momenteel, Sulejmani is niet 100% fit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als de buitenspelers van psv zich laten uitzakken zullen de backs van ajax gewoon meelopenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als die 2 buitenspelers inzakken dan heeft hij natuurlijk gewoon gelijk.
Sulejmani is niet fit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef TAV74 het volgende:
wel een stevig controlerend middenveld bij Ajax, ben benieuwd hoe dat uitpakt!
Je snapt het nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef damsco het volgende:
"Het zou zomaar in ONS voordeel kunnen zijn" zegt de commentator. Objectiviteit is ver te zoeken vandaag de dag
Showtime!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd hoe Atouba het gaat doen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef Silenus het volgende:
Rutten: Nee ehhh, Jol heeffft vaker zo uhhhhh gespeelfffttt.
Kon wel bij die De Boertjes in de leer zijn geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef Silenus het volgende:
Rutten: Nee ehhh, Jol heeffft vaker zo uhhhhh gespeelfffttt.
ben je echt zo dom?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef damsco het volgende:
"Het zou zomaar in ONS voordeel kunnen zijn" zegt de commentator. Objectiviteit is ver te zoeken vandaag de dag
Jij komt uit de toekomst? Nice.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:11 schreef Palmboom313 het volgende:
1-2 wordt het
2 x Suarez
1 x Toivonen
Gokje : Reitsmaquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:06 schreef ASroma het volgende:
wie is de commentator?
ha lekker, goed voor het kabbelende zondagmiddag gevoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |