Hoe weet je dat nu al? Waarom 0 rendement van het middenveld?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou hoera, 0 rendement van het middenveld, 0 rendement van de vleugelspelers en een spits die niet goed is als 4-3-3 spits. Ik kan er niet blij van worden.
Barca vindt alle opstellingen een drama, niet verrassend dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
De opstelling voor Groningen-uit vond je ook al een drama.
Martin Jol.
Heb je hem weerquote:
Soms is trainers keuze nr. 8 niet eens zo slecht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb wel vertrouwen in Jol tijdens dit soort wedstrijden. Fijn dat we nu een coach hebben met veel ervaring die weet hoe dit soort wedstrijden gespeeld moeten worden.
En jij bent er ook weer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je hem weer![]()
Prima opstelling in mijn ogen. Was het helemaal eens met de uitleg van Gullit
Ik was eigenlijk gespannender voor RKC thuis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb wel vertrouwen in Jol tijdens dit soort wedstrijden. Fijn dat we nu een coach hebben met veel ervaring die weet hoe dit soort wedstrijden gespeeld moeten worden.
Als die 2 buitenspelers inzakken dan heeft hij natuurlijk gewoon gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Moonlighter het volgende:
Gullit zegt dat je in een 4-4-2 systeem een man tekort komt op het middenveld tegen een 4-3-3 systeem![]()
![]()
![]()
We zullen zien, vooralsnog is de odd van PSV naar beneden geschoten, dus meer mensen denken erover als ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee joh, die gasten komen er niet doorheen en wij counteren ze twee keer helemaal naar de kenker. 0-2, BAMBAM!
Ik denk dat hij bedoeld dat je, omdat bij de tegenstander 1 speler zal doorschuiven, je voorste linie bij 4 - 3 - 3 in een 3 tegen 3 situatie staat. Bij 4 - 4 - 2 is dat 3 - 2. Je hebt dan 1 man minder om druk te zetten. Je moet de spelopbouw al storen in de achterhoede van de tegenstander.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Moonlighter het volgende:
Gullit zegt dat je in een 4-4-2 systeem een man tekort komt op het middenveld tegen een 4-3-3 systeem![]()
![]()
![]()
Absoluut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Silenus het volgende:
Bank Ajax: Vermeer, Oleguer, Silva, Donald, Aissati, Sulejmani en Cvitanich
Bank PSV: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Koevermans, Amrabat, Wuytens en Jonathan
Ik vind onze bank ook veel beter, eigenlijk.
Koortsquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom spelen Sulejmani en Cvitanich niet?
Sulejmani had koorts, Cvitanich niet omdat Suarez in de spits staat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom spelen Sulejmani en Cvitanich niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |