ik ben het redelijk eens met iedereen

Ze waren veel beter dan vorig jaar bij Rock am Ring.
Je kon echt zien dat ze er weer plezier in hadden terwijl vorig jaar (zoals je ook wel duidelijk kon zien op de filmpjes van Youtube) ze echt met een verveelde kop op het podium stonden. Hoewel Dexter wel echt een dikke pens heeft gekregen.
In het begin stond ik ook redelijk vooraan maar later zijn we ietsje naar achteren geschoven. 10m van het podium ofzo. Zeker voor me vriendin was het na 5/6 nummers echt niet meer te doen helemaal vooraan.
Ik vond het eigenlijk niet erg dat ze een paar langzamere nummers na elkaar speelden. Kon je even op adem komen. Hoewel er wel iets te veel langzame nummers in zaten. Vooral ook een beetje de timing. Eerst Gone Away met piano, daarna Kristy, dan intermission. Ff Americana er tussendoor om te knallen maar daarna gelijk weer over naar Hit That en Why don't you get a job. Dat duurde eigenlijk iets te lang.
De opening vond ik super. Stuff is Messed Up begon lekker, Bad Habit was super vet, Gonna go far kid is ook gaaf nummer (spelen ze nu met 2 gitaren ipv 3 vorig jaar). Daarna vond ik het soms iets wat inzakken. Mede ook door de langzamere nummers. Aan het einde knalde het natuurlijk weer en dat was prima.
En intermission is terug

Wel grappig hoe ze het deden. Met dat jongleren en die balonnen enzo. Hoewel die gast in die string toch echt vroeger wel de bom was

Gone Away vind ik op zich wel een goed nummer, maar live vind ik het nooit uit de verf komen. Dan is de piano versie niet eens zo'n heel slecht alternatief hoewel ik het totaal niet bij Offspring vind passen.
Setlist volgens setlist.fm
quote:
Stuff Is Messed Up
Bad Habit
You're Gonna Go Far, Kid
Come Out and Play (Keep 'em Separated)
Have You Ever
Staring At The Sun
Gone Away
Kristy, Are You Doing Okay?
INTERMISSION
Americana
Hit That
Why Don't You Get A Job?
All I Want
Pretty Fly (For A White Guy)
(Can't Get My) Head Around You
The Kids Aren't Alright
Encore:
Hammerhead
Want You Bad
Self-Esteem
Btw is het jullie opgevallen dat regelmatig het eerste woord van een zin weg viel

Me vriendin zei dat maar het is mij niet echt opgevallen ofzo.
Over het algemeen gewoon een vet concert en 1 van de betere keren dat ik ze gezien heb. En als laatste: Noodles is absoluut een held
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"