quote:DRUMMEROVERLEDEN AAN HERSENTUMOR
, de drummer van de Amerikaanse band
, is op 39-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hersentumor.
overleed donderdag in het huis van zijn moeder in Artesia (Californië). Dat meldde de krant Los Angeles Times vrijdag.
kreeg in mei 2008 te horen dat hij een hersentumor had. Hij onderging behandelingen en bleef optreden tot de herfst van 2008.
''Dat wijkenden, betekende dat wij plezier in het leven kenden",' zo zeggen bandleden in een gezamenlijke verklaring. ''Hij had een hart van goud en deed alles voor iedereen. Woorden kunnen niet beschrijven hoe erg hij gemist zal worden.''
en de andere bandleden begonnen in 1989 met optreden. Na verschillende veranderingen in stijl en naam werd de band halverwege de jaren negentig echt populair onder de naam
. In 1999 bracht de band haar meest bekende album uit,
.
In Nederland behaaldein hetzelfde jaar de tweede plaats in de hitparade met het nummer
.
laat een dochter achter.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:40 schreef bukgeit het volgende:
Drummer Lit.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef infp2009 het volgende:
Het is dubbel, niet driedubbelpuntentopic
check, namens bukgeit:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:10 schreef Kalebatz het volgende:
Jahaaaa....dat is toch die van The Apers?
ow, niet vanwege die tattoo op z'n rechterarm?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:47 schreef infp2009 het volgende:
Omdat hij zo'n verschrikkelijk getatoeeerd sikkie heeft zeg ik de zanger van Coal Chamber, maar vraag me niet hoe die heet.
Ach wat ergquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef Kalebatz het volgende:
Hij heeft na dat ie Coal Chamber verlaten heeft, de band Devildriver opgericht. (hintje)
Wacht ff: waar gaat het nou om? Het is dus de zanger van Coal Chamber/Devildriver maar nu gaat het om de naam van die gast? Het wordt een tikkie verwarrend zo...quote:
aha. okquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef infp2009 het volgende:
Uh nee, ik was sarcastich aan het doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |