Niet echt mijn richting, maar bedanktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:23 schreef Schokbreker het volgende:
Ik las net ergens dat ze bij Hyves mensen zoeken.
Goed advies voor iemand die aan het afstuderen is en totaal geen ervaring heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:25 schreef IJsblock het volgende:
Begin voor je eigen.
Ja ook zoiets, die smoezen om je af te wimpelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Picchia het volgende:
Of dan nodigen ze je uit om achteraf te melden dat je te weinig ervaring hebt.
Volgens mij stond dat al in mijn CV, Sjaak.![]()
Journalistiek.quote:
Of bedrijven die vacatures plaatsen, terwijl ze een "personeels stop" hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, die smoezen om je af te wimpelen
Personeelszaken verveelde zich.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of bedrijven die vacatures plaatsen, terwijl ze een "personeels stop" hebben
Beetje de schijn hoog houden voor concurrenten![]()
![]()
Ah, nieuwe media, je doet hiet al bakken ervaring op. Maak ook even ergens een blogje aan en post wat cliché berichten, heb je die ook weer in tha pocketz!quote:
wehehe....hij zei " journalistiek" en "chille functie" in één topicquote:
Niks mis mee om eens wat sollicitatiegesprekken te voeren. Leer je ook weer van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Picchia het volgende:
Of dan nodigen ze je uit om achteraf te melden dat je te weinig ervaring hebt.
Volgens mij stond dat al in mijn CV, Sjaak.![]()
Ik heb al wel redelijk wat ervaring en wellicht is mijn voorbeeld in de OP niet het beste, maar de markt voor journalisten is nogal treurigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
wehehe....hij zei " journalistiek" en "chille functie" in één topic
Gast, je zou er heel verstandig aan doen om serieus te overwegen om een andere studie te gaan doen. Er zijn namelijk genoeg studenten journalistiek die al tig relevante bijbaantjes hebben gehad. Jouw CV is wat dat betreft blijkbaar karig, en nu kom je op de koffie. zuur maar waar
Die je wel marktconform betalen.quote:
Ik ben ook in een lastige periode aan het werk gegaan en had geen bijbaantjes in de richting gehad. Toch had ik na mijn studie journalistiek de keuze uit 2 banen, op basis van een leuk gesprek en een goed afgeronde stage.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
wehehe....hij zei " journalistiek" en "chille functie" in één topic
Gast, je zou er heel verstandig aan doen om serieus te overwegen om een andere studie te gaan doen. Er zijn namelijk genoeg studenten journalistiek die al tig relevante bijbaantjes hebben gehad. Jouw CV is wat dat betreft blijkbaar karig, en nu kom je op de koffie. zuur maar waar
Misschien zie je je eigen markt wat te nauw - naar wat voor soort functies solliciteer je dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb al wel redelijk wat ervaring en wellicht is mijn voorbeeld in de OP niet het beste, maar de markt voor journalisten is nogal treurig
I knowquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef chris10 het volgende:
Overigens komen eigen variaties op spreekwoorden en gezegden die misschien als woordgrapje bedoeld zijn zoals 'de moed in de schoenen zingen' (?), meestal niet echt goed over als je gaat solliciteren...
http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3272807-junior-journalist/?functiegroep=54&opl_niveau=79&page=1&page_size=10&postcode_center=7241&postcode_radius=50&zoek=invixquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb al wel redelijk wat ervaring en wellicht is mijn voorbeeld in de OP niet het beste, maar de markt voor journalisten is nogal treurig
Dat ziet er wel goed uit, maar dit bedoel ik:quote:
Maar misschien wel de moeite waard om voor te gaanquote:Functie-eisen
- Die ongeveer 2 jaar ervaring hebben in de (bedrijfs)journalistiek
Dat is wel waar, vaak genoeg van die praatjes tijdens hoorcolleges van 'jullie moeten het doen!', 'jullie gaan meer verdienen dan ons!', 'pak die dikke bak!'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:30 schreef mazeind het volgende:
Ze worden daar wijsgemaakt dat ze de Nieuwe Helden zijn.
En http://www.mediavacature.nl/quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:47 schreef chris10 het volgende:
Via www.villamedia.nl/vacatures zijn overigens zat interessante vacatures voor journalisten te vinden op een heel breed vlak...
En waar staat dat ik dat heb gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:13 schreef rechtsom het volgende:
Als TS gewoon had gewerkt tijdens zijn studie en niet bezig geweest met zuipen en tjikkie's hosselen.. dan had TS nu gewoon werkervaring gehad
moet je niet te veel naar triest roelvink luisteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef Hetiszover het volgende:
maar bij het zien van sommige vacatures zingt () de moed in je schoenen.
Zover ik weet staat m'n baan niet op de tocht, dus de plaats is reeds vervuld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:45 schreef Goofisch het volgende:
Als het zo doorgaat komt er nog is een vacature met de volgende functie eisen.
-Kan over water lopen.
-Kan water in wijn veranderen.
Ik ben wel is afgewezen bij een baan waar ,als ik zou worden gebeld voor een 2de gesprek, Ik nee zou zeggen. Simpelweg omdat ze God zochten.
Slecht onderwijs.quote:Lompe arbeidsmarkt.
Serieus doen ze dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of bedrijven die vacatures plaatsen, terwijl ze een "personeels stop" hebben
Beetje de schijn hoog houden voor concurrenten![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |