Ik begrijp niet zo goed waarom je deze vragen niet gewoon bij je werkgever stelt (of voor mijn part even de OP van het centrale AH-medewerkers-topic doorleest) maar vooruit dan maar.
Periodes lopen over 4 weken (dus 1-4, 5-8 etc.). Het loon wordt gestort op maandag in de tweede week van de periode. Volgens mij klopt het lijstje van Treces dus wel.
[edit] Als je filiaalnummer met een 8 begint, zou dit wel eens anders kunnen zijn![/edit]
Je krijgt als je wordt aangenomen meteen een halfjaarcontract, maar met een proeftijd van 2 maanden. In die 2 maanden kan zowel jij als AH zonder opzegtermijn en opgaaf van redenen het dienstverband beeindigen. Als je leidinggevende er waarde aan hecht, komt er na een week of 6 een evaluatiegesprek maar dit gebeurt lang niet overal. Gedurende je hele eerste half jaar heb je hetzelfde uurloon, tenzij je jarig bent in die periode.
Of je na een jaar verkoper B wordt of niet hangt af van de functie waarin je wordt aangenomen. Staat er in je contract als functieomschrijving 'vulploegmedewerker' dan word je het namelijk niet. Ben je aangenomen als verkoper A of caissière A, dan wel. Mits goed functionerend, uiteraard.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar