het is ook niet de bedoeling dat we allemaal jankend naar het 8 uur journaal kijken na een aanslag, het gaat toch om berichtgeving?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
[..]
Niet dat ik daar kom. Maar als er 10 doden in de gaza vallen, zou jou dat dan wat boeien? Mij iig niet.
gtfoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen mensen, kraak mensen niet nodeloos af, luister als iemand me wat vertelt, sla niemand, maak niet zomaar ruzie met anderen, ben niet racistisch, veroordeel mensen niet op hun uiterlijk of smaak, en gooi netjes mijn afval in de vuilnisbak.
zou het niet weten. Ik kijk alleen ontbijt nieuws met jan de hoopquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Cortax het volgende:
[..]
het is ook niet de bedoeling dat we allemaal jankend naar het 8 uur journaal kijken na een aanslag, het gaat toch om berichtgeving?
Ja, maar concreet. De schrijvers van geenstijl zijn privé vast ook heel aardig. Hoe maak jij je nuttig voor de samenleving?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen mensen, kraak mensen niet nodeloos af, luister als iemand me wat vertelt, sla niemand, maak niet zomaar ruzie met anderen, ben niet racistisch, veroordeel mensen niet op hun uiterlijk of smaak, en gooi netjes mijn afval in de vuilnisbak.
Het is maar klein, maar als iedereen het zou doen, hebben we al een betere samenleving.
Het hoeft niet altijd gecompliceerd te zijn.
Prive? Die heksenjachten die ze organiseren voor de lol, en het vergroten van hun te kleine penis hebben toch invloed op het leven van mensen prive?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar concreet. De schrijvers van geenstijl zijn privé vast ook heel aardig. Hoe maak jij je nuttig voor de samenleving?
Ik luister naar iemand boehoe, ik mag geen ruzie FAG!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is maar klein, maar als iedereen het zou doen, hebben we al een betere samenleving.
Het hoeft niet altijd gecompliceerd te zijn.
Die heksenjacht hebben de slachtoffers vaak aan zichzelf te danken.0quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Prive? Die heksenjachten die ze organiseren voor de lol, en het vergroten van hun te kleine penis hebben toch invloed op het leven van mensen prive?
Dit topic levert wel pareltjes op hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als dat het hedendaagse niveau van de journalistiek moet voorstellen, nou laat maar. Dan lees ik nog liever runen dan geenstijl.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
zou het niet weten. Ik kijk alleen ontbijt nieuws met jan de hoop![]()
Geen dank. Zet maar in je sig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit topic levert wel pareltjes op hoor
De belastingdienst heeft ook invloed op mensen privé. Verder heeft GS ook regelmatig een positief artikel, tenminste wel toen ik er nog eens kwamquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Prive? Die heksenjachten die ze organiseren voor de lol, en het vergroten van hun te kleine penis hebben toch invloed op het leven van mensen prive?
Waarom ben je zo agressief?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik luister naar iemand boehoe, ik mag geen ruzie FAG!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom ben je zo agressief?
En Klaagbaaktroll als ondertitel, waarom is dat?
Vindt je dat stoer?
geef nou maar eerst eens antwoord op deze vraagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:23 schreef Biels het volgende:
Maar wat doe jij dan meer aan de samenleving dat jij het recht denkt te hebben ze hier af te gaan kraken? Of wil je me dat weer niet vertellen?
Ik ben niet agressief ik vind jou gewoon een zielige hippie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom ben je zo agressief?
En Klaagbaaktroll als ondertitel, waarom is dat?
Vindt je dat stoer?
Sorry? Pedobear? Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Lamon, de attention whoring pedobear
Ze zetten toch zelf al "nodeloos kwetsend" bij hun site, ze leggen het zelf al uit, waarom zou ik het nog een keer moeten herhalen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef wise het volgende:
geef nou maar eerst eens antwoord op deze vraag
Het geinige is dat jij het filmpje van ik maak me zo druk maakte. Als er 1 user zich druk maakt ben jij het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry? Pedobear? Waar haal je dat vandaan?
Ga je nu schelden met onzinnige opmerkingen omdat je dat gaaf vindt? Leg het me uit..
Et voila!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen dank. Zet maar in je sig.
Van internetsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga nu schelden met onzinnige opmerkingen omdat ik dat gaaf vind! kruidnagel!quote:Ga je nu schelden met onzinnige opmerkingen omdat je dat gaaf vindt? Leg het me uit..
Ben je altijd zo serieus op het internet of ben je alleen op Fok! in vlagen van stupiditeit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga je nu schelden met onzinnige opmerkingen omdat je dat gaaf vindt? Leg het me uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |