Dan heb jij sowieso geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze
Voor de duidelijkheid:
* ScudRaket rijdt Volvo
onze wagens hebben nog een bodemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
In dat geval zou ik eens een bodemonderzoek aanvragen
Ach ja, erger dan BMW kan niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt jezelf al belachelijk gemaakt, hoef je niet te herhalen
Ik had al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zo lang jij niet jou definitie van echte auto's geeft zullen we het over jou smaak maar niet hebben
Blik Met Wielen. Ik zie daar geen bodem bij hoorquote:
ik denk dat zelfs de grootste bmw haters het hier niet eens mee eens zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ach ja, erger dan BMW kan niet.
Dat weet hij stiekem ook wel, hij rijdt immers Volvoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat zelfs de grootste bmw haters het hier niet eens mee eens zijn
Da's de enige auto die zijn vader hem uitleentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:07 schreef Jimmie het volgende:
Wat doe je in een Volvo als je uit '82 bent, niet te vroeg om al de brave huisvader te zijn?
Pa voelt zich nog schuldig dat hij egoïstisch was bij het weggeven van genen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de enige auto die zijn vader hem uitleent
Ach, waarschijnlijk weten ze niet beter en zouden we niet moeten lachen maar medelijden hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Pa voelt zich nog schuldig dat hij egoïstisch was bij het weggeven van genen.
Echte mannen sturen met het gaspedaal...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel de bocht om gaan af en toe he
Mijn auto kan beide goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:08 schreef zentuin het volgende:
[..]
Echte mannen sturen met het gaspedaal...
Ik snap je niet (maar da's niet heel vreemd met jouw smaak) maar ik heb zowel met het stuurgedrag als met de motorinhoud niets te compenseren hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een stuur wat wel gewoon zijn werk doet?
Kijk eens naar de houdbaarheidsdatumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik snap mezelf ook niet meer. Maar ik weet zeker dat het niet met de smaak van mij te maken heeft.
Die kitkat wat ik net gegeten heb, die smaakte gewoon naar kitkat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |