quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maak er half 9 van. Ik wil eerst even poepen thuis en mn tas meenemen
hier mist een onderwerp.quote:Boven zee zweven op die zelfde wind, terwijl ze
Jahquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je wel aangesproken LL
LL is er niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben een makkelijk weekend dit weekend
whehehe dat ookquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn die meeuwen weer weggevlogen.
en dan hup in de auto en naar spanjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah
heb het namelijk druk, post dus weinig en het is mn laatste dag voor de vakantie
maar ja het goede nieuws is dat jij wel vakantie heb straks...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah
heb het namelijk druk, post dus weinig en het is mn laatste dag voor de vakantie
Voorlopig sowieso niet neequote:
smakelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voorlopig sowieso niet nee
Lunch
Ik heb ze alweer teruggestuurd... eigenwijze beestenquote:
Dank jequote:
Nee, dat was ik niet van planquote:
Ik heb nog geen tijd om te kijken. En omdat ik de OP na dit weekend af wil hebben zal daar ook weinig tijd voor zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef OA het volgende:
Hier en daar staan er wat taal/schrijf/snelheidsfouten in.
Wees eens wat specifieker? Want ik dacht dat ik dat er allemaal al uit had gehaald.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef OA het volgende:
Hier en daar staan er wat taal/schrijf/snelheidsfouten in.
die weggevlogen meeuwen bijvoorbeeld. EN nog wel een paarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees eens wat specifieker? Want ik dacht dat ik dat er allemaal al uit had gehaald.
De checker van Word geldt nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees eens wat specifieker? Want ik dacht dat ik dat er allemaal al uit had gehaald.
Ja, maar welke dan? Als ik niet weet waar ze staan, kan ik het ook niet aanpassenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die weggevlogen meeuwen bijvoorbeeld. EN nog wel een paar
Nee, want die kent bestaande woorden niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |