Dank, dat wist ik dus niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef WimTol het volgende:
Die automatische opzegtermijn van een jaar is geregled in de Telecomwet, en die is dus niet geldig voor tijdschriften.
Dat moet in de algemene voorwaarden staan van het contract dat je hebt getekend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Vorig jaar heb ik een abonnement genomen op een tijdschrift. Dit abonnement liep 1 jaar en zou automatisch aflopen.
Sommige mensen hebben geen wireless internet op hun laptop, zodat ze door kunnen lezen als ze gaan schijten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef Rosbief het volgende:
TIjdschriften zijn zó 20ste eeuw, waarom nog ergens op abonneren als alles al op de internets te vinden is?
Waarom neem je daar genoegen mee als in de overeenkomst (die je natuurlijk nog hebt liggen) gewoon een einddatum staat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik open even een topic omdat ik niet zeker weet of de opzegtermijn hiervoor ook 1 maand is.
Vorig jaar heb ik een abonnement genomen op een tijdschrift. Dit abonnement liep 1 jaar en zou automatisch aflopen. Nu kreeg ik onlangs een factuur voor de nieuwe termijn van 09-2009 - 08-2010. Mijn abonnement zou automatisch moeten aflopen, maar nu heb ik ook de septembereditie van het blad ontvangen.
Nu is mijn vraag; geldt de opzegtermijn van 1 maand ook voor abonnementen op tijdschriften? Ik heb gezocht maar kon dit alleen vinden voor telefoon- en internetabonnementen. Ik heb melding gemaakt via de website dat ik het op wil zeggen, echter nu heb ik een bevestiging gekregen waarin staat dat de laatste uitgave die ik ontvang, die van augustus 2010 is. Dit zou dus betekenen dat ik er een jaar aan vast zit.
Even jullie hulp voordat ik de uitgeverij opbel. Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |