abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71868246
Ik open even een topic omdat ik niet zeker weet of de opzegtermijn hiervoor ook 1 maand is.

Vorig jaar heb ik een abonnement genomen op een tijdschrift. Dit abonnement liep 1 jaar en zou automatisch aflopen. Nu kreeg ik onlangs een factuur voor de nieuwe termijn van 09-2009 - 08-2010. Mijn abonnement zou automatisch moeten aflopen, maar nu heb ik ook de septembereditie van het blad ontvangen.

Nu is mijn vraag; geldt de opzegtermijn van 1 maand ook voor abonnementen op tijdschriften? Ik heb gezocht maar kon dit alleen vinden voor telefoon- en internetabonnementen. Ik heb melding gemaakt via de website dat ik het op wil zeggen, echter nu heb ik een bevestiging gekregen waarin staat dat de laatste uitgave die ik ontvang, die van augustus 2010 is. Dit zou dus betekenen dat ik er een jaar aan vast zit.

Even jullie hulp voordat ik de uitgeverij opbel. Alvast bedankt!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:30:37 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71868315
Ja die 1 maand geldt ook voor tijdschriften, mits je consument bent; maar is die regeling al ingegaan?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71868325
Volgens mij is die regeling per 1 juli 2009 ingegaan, maar correct me if I'm wrong. Ik ben inderdaad consument.
pi_71868350
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Maargoed, als er bij aanvang van het abonnement gezegd is dat het automatisch zou aflopen, sta je natuurlijk volledig in je recht en zou ik de factuur niet betalen. Gewoon even de klantenservice bellen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_71868516
Die automatische opzegtermijn van een jaar is geregled in de Telecomwet, en die is dus niet geldig voor tijdschriften.
pi_71868651
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef WimTol het volgende:
Die automatische opzegtermijn van een jaar is geregled in de Telecomwet, en die is dus niet geldig voor tijdschriften.
Dank, dat wist ik dus niet.

Heb de klantenservice gebeld en ze konden het abonnement niet annuleren, wel konden ze het omzetten naar een goedkoper abonnement.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:46:40 #7
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_71868655
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Vorig jaar heb ik een abonnement genomen op een tijdschrift. Dit abonnement liep 1 jaar en zou automatisch aflopen.
Dat moet in de algemene voorwaarden staan van het contract dat je hebt getekend.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_71868710
Het had automatisch af moeten lopen zeg je, dus dan is het hun fout dat ze het automatisch verlengen? Daar zou ik ze even over bellen inderdaad, en indien je ze nog hebt, even refereren aan de voorwaarden ten tijde van het afsluiten van het tijdelijke contract.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71868952
En nog steeds trappen mensen daar in

Iedereen weet toch dat een verkoper álles zegt wat hij kan om jouw handtekening maar te krijgen? Het eerste wat je - bij wat voor abbonnement dan ook - moet doen nadat je het afgesloten hebt is het weer opzeggen. Laatst voor mijn ouders drie maanden de krant voor 10 euro (telefonisch afgesloten). Een half uur later gebeld om op te zeggen. Nu krijgen ze inderdaad maar drie maanden de krant en niet daarna iedere maand voor 43 euro
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:56:29 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71870481
TIjdschriften zijn zó 20ste eeuw, waarom nog ergens op abonneren als alles al op de internets te vinden is?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71870787
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef Rosbief het volgende:
TIjdschriften zijn zó 20ste eeuw, waarom nog ergens op abonneren als alles al op de internets te vinden is?
Sommige mensen hebben geen wireless internet op hun laptop, zodat ze door kunnen lezen als ze gaan schijten!
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:34:49 #12
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_71874712
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik open even een topic omdat ik niet zeker weet of de opzegtermijn hiervoor ook 1 maand is.

Vorig jaar heb ik een abonnement genomen op een tijdschrift. Dit abonnement liep 1 jaar en zou automatisch aflopen. Nu kreeg ik onlangs een factuur voor de nieuwe termijn van 09-2009 - 08-2010. Mijn abonnement zou automatisch moeten aflopen, maar nu heb ik ook de septembereditie van het blad ontvangen.

Nu is mijn vraag; geldt de opzegtermijn van 1 maand ook voor abonnementen op tijdschriften? Ik heb gezocht maar kon dit alleen vinden voor telefoon- en internetabonnementen. Ik heb melding gemaakt via de website dat ik het op wil zeggen, echter nu heb ik een bevestiging gekregen waarin staat dat de laatste uitgave die ik ontvang, die van augustus 2010 is. Dit zou dus betekenen dat ik er een jaar aan vast zit.

Even jullie hulp voordat ik de uitgeverij opbel. Alvast bedankt!
Waarom neem je daar genoegen mee als in de overeenkomst (die je natuurlijk nog hebt liggen) gewoon een einddatum staat?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')