Bedankt voor de inhoudelijke toevoegenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:13 schreef lurf_doctor het volgende:
Altijd meenemen, tenzij ze eruit zien alsof ze stinken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lifters die te lui zijn om geld uit te geven aan de maatschappij en werkschuw zijn, zijn vaak hippies en lowlifes.
In dat topic zit meer inhoud, dan in dit kuttopicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de inhoudelijke toevoegen
Kwaliteitstopic van Chai
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Ja omdat jij er postquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In dat topic zit meer inhoud, dan in dit kuttopic
Ik post daar? Nee hoor. Dus geef me maar een linkquote:
Omg jij bent echt dom he! Ik bedoel dit topic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik post daar? Nee hoor. Dus geef me maar een link
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omg jij bent echt dom he! Ik bedoel dit topic.
Er verwijst naar een andere plekquote:
Ik wil ze best meenemen, ik heb alleen geen plek voor die rugzak in mijn supervette sportauto!!!!!!111111111EINSSSSZZZZZquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zou jij een lifter meenemen? Effe niet uit veiligheidsoogpunt maar uit principe? IK heb zoiets van: ga werken voor je geld en pak het OV. Ik betaal voor mijn auto en wegenbelasting.
Maar jij komt dan ook nooit buitenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:36 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit meer lifters langs de weg staan, laat staan lifsters.
Bron?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
Er verwijst naar een andere plek
en vaak staat de ongeschoren vrouw vòòr de bocht, en de ongeschoren baardaap áchter de bocht, maar daar kom je natuurlijk pas achter als je al gestopt bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jammer dat lifters in 99% van de gevallen ongeschoren hippies zijn
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef MadMarine het volgende:
[..]
en vaak staat de ongeschoren vrouw vòòr de bocht, en de ongeschoren baardaap áchter de bocht, maar daar kom je natuurlijk pas achter als je al gestopt bent
bij dezen: weest gewaarschuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |