abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72012043
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:

Tis een lekker ding zeg <3
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72012162
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:

Nice!
Tis een lekker ding zeg <3
Ze is al uitgehuwelijkt. Ze heeft zelfs een kaartje gehad van d'r aanstaande van-wie-de-naam-hier-ook-niet-meer-genoemd-wordt-geloof-ik. (bedankt nog!!) Anna gaat het prachtig vinden, met een paard.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:49:19 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72012240
Gefeliciteerd Anna!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_72017206
Anna gefeliciteerd!
pi_72018734
Anna gefeliciteerd!
pi_72018776
Van harte !!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:14:57 #82
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72023302
Ik breek ff een paar dagen voor tijd in:

iemand interesse in 12 euro aan kortingsbonnen voor kruidvat luierbroekjes?
ik heb me uitgeleefd op de kruidvat-pamper-3-voor-de-prijs-van-2-actie, en heb nu een stapel kortingsbonnen liggen. maar we gebruiken geen kruidvat luierbroekjes
stuur me maar een pm als je interesse hebt!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72023825
Davinia is die bon niet nog heel lang geldig? Ik heb er ook 1 en dacht dat ie nog tot december geldig is. Misschien dat je 'm dan nog gaat gebruiken?
pi_72032282
Anna, gefeliciteerd nog met je verjaardag
En wat een heerlijk uitziende taart zeg!

Ik post hier niet zo vaak maar kom nu toch even met opgewonden bibbers binnenvallen.
Morgenochtend gaat Devin wennen op de peuterspeelzaal Ik ben er dan nog bij maar vanaf volgende week staat hij er alleen voor. En ik vind het zo enorm spannend! Hij is er duidelijk aan toe om meer met andere kindjes te spelen, al gaat dat vaak nog wel wat ruw van zijn kant. In al zijn enthousiasme gebeurt het nogal eens dat hij andere kindjes omver duwt enzo
Nou ja, morgen dus eerst even een wenochtend. Iemand nog handige tips? We zijn een paar maanden terug al eens een uurtje wezen kijken op de groep, ik weet dus ongeveer wat ik kan verwachten.
.... met gevoel voor drama....
pi_72032333
Spannend, Kersjes!
Heb geen tips voor jullie.
Als het goed gaat, gewoon naar huis gaan ?
Ik zou niet weten wat ik die uurtjes op de psz zou moeten doen, eigenlijk.

Of heeft Devin je gewoon nog nodig in dit soort nieuwe situaties ?
pi_72032405
Het is meer het beleid daar dat er de eerste keer een ouder bij is.
Hij moet tegenwoordig vaak eerst even loskomen in vreemd gezelschap, maar als hij eenmaal gewend is dan gaat hij ook helemaal los
pi_72032597
Anna, nog gefeliciteerd met je verjaardag, gewoon al weer 3.
En die eerste foto!

Spannend hoor, Kersjes!
Ik heb ook geen tips. Vaak komt het vanzelf allemaal wel goed. Devin zal het vast heel leuk gaan vinden.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:33:39 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72032892
Misschien ook wel fijn voor jou kersjes, hier mochten we er niet bij blijven,
Zal vast goed komen Succes
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72033339
Wat leuk Devin en Kersjes, Veel plezier!!!

Hier hebben we op het ogenblik bij vlagen een verschrikkelijk klein monstertje...

Even alles tegelijk hier

Meneer kwijlt als een gek, terwijl hij dat normaal nooit doet. En laat gigantische stink scheten. Dus ik vermoed dat zijn laatste set kiezen in aantocht is.

Verder is mama ineens 5dagen per week weg, dus dat is ook flink wennen.
Gecombineerd met een mega sprong... hij praat ineens grammaticaal correcte volzinnen.
En volgens mij ook een mini groei spurtje.

Maakt... DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hangen, zeuren, nachtenlang spoken, en veel gekrijs om ogenschijnlijk niets.

pffff het is vast een faaaaaseee
pi_72038149
Spannend Kersje! Maar het zal vast allemaal wel loslopen. Gaat Devin eigenlijk ook naar een KDV/gastouder?

Sterkte Piglet
pi_72039765
P_iglet, het is een fase
En grammaticaal correcte volzinnen, wat knap!

Devin gaat niet naar een kdv of gastouder op de 3 dagen dat ik werk: hij is 1 dag in de week met papa thuis, 1 dag bij mijn moeder en 1 dag bij schoonmoeder. Bij beide oma's heeft hij kindjes waar hij regelmatig mee speelt en tot een paar maanden terug ging ik elke week een ochtendje met hem naar een inloop speelochtend in het buurthuis. Tegenwoordig gaan we liever naar speeltuinen enzo waar hij voornamelijk naar de wat oudere kinderen trekt. Leeftijdgenootjes boeien hem meestal niet zo maar kinderen van minstens 1 kop groter die veel te vertellen hebben vindt hij reuze interessant!
Zo heeft hij gister in de zandbak een hele tijd met een jochie van 4 zitten spelen "En jij moet de slotgracht van het kasteel graven want ik was de koning en jij de ridder. Hier moet je graven... en daar.... en daar... "
En hij maar glunderend graven met zijn schepje
pi_72040968
Devin klinkt wel als een jochie dat lekker kan spelen! Dat komt vast wel goed op het PSZ.
pi_72046737
Vast wel!
Mijn grote jongen gaat naar school
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:40:14 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72055236
Pepijn een groeispurt! Eindelijk nieuwe rompers!!

Hier was het ook drama hoor toen de laatste kiezen gingen doorkomen. Gelukkig nu nog maar 1 te gaan en dan kunnen we misschien langer dan een uur een shirtje drooghouden.

En Devin Kleine jongens worden groot he!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:02:51 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72056055
O Anna, wat een leuke verjaardag.

Mijn jochie is een draak......
Bij het minst geringste zet hij het op een gillen, niet normaal. Grote drama's.
Zeg alsjeblieft dat het een fase is.
Zeg gewoon iets relativerends als, vakantie voorbij, ander ritme blablabla...
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72056206
Dutchie, komt goed! Op een dag word je wakker en is je engeltje terug.
P_iglet heeft ook al zo'n draakje.
Ive maakt ook een sprong. Qua taal en begrip en motoriek. mijn kleine mannetje wordt opeens erg snel groot. Hij is erg lief voor Fee en meestal een schatje.
pi_72056210
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:02 schreef dutchie het volgende:
Mijn jochie is een draak......
Welcome to the club
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72056284
Hé wat leuk, een peutertopic. Ik heb 3 zonen, 16 en 12 jaar oud en dus nog een kleine kereltje van 2 1/2.
Maar allemaal dus in de pubertijd
Als het goed is mag de kleine in september naar de peuterspeelzaal. 3 x per week is dat hier. Lijkt mij wel heerlijk. Voor hem is dat leuk maar voor mij is het ook wel lekker
pi_72056425
Hoi Morgause!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72056428
Dutchie hier ook een draak hoor! Ook gillen schreeuwen en met een beetje mazzel stampen, krokodillentranen en dan vol drama op de vloer gaan liggen snikken...... (en dan af en toe stiekem kijken of mama het wel ziet en dan nog even een dramatisch snikje laten horen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')