abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72210772
Wat goed van chris!! Amber kan het niet hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72212630
Mahre kan ook niet snuiten, die gaat snuffen/ruiken!

Vanavond gelachen. Het slapen gaat eindelijk een stuk beter, we hoeven er niet meer naast te blijven zitten tot ze slaapt (lang leven de deurbel die steeds ging van de week...) Vanavond zeg ik tegen haar dat ik naar beneden ga om op te ruimen en stof te zuigen enzo en dat ik de deur op een kier laat en ze in bed moet blijven en nog wel even zelf mag lezen. Dat ging goed. Hoor ik ineens gesnuf en gehuil door de babyfoon: "Ik in bedje blijven maar speen is uit bedje..." Helemaal over haar toeren, maar de boodschap was aangekomen, en toen ik haar speen had terug gegeven ging het goed! Heerlijk weer!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:04:46 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72212863
<opschepmodus>
B telt tot 20 in het engels

(geen flauw idee waar ie dat van heeft trouwens )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72213233
Huh B!!! waar haalt ie dat dan vandaan!
whahaha wat een wieze donder!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72213372
Zo B! Wat goed! Mahre doet dat niet eens in het Nederlands!!
pi_72213509
Wat knap van B!
pi_72213535
Knap hoor.

Anna roept de hele tijd "YES!" als iets gelukt is of gewoon als kreetje. Ook in combinatie met een high-five. . "Hij fijf papa! YES!". Te komisch gewoon .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:26:02 #258
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_72213649
Invloed van Dora/Diego?

ik zal eens proberen of ik Lotte haar tekening op de foto kan zetten.

Hier ook iets nieuws, als je zegt dat je buikpijn hebt hoef je je eten niet op te eten (maar daarna wel een toetje met chocola).
En ze wil niet zoveel eten want dan krijg je een dikke buik en dikke borsten net als mama... (ik moet maar eens gaan lijnen)

Afscheid bij de psz gaat heel goed, ze was dinsdag heel blij om al haar vriendinnen weer te zien!
verder gaat ze nog naar peutergym, ook erg leuk.
pi_72242291
Ik80, handig dat buikpijn ecxuus als je iets vies voor je neus hebt.. En toetjes passen toch altijd

Hier vandaag ons kind-volg-gesprek gehad op het KDV.
Conclusie: Chris is lekker rustig, speelt liever alleen dan met drukke kindjes, maar is heel nieuwsgierig en zeker niet gek. Ontwikkelt zich ook rustig aan, alleen de spraak ligt ietsjes meer achter. Dat wisten we al van het CB, maar nog geen directe reden om daar iets mee te moeten. Ze gaan op het KDV wel wat meer voorlezen, evt 1-op-1. En gewoon wat bewuster dingen benoemen tijdens de dagelijkse dingen. Maar verder was alles wel ok van beide kanten.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:14:45 #260
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72242712
Dat klinkt eigenlijk prima, Deepfreeze.

De meiden zijn dit weekend op stap met opa en oma.
Ik ga ze maandag weer ophalen, dus rustig weekend voor de boeg!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:13:23 #261
190853 RockabeIIa
pi_72252015
Welkom Eli
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:36:40 #262
190853 RockabeIIa
pi_72252209
En welkom Chantal20 met Giovanna
pi_72252234
Hallo,

ik heb me voorgesteld in het voorsteltopic maar zal dat hier ook nog even doen.
Ik ben Chantal en ben 20 jaar en 10 september heb ik 5 jaar een relatie met mijn hubbie.
Samen hebben wij een dochter uit november 2006 en ze heet Giovanna en ik ben opnieuw zwanger en uitgerekend in maart 2010.

Groetjes Chantal
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:09:38 #264
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72252557
Hoi Chantal en welkom
pi_72252782
Gefeliciteerd Eli met je 2e verjaardag!
Maak er maar een gezellige dag van Davinia! Gaan jullie nog iets speciaals doen?

En Welkom Chantal en Giovanna!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:56:51 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72253178
Ha, al welkomstjompels, wat leuk!

Jup, we mogen hier nu ook posten!

Eli snapt er helemaal niks van, jarig zijn en zo, maar beseft wel dat er iets is, en is dus strontchagrijnig
Vanmiddag komt de fam lunchen en morgen hebben we kinderfeestje.

ik zal vanavond of morgen wel ff een paar foto's neerplempen van de jarige job

Ga nu lunch voorbereiden!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72253382
Gefeliciteerd met Eli Enneh foto's zijn altijd welkom hoor
pi_72257281
Hoera een jarige! Eli gefeliciteerd!

Chantal, ook hier, welkom!

Gister was Meike mee naar de verloskundige, en ze vond het weer helemaal leuk.
De vk betrok haar er heel erg bij, dus dat was ook wel top.
Mama op de onderzoeksbank, Meike ernaast op een krukje. Meike had haar dokterskoffer mee, en de stethoscoop moest in de oren, en dan luisteren naar mama's buik. Op dat moment zette de vk de doptone erop, en daar ging het boenke-boenke-boenke.....Meike swingde de pan uit haha
Ze vroeg al of ze de volgende keer weer mee mocht, uiteraard mag dat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72303680
Nog van harte met Eli

LIs werd gisteravond wakker met een hele enge hoest waarbij ze het elke keer op een gillen zette vanwege de pijn. Ik heb al snel de doktersdienst gebeld en die dacht dat het pseudokroep was. Ik ben op hun advies met haar in de badkamer gaan zitten met de douche op heet om te stomen. En gelukkig hielp het
Ze hoest nu nog wel wat maar het is niet meer zo pijnlijk gelukkig.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72303911
Getsie Snoop..

Hier trouwens ook een hoestertje rond 1/2 uur 's nachts. Al 3 nachten nu. Niks helpt echt eigenlijk. Maar wel tot kokhalzen aan toe hoesten en natuurlijk brullen van de last. Vannacht eens de douche proberen, want een half uur zo'n kereltje op schoot is ook zielig.
Maar bij pseudokroep dan zijn ze ook benauwd toch?
pi_72304051
Dat las ik wel op wiki maar Lis moest alleen maar heel eng hoesten en dan gillen van de pijn. Dus blijkbaar hoeft die benauwdheid er niet altijd bij?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72307044
Pseudokroep is zo eng voor de eerste keer. Je schrikt je rot. Andere keren ook, maar dan herken je het.

Kim had gisteren ineens 40 graden koorts. Heel beroerd en ook last van kiezen weer. Duidelijk geen keelpijn, slikken ging goed. Geen rode keel. Zielig.
pi_72311344
Mikael ruikt aan het tutje van Leander: Oh mama die ruikt lekker naar mijn broertje
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72314446
A gossie wat sneuvoor Lis.

amber is vandaag weer meegeweest naar de tandarts. Ze durfde niet zelf op de stoel maar bij papa op schoot ging het prima. Tandjes zagen er prima uit, ondanks 1x poetsn per dag. Vaker krijg ik hier echt nog niet voor elkaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:50:56 #275
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72316739
Hé, Eli alweer hier! Welkom Davinia, en nog gefeliciteerd.
Sterkte met de hoestertjes, wat zielig Snoop, dat Lis er zo'n pijn van heeft.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')