Nou je het zegt...ik ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog nooit een geldautomaat schoongemaakt zien worden.
gebeurt altijd snachts ivm drukte overdag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog nooit een geldautomaat schoongemaakt zien worden.
Als ik een Ijsje wil eten moet ik toch écht nog steeds gewoon contant betalen heur...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:34 schreef Uro het volgende:
Geld automaat? Wat is dat? Contanten wordt toch alleen maar door drugsdealers en bijstandmoeders gebruikt? (En graftakken).
IJs eten? Dat is ongezond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een Ijsje wil eten moet ik toch écht nog steeds gewoon contant betalen heur...
Graftak...
het gemiddelde restaurant/ijstent/mac donalds heeft gewoon toegang tot pin...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een Ijsje wil eten moet ik toch écht nog steeds gewoon contant betalen heur...
Graftak...
Hou toch op joh...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
het gemiddelde restaurant/ijstent/mac donalds heeft gewoon toegang tot pin...
wat wou je er mee zeggen? na 2 weken eten laten liggen wordt het, uiteraard, zo smerig als de pest...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou toch op joh...![]()
Ten eerste; MAC Donalds![]()
die zaken zijn op 1 hand te tellen en dus niet als gemiddeld aan te wijzen....quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wat wou je er mee zeggen? na 2 weken eten laten liggen wordt het, uiteraard, zo smerig als de pest...
redelijk bullshit filmpje (net zoals al die 10.000 andere soortgelijke filmpjes van wanna be fastfood haters die zelf bergen met fastfood vreten)
[..]
Je kan van mij rustig aannemen dat ik zelden Fastfood eet...
Tuurlijk eet ik ook wel eens een zak patas mét mayomaar dan zeker NIET die rotzooi man Mac Donald.
Als jij denk dat dat gezond is...... ga gerust je gang.....
die zaken zijn op 1 hand te tellen en dus niet als gemiddeld aan te wijzen....
Tuurlijk.........
*proest* jij denkt kennelijk dat patat (gebakken in puur vet) gezond is...quote:Je kan van mij rustig aannemen dat ik zelden Fastfood eet...
Tuurlijk eet ik ook wel eens een zak patas mét mayo maar dan zeker NIET die rotzooi man Mac Donald.
Als jij denk dat dat gezond is...... ga gerust je gang.....
in heel den haag zijn die dingen op 1 hand te tellen zo'n beetje (ieder tentje dat min of meer een vastere sta plaats heeft heeft vaak een mobile pin) dus is het (iig voor den haag) niet als gemiddeld aan te wijzenquote:Tuurlijk........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |