resident evilquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Resident Evil 5 toch wel erg gaaf hoor! Sure, het zijn geen zombie-zombies en ik vind het rete-irritant dat ik niet kan lopen en schieten tegelijk en dat mijn kogels te snel opgaan, maar ik geniet!
Voor zover ik heb gezien niet, zal nog wel eens een keer de handleiding doorspitten maar zit geen losse kaart bij ofzo... En dat terwijl ie wel netjes gesealed was enzo!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Er zit toch gewoon een redeem-code bij? Is niet zo dat dat mappack opeens gratis wordt wanneer je de GOTY versie in je laatje schuift.
http://www.eurogamer.net/articles/shadow-complex-review?page=2quote:At well over 800MB, we're a far cry from Microsoft's original vision of sub-50MB entertainment snacks on Xbox Live Arcade. But despite this substantial bulk, Shadow Complex would never have been made were it not for the evolution of the download service and the growth of its limits. It's too slim and risky a prospect for a contemporary boxed release, yet too broad and ambitious for a quick fix.
The result is a glorious 3D reimagining of the Metroidvania style of game, at once reverent of its references, yet also eager to better their achievements. In some areas it meets this tall order, in others it falls a little short. Nevertheless, it's a game that will delight gamers old enough to recognise the classics it celebrates, while captivating those oblivious to its inspirations. Its inevitable success in the coming weeks and months could even kick-start the genre. Drop a stone into this game and the splash may never echo back. Its significance might just be unfathomable.
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb ook de goty maar geen variety mappackquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien niet, zal nog wel eens een keer de handleiding doorspitten maar zit geen losse kaart bij ofzo... En dat terwijl ie wel netjes gesealed was enzo!
Ik dacht dat je het spel al had? Heb het zelfs nog een aantal keren met je online gespeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien niet, zal nog wel eens een keer de handleiding doorspitten maar zit geen losse kaart bij ofzo... En dat terwijl ie wel netjes gesealed was enzo!
Matigjes dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/shadow-complex-review?page=2
9/10
... dat is wel knap! CoD4 had ik wel de beta van, net als van Cod5, maar de game zelf heb ik dus nu pas sinds een weekje (vooral om samen met mn huisgenoot online geowned te worden!)quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het spel al had? Heb het zelfs nog een aantal keren met je online gespeeld.
Dan zal het tijdens de beta moeten zijn geweest. 100%.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... dat is wel knap! CoD4 had ik wel de beta van, net als van Cod5, maar de game zelf heb ik dus nu pas sinds een weekje (vooral om samen met mn huisgenoot online geowned te worden!)
Kquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zal het tijdens de beta moeten zijn geweest. 100%.
quote:The result is a glorious 3D reimagining of the Metroidvania style of game, at once reverent of its references, yet also eager to better their achievements. In some areas it meets this tall order, in others it falls a little short. Nevertheless, it's a game that will delight gamers old enough to recognise the classics it celebrates, while captivating those oblivious to its inspirations. Its inevitable success in the coming weeks and months could even kick-start the genre. Drop a stone into this game and the splash may never echo back. Its significance might just be unfathomable.
Je wordt oud Spek! 10 posts boven je staat het alquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:31 schreef speknek het volgende:
Shadow Complex krijgt een 9/10 van Eurogamer.
[..]
Ik zag alleen maar ontzettend veel plaatjes van een of andere saaie racer, daar ga ik toch niet langsscrollenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je wordt oud Spek! 10 posts boven je staat het al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |