quote:icrosoft Xbox 360 Games
Prince of Persia (Xbox 360)
Master the acrobatics, strategy and fighting tactics of the most agile warrior of all time.
Delivery : 3 to 5 working days
£17395.00 DELIVERED
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia koopje!
http://www.mymemory.co.uk(...)of-Persia-(Xbox-360)
[..]
Moet gewoon 17,95 zijn, maar de 3 zit boven de .quote:
wat? Ik zie alleen maar een quote van aristoteles. Als ik op zoen handje druk gebeurt er niks dan een menu over general info.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef kepler het volgende:
Hmm, de teasers op de Lionhead-site doen toch wel heel erg denken aan een nieuwe Black White. En laat dit nu prima te combineren zijn met Natal
Als er een game geschikt voor is dan is het Black & White wel, ben nu wel nieuwsgierig naar de presentatie van MS deze week
http://www.lionhead.com/
Eerder waren er al Che Guevara en Abraham Lincoln met allebei ook een eigen quote. De site is verder zwart-wit, en je kunt kiezen tussen thumbs up of down (goed of slecht).quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wat? Ik zie alleen maar een quote van aristoteles. Als ik op zoen handje druk gebeurt er niks dan een menu over general info.
Misschien wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je dat niet beter eerst kunnen vragen?
Had daar een jaar Live gekocht, betaald met paypal en na 7 minuten de code al in mijn mailboxquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
Hi, iemand ervaring met xbox360gold.nl?
Heb daar net 2100 ms points gekocht, want ik wil Trials HD.
Zit ik nu ook vast, kan gewoon nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef TheUnoriginal het volgende:
[ afbeelding ]
JONGE DIT IS NIET LEUK MEER HEB AL 1.500 RETRY's GEDAAN OP DIT %^(&%(& STUK
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef emokid het volgende:
Zie deze gast erdoorheen rijden alsof het niets is, jezus.
Die truc op 52 seonden zat ik bij vast... Was al zo trots dat ik zo ver was maar de 30 min waren op. Zie ik nu dat het nog maar de helft van de baan wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef emokid het volgende:
Zie deze gast erdoorheen rijden alsof het niets is, jezus.
En dan probeerde jij mij dit spel aan te smeren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik nu ook vast, kan gewoon niet
Kan je woensdag verder met die van deel 2, incl. co-op.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef RoK het volgende:
Vandaag demo van Lost Planet gespeeld (oudje, weet ik).
Is het verder tof?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef TheUnoriginal het volgende:
[ afbeelding ]
JONGE DIT IS NIET LEUK MEER HEB AL 1.500 RETRY's GEDAAN OP DIT %^(&%(& STUK
Haha, vanmiddag de demo gespeeld, best grappig maar denk dat ik wacht totdat ik em lekker goedkoop kan krijgenquote:
Top game, alleen Extreme mode doet zijn naam eer aan,quote:
Op de amerikaanse stond toen AEGIS WING die was ook gratis en erg goed maar ik weet niet of die er nu nog op staat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er naast dash of destruction nog meer gratis live arcade games?
De lijstquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er naast dash of destruction nog meer gratis live arcade games?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |