All aboard!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef Chocobo het volgende:
Rage impressions
http://kotaku.com/5337404(...)-monster-closet-joke
[ afbeelding ]
Ziet er best kicken uit dat Brink.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Brink:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vers van de pers, tijdens de demonstratie van het spel op Quake Con: 8-player (!) campaign co-op mode.
Is dan ook een teaser, geen trailer, die nog van de E3 is, als aankondiging van de game.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:16 schreef emokid het volgende:
Kuttrailer, weer zo eentje die alles behalve iets vertelt over de game.
Bethesda geeft de game toch alleen maar uit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is dan ook een teaser, geen trailer, die nog van de E3 is, als aankondiging van de game.
Maar die screens spreken me totaal niet aan, had wel iets toffers verwacht van BethesdaLaat ze nou gewoon lekker aan TES V werken
Oh daar heb je misschien wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bethesda geeft de game toch alleen maar uit?
Toch mag bethesda alleen maar hele toffe games uitgeven zodat ik blind alle games met hun naam erop kan kopenquote:
Ziet er uit als een shooter, screens doen me niets iig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Brink? Geen idee wat ik er van moet verwachten? RPG? FPS? TPS? Screens doen me niet veel overigens!
De eerste teaser vond ik heel vet, maar de screens zeggen inderdaad niet zo veelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er uit als een shooter, screens doen me niets iig.
Preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
De eerste teaser vond ik heel vet, maar de screens zeggen inderdaad niet zo veel
Slecht nieuws dude:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef lkb9000 het volgende:
Maar die screens spreken me totaal niet aan, had wel iets toffers verwacht van BethesdaLaat ze nou gewoon lekker aan TES V werken
http://news.bigdownload.c(...)-keynote-highlights/quote:Howard took a few questions from the audience but didn't give out much info on their future projects, saying only, "We are working on our next big game but we are not talking about it." Don't look a new Elder Scrolls game in the near future; Howard said there are no current plans for an "Elder Scrolls 5." As far as an Elders Scrolls based MMO, he said in jest, "There's always a chance." He gave no new info on the third party developed Fallout: New Vegas, due out next year. He did confirm that they are through with creating any more Fallout 3 DLC content.
AAAAH FUCK YOU TODD HOWARDquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht nieuws dude:
[..]
http://news.bigdownload.c(...)-keynote-highlights/
Klopt die verschijnt eind deze maand volgens mij. Maar ik wacht lekker tot eind dit jaar, dan koop ik de goty met alle 5 dlc en verkoop ik mn normale weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
binnenkort komt er toch sowieso een schijfje met de eerste 2 DLC's?
Ik ga misschien ook de GOTY editie kopen als die een beetje leuke extra's heeft. Heb inmiddels alle DLC al los gekocht, maar een LE ofzo zou gaaf zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt die verschijnt eind deze maand volgens mij. Maar ik wacht lekker tot eind dit jaar, dan koop ik de goty met alle 5 dlc en verkoop ik mn normale weer.
Ik baal er erg van dat ik van morrowind, oblivion en fallout 3 geen special editions heb
Ik denk dat de goty, naast alle DLC, geen speciale dingen biedt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook de GOTY editie kopen als die een beetje leuke extra's heeft. Heb inmiddels alle DLC al los gekocht, maar een LE ofzo zou gaaf zijn.
Achteraf had ik ook de Fallout LE moeten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |