en hij komt terug als een zombie in Alan - Revivedquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alan Wake gaat dood op het einde
Nee, die sequel heet: Alan - Awakenedquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en hij komt terug als een zombie in Alan - Revived
Releasedate 2015quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die sequel heet: Alan - Awakened
Ja dat vond ik ook humorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef SkyChat het volgende:
SR2, lekker meezingen met Aha - Take on Me![]()
![]()
TOF! Vertel dat hier ook nog effe een keer, sukkel!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alan Wake gaat dood op het einde
Je hebt je typische zaterdag avond dus nagedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook humor
Wel meer dingen, ik had mn gast echt onwijs dik gemaakt, met groen haar en paarse vlechten en clownsmink op zn gezicht.
Rode pylon op zn hoofd en in zn blote kont het spel spelen, te droog tijdens die filmpjes
Ja.. omdat het kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt je typische zaterdag avond dus nagedaan.
Thanks Roy! Ziet er super uit, zeker in dat HD filmpje. Kan niet wachten, maar het moetquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ook met Engelse ondertitels: http://www.eurogamer.net/videos/exclusive-alan-wake-presentation
Ik was eerst je filmpje aan het kijken, toen kwam ik erg eens linkje tegen van Fatboy Slim. Wat bleek nou, met Fatboy slim vermaakte ik me een stuk beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Toch was turning point wel vet
Alan wake begint steeds meer en meer op Alone in the Dark te lijken. Alleen is licht hier de feature waar de game omheen is gebouwd. Bij AitD was dat vuur. Voor de rest zie ik tot nu toe weinig verschillen (op de betere graphics enz na natuurlijk)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ongelijk hebt.
[..]
Nu ook met Engelse ondertitels: http://www.eurogamer.net/videos/exclusive-alan-wake-presentation
Mwua erop lijke, nee vind ik niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alan wake begint steeds meer en meer op Alone in the Dark te lijken. Alleen is licht hier de feature waar de game omheen is gebouwd. Bij AitD was dat vuur. Voor de rest zie ik tot nu toe weinig verschillen (op de betere graphics enz na natuurlijk)
Haha precies, was op zich wel grappig maar zeker geen spel om de volle mep voor te betalen, had qua graphics wel even een idee of ik weer Gears zat te spelen hahaquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batman demo!Die ga ik zeker halen als die onder de 25 euro komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |