wa draaide gij een skôn rundje SQquote:
Aha die heb ik al gezien. Neuhj ik kan meer lol hebben met een HTPC vind ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
laatste is X-Men: the last stand Juup©
koop een PS3![]()
enige meerwaarde van een HTPC is TV opnemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha die heb ik al gezien. Neuhj ik kan meer lol hebben met een HTPC vind ik.
Dat zien wij dan wel weerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:03 schreef bleiblei het volgende:
denk jij! plus dat je dochter daar dadelijk anders over denkt!
En PC games spelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
enige meerwaarde van een HTPC is TV opnemen
sinds ik een PS3 heb nooit meer gedaanquote:
gezelligquote:
Ze hebben heimwee naar die gezellige kriebelende beestjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gezellig
misschien willen ze terug naar zolder?
dat kan ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ze hebben heimwee naar die gezellige kriebelende beestjes
ik had deze nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef Juup© het volgende:
Heeft iemand de originelen nog van de Obamastrips? Ik heb alleen de slechte en onduidelijke plaatjes op Fotofuckit staan
Voor mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef ArTiC het volgende:
oh. nog wel meer dus![]()
waarom bewaar ik die zooi
pm je emaille ff danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij
Mag ze ook per e-mail sturen hoor?
nee, niet uit het eindhoventopicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef Juup© het volgende:
Ik tel 49 strips waarvan er misschien 2 dubbel zijn. Ben benieuwd of de postduif van ArTiC de weg naar mijn e-mailbox weet en of daar nog andere strips bij zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |