Hard werken he.. en mn ventje zit op Ibiza, mis hem wel een beetje.. Hij stuurde me vandaag zo'n lief smsje dat ik naar het nummer 'Worth the wait' van Jordin Sparks moest luisteren, hoe liefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog iets bijzonders gebeurd bij jou?
moest je niet gratis tanken ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog iets bijzonders gebeurd bij jou?
was toch een actie van de gele schelp?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Waxxer het volgende:
Daar doen jullie toch niet aan mee??![]()
![]()
(Hai trouwens, als ik mag deelnemen aan dit virtuele gesprek)
hoho, als je mee wil doen, moet je het wel goed doen he:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen een statson en jeans was zeker niet coyboy genoeg ?
Ja, dat is echt ge-wel-dig tijdens feesten en partijen, dat je dan vertelt dat je midden in augustus bent gaan tanken terwijl je verkleed was als skileraar. B-r-u-l-l-e-n!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was toch een actie van de gele schelp?
kabouters in maarssen was toch best succesvol ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ge-wel-dig tijdens feesten en partijen, dat je dan vertelt dat je midden in augustus bent gaan tanken terwijl je verkleed was als skileraar. B-r-u-l-l-e-n!!
Ik vraag me echt af wie dat bedacht heeft en hoe de vergadering was toen die plannen en ideeen uiteen werden gezet. Dat werd vast een latertje.
Ik ben wel erg zuur bezig nu he?Sorry.
Ja nou, dat zal, maar wat voor soort mensen doet dat? En zeggen ze dan ook met een kabouterstemmetje "Pomp drie!"?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kabouters in maarssen was toch best succesvol ?
klukkluk zag er heel anders uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
hoho, als je mee wil doen, moet je het wel goed doen he:
[ afbeelding ]
vast pomperdepompquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dat zal, maar wat voor soort mensen doet dat? En zeggen ze dan ook met een kabouterstemmetje "Pomp drie!"?
en airmiles bonnen thuis al printenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
....en meteen ook specifiek naar de zegels vragen he? Verkleed en al?
Jajaja en dan boos worden dat ze die 250 bonuspunten niet voor de tweede keer krijgen en dat is dan de schuld van de medewerker. En die moet dan zijn of haar "baas" bellen, wat betreft de klant. Houd op, scheid uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en airmiles bonnen thuis al printen
Nee, het is twee uur 's middags.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey Won!
Of ik moet eigenlijk zeggen: goe-de-mor-gen!
Ergens andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ander onderwerp nu: het gros van de users is niet aanwezig. Waar zijn zij?
Ooohh, ik dacht, NY is zes of zeven uur vroeger, dus hoe meer naar het westen, hoe vroeger het is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, het is twee uur 's middags.
Ja, ik heb nu wel een beeld voor me van een Vlarp die zich helemaal klem zit te zuipen in de achtertuin.quote:
Maar New York ligt westelijker dan New Hampshirequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh, ik dacht, NY is zes of zeven uur vroeger, dus hoe meer naar het westen, hoe vroeger het is.
Maar goedemiddag, Wonderer!Hoe gaat het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |