Hah.quote:Ook 'American Idol'-winnares Carrie Underwood heeft een plaatsje in de top 20 weten te bemachtigen.
De 26-jarige countryzangeres bezet de negende positie en verslaat daarmee artiesten als Jimi Hendrix, Bob Dylan en Madonna. Rapper Kanye West valt nog net binnen de selectie met een negentiende plek.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:19 schreef wakajawaka het volgende:
Ach dat er een Idol tussen staat is niet gek natuurlijk, gelukkig staan de beatles, the voice, elvis, hendrix,, dylan etc erin. Hier zouden Jan Smith, Gordon en Bauer winnen.
Amerika niet blijkbaarquote:
Zou inderdaad raar zijn als je Kanye West niet kentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Rapper Kanye West valt nog net binnen de selectie met een negentiende plek.
Wie kent hem niet ?
om het overzicht te bewaren kun je beter vragen wie hem wel kent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Rapper Kanye West valt nog net binnen de selectie met een negentiende plek.
Wie kent hem niet ?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou inderdaad raar zijn als je Kanye West niet kent. De enige fatsoenlijke hip-hop/R&B-artiest van dit decennium.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:19 schreef Seam het volgende:
Hieruit blijkt maar weer eens dat het Amerikaanse volk geen smaak heeft. Tuurlijk, The Beatles, Jimi Hendrix, Bob Dylan en de Rolling Stones zijn briljant, maar wat doen Carrie Underwood, Kanye West, Madonna en The Eagles in die top 20
Niet waar. Eagles zijn gewoon saai. Terwijl de meeste andere artiesten mij wel kunnen bekoren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Iemand die de Eagles niet waardeert, heeft de verkeerde oren aan zijn hoofd.
Pink Floydquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:38 schreef Hukkie het volgende:
Staat Pink Floyd er niet bij? Such a shame.
Nu klopt ie tenminstequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:43 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Pink Floyd Elitaire beter kan niet.
Ach, wel aardige muziek (wel wat saai zoals iemand hierboven ook zegt), maar voor mij absoluut geen top 20 materiaal. Wel mooi dat The Beatles goed scoort bij alle leeftijdsgroepen (viel ook wel te verwachten, maar goed om te lezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Iemand die de Eagles niet waardeert, heeft de verkeerde oren aan zijn hoofd.
Na dit bericht heb ik Revolver weer eens beluisterd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, wel aardige muziek (wel wat saai zoals iemand hierboven ook zegt), maar voor mij absoluut geen top 20 materiaal. Wel mooi dat The Beatles goed scoort bij alle leeftijdsgroepen (viel ook wel te verwachten, maar goed om te lezen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |