Dus jij spoot op het schoolplein met al je klasgenoten erbij je broek vol?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Fronde het volgende:
soms vond ik het wel lekker, ik ben ook wel eens klaargekome
[..]
LOLquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dus jij spoot op het schoolplein met al je klasgenoten erbij je broek vol?
laten we dit nou voor de verandering eens niet doortrekken naar kleine kinderen en sexuele ideeënquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef B.E.B101 het volgende:
tja, mensen kunnen zeggen dat wij bb liefhebber mafkezen maar onze pijngrens ligt drie keer zo hoog dan hen !!
tja , echt een logische reden om bb leuk te vinden is er niet maar een ding is zeker; als je het hebt kom je er niet vanaf
en zelfs kinderen van 8 kijken naar bb , gestimuleerd word je zo wel en vooral in de toekomstige maatschapij wij bb liefhebbers zijn er al op voorbereid !!!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ja wat men maar leukig vindt tegenwoordig zeg
Ik denk dat dit van alle tijden is, sowieso het prinicipe van fetishisme. Natuurlijk had je vroeger nog geen rubberlaarzen etc dus dat dan weer niet. Het verschil is alleen dat de mensen die er niks van willen/hoeven weten (99.9%) er meer aan blootgesteld kunnen worden door internet/tv.quote:
Je eerst in je ballen laten trappen en er dan een octopus overheen hangen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Btw, als je dit al ziek vindt, dan zou ik de Japan special van Spuiten en Slikken maar is terugkijken
Serieuze vraag, hoe vind je het om in je ballen geschopt te worden als je niet opgewonden bent?quote:
Nou dan vindt ik het nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef ScaryBarry het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoe vind je het om in je ballen geschopt te worden als je niet opgewonden bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |