ja, dat hoort er kennelijk ook bij zie ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
of vrouwen met hakken die over je heen lopen
Ik associeer het eigenlijk alleen met het einde van de wereldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat hoort er kennelijk ook bij zie ik.
ik snap wel dat mensen kicken op vormen van pijn, zie sm, maar een schop in je ballen..?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Myraela het volgende:
Oh shit, dus een man een knietje geven vinden ze dus eigenlijk gewoon geil.
Daar gaat me vecht techniek.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
zie het al voor me
Myraela: Klootzak hier, *schopt*
Desbetreffende klootzak: "hmmm ja nog een keer lekker"
niet? misschien vind je het wel hartstikke opwindendquote:
Niet echt hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:41 schreef wapwip het volgende:
[..]
niet? misschien vind je het wel hartstikke opwindendmisschien ook niet
ik hoop op het laatste
WTFquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef wapwip het volgende:
of vrouwen die liever een paard waren geweest
Alsof jij dat nooit hebt, van die momenten dat je denkt van. Was ik maar een paard, en kon ik maar een kar vooruit trekken, en kreeg ik maar een lekkere zweep over me rug.quote:
Neehoor, ik hoef geen paard te zijn om zweep te krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:26 schreef wapwip het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit hebt, van die momenten dat je denkt van. Was ik maar een paard, en kon ik maar een kar vooruit trekken, en kreeg ik maar een lekkere zweep over me rug.
Is heel normaal hoor dat je een paard wilt zijn, al die mensen die raar doen over mijn nieuwe hobby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Of Fok!'ers die liever een paard waren geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef wapwip het volgende:
of vrouwen die liever een paard waren geweest
kun je daar mee rover vertellen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Yep het bestaat.....heb zelfs iemand gehad die het aangenaam vond.
Die vroeg om een tikje op zn ballen,iets wat ik voorzichtig wilde doen......(ik had geleerd dat mannen zuinig zijn op hun ballen,en daar zeker niet hard aangepakt willen worden).
Dus na het voorzichtige tikje....kwam de vraag of het harder kon?![]()
Ik wat harder,en uiteindelijk gewoon flink meppen,en ja dat was heerlijk![]()
Zelf kon ik er niet aan wennen,dus ben blij met een man die gewoon weer zuinig is op zn kinderbijslag
Kun je daar mee rover vertellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Die vroeg om een tikje op zn ballen,iets wat ik voorzichtig wilde doen......(ik had geleerd dat mannen zuinig zijn op hun ballen,en daar zeker niet hard aangepakt willen worden).
Zelf kon ik er niet aan wennen,dus ben blij met een man die gewoon weer zuinig is op zn kinderbijslag
Ben je niet goed wijs? kzal jouw eens ff goed in je poes schoppen eens kijken of je dat leuk vind? :pquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef Mirjam het volgende:
zo leer je nog eens wat van het internet...
er zijn dus blijkbaar mannen die het geil vinden in hun ballen geschopt te worden.
ik had er nog nooit van gehoord
zijn er serieus mannen die denken 'goh, het lijkt me zo geil eens in mijn ballen geschopt te worden' ..?
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=ballbusting&meta=&aq=f&oq=quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef strikey het volgende:
[..]
Ben je niet goed wijs? kzal jouw eens ff goed in je poes schoppen eens kijken of je dat leuk vind? :p
nee echt serieusquote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=ballbusting&meta=&aq=f&oq=
have fun
Ik vind het best geil om te zien wanneer iemand door een dominante dame in zijn ballen geschopt wordt. Het heeft iets geils omdat ik op dominante vrouwen val. Maar zelf wil ik nevernooit in mijn ballen geschopt worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:07 schreef strikey het volgende:
[..]
nee echt serieusIk snap echt niet dat mensen dat leuk vinden, maarja. er zijn genoeg mafkezen op deze wereld die het ook een baby-kleding fetisch hebben en dat soort ongein.
Doe semi normaal dan doe ik al gestoord genoeg![]()
![]()
Dat is me dus serieus een keer gebeurt..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
zie het al voor me
Myraela: Klootzak hier, *schopt*
Desbetreffende klootzak: "hmmm ja nog een keer lekker"
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Dat is me dus serieus een keer gebeurt..
Cindy, kun je daar aub meer over vertellen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Waar zat jij op de basisschool dan? In trainingskampen in Afghanistan??quote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Fronde het volgende:
het doet me denken aan mijn basischooltijd, gangbaar was toen het zogeheten 'zakkie blauw' als je bijvoorbeeld een weddenschap of een vechtpartij verloren had. De verliezer moest op z'n rug gaan liggen met z'n benen wijd en kreeg dan van de winnaar een haktrap in z'n kruisOok sommige meisjes deden daaraan mee
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waar zat jij op de basisschool dan? In trainingskampen in Afghanistan??
Hahaha omg pauperschoolquote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Fronde het volgende:
het doet me denken aan mijn basischooltijd, gangbaar was toen het zogeheten 'zakkie blauw' als je bijvoorbeeld een weddenschap of een vechtpartij verloren had. De verliezer moest op z'n rug gaan liggen met z'n benen wijd en kreeg dan van de winnaar een haktrap in z'n kruisOok sommige meisjes deden daaraan mee
Dus jij spoot op het schoolplein met al je klasgenoten erbij je broek vol?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Fronde het volgende:
soms vond ik het wel lekker, ik ben ook wel eens klaargekome
[..]
LOLquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dus jij spoot op het schoolplein met al je klasgenoten erbij je broek vol?
laten we dit nou voor de verandering eens niet doortrekken naar kleine kinderen en sexuele ideeënquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef B.E.B101 het volgende:
tja, mensen kunnen zeggen dat wij bb liefhebber mafkezen maar onze pijngrens ligt drie keer zo hoog dan hen !!
tja , echt een logische reden om bb leuk te vinden is er niet maar een ding is zeker; als je het hebt kom je er niet vanaf
en zelfs kinderen van 8 kijken naar bb , gestimuleerd word je zo wel en vooral in de toekomstige maatschapij wij bb liefhebbers zijn er al op voorbereid !!!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ja wat men maar leukig vindt tegenwoordig zeg
Ik denk dat dit van alle tijden is, sowieso het prinicipe van fetishisme. Natuurlijk had je vroeger nog geen rubberlaarzen etc dus dat dan weer niet. Het verschil is alleen dat de mensen die er niks van willen/hoeven weten (99.9%) er meer aan blootgesteld kunnen worden door internet/tv.quote:
Je eerst in je ballen laten trappen en er dan een octopus overheen hangen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Btw, als je dit al ziek vindt, dan zou ik de Japan special van Spuiten en Slikken maar is terugkijken
Serieuze vraag, hoe vind je het om in je ballen geschopt te worden als je niet opgewonden bent?quote:
Nou dan vindt ik het nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef ScaryBarry het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoe vind je het om in je ballen geschopt te worden als je niet opgewonden bent?
je moet er van houden denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:43 schreef ScaryBarry het volgende:
Fascinerend. Ja ik heb ook wel eens een bal in mn noten gehad met voetbal, of gewoon een knietje, maar daar was letterlijk niets positiefs aan
Ik haal er zelf veel plezier uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef user13 het volgende:
Lijkt me best leuk eens te doen vraag me wel af wat zon liefhebber er dan uit haalt?
Het is gewoon een of andere gare fetisj, net als leer, voeten, bondage etc.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef user13 het volgende:
Lijkt me best leuk eens te doen vraag me wel af wat zon liefhebber er dan uit haalt?
Dat je zelf dingen niet opwindend vindt ok, maar "geen logica aan vast knopen" (quote:Op zondag 17 maart 2013 20:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is gewoon een of andere gare fetisj, net als leer, voeten, bondage etc.
Valt geen logica aan vast te knopen.
-onderdanigheidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef user13 het volgende:
Bondage is inderdaad nog best geil, maar dat heeft te maken met machtsspelletjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat je zelf dingen niet opwindend vindt ok, maar "geen logica aan vast knopen" () is onzin natuurlijk. Lijkt me dat iedereen wel kan begrijpen waarom bijvoorbeeld bondage mensen opwindt, zelfs al vind je het zelf niks.
Op dat met poep na vind ik dat te gek. De logica? Masochisme is in mindere mate vrij algemeen (tepels knijpen bijvoorbeeld) en de een heeft die trek meer dan de ander. Sommigen willen er niets mee te maken hebben, anderen zijn er gek op. Daarbij speelt ook macht en de adrenalinekick mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:02 schreef Micson het volgende:
Bondage is inderdaad nog best geil, maar dat heeft te maken met machtsspelletjes.
Maar in je ballen geschopt worden, of als man in lingerie lopen, of in elkaars mond poepen, welke logica zit daar dan aan lieverd?![]()
![]()
Oké, ik zeg ook niet dat het afkeurenswaardig is oid, maar de logica is zoals gezegd ver te zoeken. Je weet zelf namelijk ook niet waarom mensen dit opwindend vinden.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op dat met poep na vind ik dat te gek. De logica? Masochisme is in mindere mate vrij algemeen (tepels knijpen bijvoorbeeld) en de een heeft die trek meer dan de ander. Sommigen willen er niets mee te maken hebben, anderen zijn er gek op. Daarbij speelt ook macht en de adrenalinekick mee.
Als man in lingerie lopen... Ik vind mannen in lingerie soms best geil. Waarom, tja, waarom vinden mannen een vrouw in lingerie geil?
Poep heb ik niks mee, vrijwel niemand die aan bdsm doet trouwens, het is extreem zeldzaam.
Ik kan je wel uitleggen waarom ik het opwindend vind, maar het is niet een meer 'logische' uitleg dan waarom ik borsten geil vind en neuken lekker. Dat lijkt mij genoeg?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef Micson het volgende:
Oké, ik zeg ook niet dat het afkeurenswaardig is oid, maar de logica is zoals gezegd ver te zoeken. Je weet zelf namelijk ook niet waarom mensen dit opwindend vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |