na dit zo te hebben gelezen heb ik het ook maar even geïnstalleerd.. ben benieuwd..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het werkt best goed hoor! Misschien moet ik het ook maar weer eens installeren
Misschien is t ook wel iets om in de OP te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het werkt best goed hoor! Misschien moet ik het ook maar weer eens installeren
Ik was altijd in de veronderstelling dat iedereen het wel gebruiktequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien is t ook wel iets om in de OP te plaatsen.
Ik had er iig nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat iedereen het wel gebruikte
netjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:53 schreef Flappekz het volgende:
Opbrengst totale verkoop: 27,5 Miljoen netto
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet in totaal 4 echt mooie vleugeltrainees hebben voor de 4 100% plaatsen. De 4 50% plaatsen ga ik proberen te vullen met skilltrades
Shopsequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:53 schreef Flappekz het volgende:
En wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:53 schreef Flappekz het volgende:
OMG yesquote:16:25 Van: Hattrick
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma komt te staan bij de gegevens over jou als eigenaar.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:39 schreef Ruudt het volgende:
* Ruudt heeft ook z'n hele team te koop gezet.
Bijna?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:22 schreef GotC het volgende:
[..]
NEE!!
Dus wie zijn er bezig met 'het lange termijn plan'?
Rpp
Nico
MrMoon
Flap
Ruudt
Pussy (denkt eraan)
Jullie kunnen bijna een subtopic gaan openen
Daar begint t anders aardig op te lijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef Puala het volgende:
[..]
pas maar op, straks doet iedereen mee
Ach ja, je moet maar twijfelen wat je wilt hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar begint t anders aardig op te lijkeniig een berg van de oude garde.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:53 schreef Flappekz het volgende:
Het hele team te koop zetten wil toch niet automatisch zeggen dat we ook echt kappen met Hattrick? Dus de federatie blijft heus wel hoor. Weet niet waar je je nou druk om maaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar begint t anders aardig op te lijkeniig een berg van de oude garde.
Een groot talentquote:Gegroet Egamer! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Kai Grootjans heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer rampzalig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen waardeloos in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Een ware toekomstige ster iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |