quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh...vanwaar een lege post met daarin een quote van een quote die je toch ook niet meer kunt zien? Ofzo?![]()
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen maar om het duimpje te kunnen laten zien. Doet hij wel vaker..
Je kunt instellen in je profiel of je de mobiele versie of normale versie van het forum wilt zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
is trouwens ook heel makkelijk als je via je telefoon even wil fokken. Dan zie je die posticons niet namelijk.
maar ik wil niet de normale versie van het forum zien. Dat kost meer laadtijd..quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt instellen in je profiel of je de mobiele versie of normale versie van het forum wilt zien.
Dan hebben jullie pech.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik wil niet de normale versie van het forum zien. Dat kost meer laadtijd..
Dat ga ik dus niet doen om te kunnen zien of jij een duimpje naar boven of een duimpje naar beneden hebt neergezet ofzo.
Alles voor de statistiekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Maar waarom post je in godsnaam alleen een duimpje? Post dan nix...
Of ik nu de duim post, of dequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Maar waarom post je in godsnaam alleen een duimpje? Post dan nix...
Daar doe ik al lang niet meer aan mee...quote:
quote:Hattrick #359 : Hoe staat het met de doelstellingen? (34)
Hattrick #358 Gefeliciteerd kampioenen! (42)
Hattrick #357 Bier, bier en nog eens bier (41)
Hattrick #356: Waar Outpost jarig is! (27)
Hattrick #355: Op de terugweg (12)
Hattrick #354: Met FVP als pessimist (25)
Hattrick #353: Weer eens op de helft van een seizoen. (9)
Hattrick #352: Waar Outpost niet van zijwegen houdt (36)
Hattrick #351 : Omdat Proud2beDiepfries het af laat weten... (24)
Hattrick #350 Promoveren is ook een keuze! (14)
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:30 schreef GotC het volgende:
Ik zeg er nog 1 ding over:
Ipv een duimpje omhoog/omlaag (wat kansloosnutteloos is) kan je natuurlijk ook gewoon typen: Gijs, bedankt!
Tip voor de toekomst!
Zo.
Discussie ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:41 schreef Flappekz het volgende:
Heerlijke discussie zo op de maandagmorgen
Prachtig idd.. maar wel stomquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:41 schreef Flappekz het volgende:
Heerlijke discussie zo op de maandagmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |