Jij hebt nu toch een scooter en geen auto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, niet zo laag denkend. Ik heb mijn auto theorie al en binnenkort mag ik afrijden.![]()
En dan maar rondcrossen in de auto van mijn vriend
Niet zo serieus het is zondag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hele team te koop zetten wil toch niet automatisch zeggen dat we ook echt kappen met Hattrick? Dus de federatie blijft heus wel hoor. Weet niet waar je je nou druk om maakt
quote:
Dat is correct. Hij zal wat "klaverjas"training krijgen op het gebied van positiespel, maar daar heb je nix aan...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:34 schreef taxhaven het volgende:
Als ik het goed begrijp (na het lezen van allerlei handleidingen en FAQS) kan een speler zich nooit ontwikkelen als hij speelt op een plek dat geen trainingspositie is?
Bij positiespel als training zal bijvoorbeeld een keeper dus nooit een betere keeper worden? Ook niet een beetje? Ook niet na 100 wedstrijden?
Preciesquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:52 schreef GotC het volgende:
Lullig is dat eigenlijk he?
Dus als je dan een betere keeper wil, moet je er 1 kopen
Wat ik dus gedaan heb en dan krijg je dit:quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
PreciesEn die koop je van de winst die je maakt op je trainees
quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Dat heeft te maken met de persoonlijkheden van de speler.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:18 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Wat ik dus gedaan heb en dan krijg je dit:
[..]
Bij aangenaam is er nog altijd een kleine kans:quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Jaheur het volgende:
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Zou dus niet zo slecht moeten zijn
dat heeft met sublevels te maken van je teamgeest. Die zal al zo laag zijn geweest dat dit snel gebeuren kan. Aangezien aangenaam en eerlijk niet zo hoog \ goed zijn als je zou denken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Jaheur het volgende:
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Zou dus niet zo slecht moeten zijn
quote:Populariteit:
geliefde teamspeler
populair
sympathiek
aangenaam
controversieel
gemeen
Eerlijkheid:
goudeerlijk
rechtvaardig
oprecht
eerlijk
oneerlijk
berucht
Agressiviteit:
Instabiel
opvliegend
temperamentvol
evenwichtig
kalm
rustig
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef TheVulture het volgende:
In tegenstelling tot de quitters in deze federatie gaat deze jongen het volgend seizoen gewoon weer proberen in de VI... vanavond is promotie een feit
Thanks man, mooie roze pompoenenquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef TheVulture het volgende:
In tegenstelling tot de quitters in deze federatie gaat deze jongen het volgend seizoen gewoon weer proberen in de VI... vanavond is promotie een feit
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
4-0 Gewonnen en nu definitief kampioen. Op naar V.
Naar alle waarschijnlijkheid nog steeds boven de rechtstreekse promotie streep. Volgende week thuis winnen met MOTS om dat helemaal zeker te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |