Maar dat is geen metalhead!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is een hippie, want hij heeft een bloemetje in zn haar.
Konthaarvlechter, hoe ist?quote:
haha wat een standaard-fokkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Pingwingei het volgende:
Niet elke metalhead staat saai/niet-vrolijk op den foto.
[ afbeelding ]
en ja, dat ben ik
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef Booomer het volgende:
Wie maakt deze ff blij
[ afbeelding ]
hij is al blijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef Booomer het volgende:
Wie maakt deze ff blij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
wordt:
[ afbeelding ]
En ja: ik ben zelf ook een metalhead!
ik natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm, wie?
Matige schop trouwens, ga eens soepen.
Gefeliciteerd met je eerste fantopicquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Pingwingei het volgende:
Niet elke metalhead staat saai/niet-vrolijk op den foto.
[ afbeelding ]
en ja, dat ben ik
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
wordt:
[ afbeelding ]
En ja: ik ben zelf ook een metalhead!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die kale clown al grappigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:23 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Heldentopic!
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Wie weet is dat ook wel een metalhead!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:26 schreef Henkert9001 het volgende:
[..]
Ik vond die kale clown al grappig
Een metalhead die incochnito als clown op kinderfeestjes wat centjes bijverdientquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie weet is dat ook wel een metalhead!
Jah, normaal ziet hij er zo uit:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:31 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Een metalhead die incochnito als clown op kinderfeestjes wat centjes bijverdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, normaal ziet hij er zo uit:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belachelijke hoedje ook
badgers
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, normaal ziet hij er zo uit:
[ afbeelding ]Wat een kutleven moet je ook hebben als je bedenkt dat je clown wilt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |