Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:21 schreef Bhuddy het volgende:
Geen idee of het een beetje ontopic is, maar ik had een camera uit Hong Kong besteld zaterdag via Ebay voor een zeer lage prijs. Blijkt die gozer het ook nog eens te sturen met DHL express, gisteren verzonden vanuit HK, vandaag al in huis. Echt ongelofelijk!
Ik heb hem nog niet in huis hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.
Heb je misschien een linkje naar de auction? Ik wil dat ding weleens zien en de prijs
Luckyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.
Heb je misschien een linkje naar de auction? Ik wil dat ding weleens zien en de prijs
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lucky
Iemand heeft vrijdag mij een pakketje verstuurd (in nederland). Nog niet binnenDacht dat ze 24-uurs levering hadden.
Nja misschien ben ik wel opgelicht danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomen
Niet uit China? Verraderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomen
wat betekent?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!
Post van de TNT Pakketservice huil huil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |