MAG JE PAKKETJES IN DE GEVANGENIS ONTVANGEN DAN ? EN AL HELEMAAL GEEN HELIKOPTERS , JIJ WILT ONTSNAPPEN HE SCHAVUIT.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn USB microfoon zou de 17e vescheept zijn, nog niks binnen. Strange.
En, heb mijn pakjes op hold gezet bij Jack tot mijn helikopter weg is bij de douane
Krijg straks 4 pakjes achter elkaar binnen hihi
dude, srsly.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:34 schreef luciano het volgende:
[..]
MAG JE PAKKETJES IN DE GEVANGENIS ONTVANGEN DAN ? EN AL HELEMAAL GEEN HELIKOPTERS , JIJ WILT ONTSNAPPEN HE SCHAVUIT.
Ze is gewoon doordeweeks prima bereikbaar, heb je gmail? Dan kan je haar ook via de chat functie te pakken krijgen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ze wel een beetje regelmatig online?
Volgens mij komen er echt tientallen pakketjes per dag vanuit Hong Kong door de douanequote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn USB microfoon zou de 17e vescheept zijn, nog niks binnen. Strange.
En, heb mijn pakjes op hold gezet bij Jack tot mijn helikopter weg is bij de douane
Krijg straks 4 pakjes achter elkaar binnen hihi
tientallen? ik denk wel wat meerquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij komen er echt tientallen pakketjes per dag vanuit Hong Kong door de douane
Hele elftallen soms . En dan heb ik het nog niet eens over de reservespelers !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.riagg.nl
![]()
Uitgebalanceerde berekende ingecalculeerde weloverwogen ( 2 weken spitten al , pft ) weldoordachte verstandige afgewogen keuzesquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:01 schreef Dionysiou het volgende:
Heel veel LED troep haha impulsaankopen!
Vraag eens aan hem of zijn huis is afgefikt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:43 schreef monkeybrain het volgende:
Het zijn wel mooie felle lichtjes maar ik zou hem nooit in een kerstboom hangen want als zo'n boom eenmaal gaat fikken dan is je huis weg. Ergens aan de muur als je zelf aanwezig bent is wel te doen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16777
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |