Deze is volgens mij al eerder genoemd. Het nadeel aan deze site is dat er nog verzendkosten bijkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:40 schreef Joene het volgende:
Overigens ik heb weer een nieuwe site erbij
www.chinavasion.com
Als ik bijv uit ga van de beste rode laser,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weet iemand wat voor typenummer die batterijen hebben (blauw of groen) die lijken op penlites en in laserpennen kunnen? Iets met CR? Of wordt ik nu gebanned omdat ik het woord laser heb gezegd.
Die site is alleen niet nuttig in dit topic, aangezien we allemaal gewend zijn dat alle gadgets een paar euro zijn, en op die site alles toch echt een paar keer duurder is..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:50 schreef Joene het volgende:
Klopt wat het overigens geen minder leuke site maakt voor 10 euro heb je het thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Het is nog te vroeg om zulke dingen te kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef mtchel112 het volgende:
wij willen die vogel die drinkt en dan uitzichzelf beweegt![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24044
te vroeg?:P ik vind die dingen echt geweldig:p maar wel beetje duurquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om zulke dingen te kopen
Dat koop je om 03:00 met je dronken kop, volgens mij zag ik gisteren een hondendrol usb stick... kan dit kloppen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
te vroeg?:P ik vind die dingen echt geweldig:p maar wel beetje duur
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
DP heeft inmiddels ongeveer 500 verschillende USB-sticks geloof ik
Spaar ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe ben ik wel nieuwsgierig naar de verkoopcijfers van bepaalde producten en naar welk land ze vertrekken. Ik neem aan dat het wel zal verkopen als er telkens nieuwe sticks bij komen???
Dat dacht ik inderdaad toen ik die compilatie box zag.. Kan niet echt zijn voor dat geld..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben Jack door!!!![]()
Kuik klets wel uit zijn nek, zeker een hond die illegale dvd's ruikt whaha. Die gast praat altijd heel dreigend tegenover de Nederlandse burger, wegens terrorisme in de bak gooien die crimineel.
http://www.ziggo.nl/nieuw(...)Michael-Jackson/7415
Mijn fout, Jack troeft Kuik afquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:02 schreef joepie91 het volgende:
Is niet dezelfde waar het over gaat. In het artikel wordt een CD-box genoemd met een compilatie van zijn muziek van rond de 75 dollar. Jack verkoopt een DVD-box met clips en live concerten voor rond de 60 dollar.
Nog niks binnen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Chuphinh het volgende:
@Dionysiou hoe is de afhandeling van jouw kleren van Taobao bij jack. Je zou nog wat foto's maken van je vorige bestellingen?![]()
![]()
Deze man was gelukkig duidelijk.quote:Gebeld naar TNT post, het is officieel dat ie bij de douane ligt bij de inklarings dienst, pakket word helemaal gecontroleerd en de waarde word ingeschat en in het aller ergste geval word er om een factuur gevraagd want anders mogen ze niks. Maar meestal als er niks in het pakket is aangetroffen word ie alsnog doorgestuurt.
Van de rest gaan ze misschien vragen wat er in het pakket zit omdat een legaal document niet correct is ingevuld etc door meneer Peng. Het kan 30 dagen duren.
Zelfde, maar deze is ZONDER batterij !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef FrankP het volgende:
Heb ook maar weer eens wat bestellingen gedaan.
Bij DP: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21265
Bij DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Laat het grote wachten maar weer beginnen
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef Dionysiou het volgende:
Ziet er goed uit.
Jack gaat dankzij mij binnenkort Genuine Sennheiserts verkopen.
Bijvoorbeeld: Sennheiser CX95 voor 42 euro incl trackingnumber en in Nederland op bol.com voor 80 euro. En ze zijn 100% echt.
Jack was helemaal blij dat ik hem over de supplier vertelde.
Het is een oficieele supplier op Taobao en ze zijn echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeweet niet of je het woordje 'echt' of 'genuine' kan vertrouwen in china.
Wat een moraalridder hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:42 schreef Elias3 het volgende:
Niet spammen op het DX forum he Macorgaz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |