Het is wat hequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:01 schreef appelsjap het volgende:
maar TS, waarom gebruik je geen inbelverbinding dan? Is ook snel genoeg. Kun je ook streaming videos mee bekijken, lekker downloaden,e nzulks.
Zo, de kenker... mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Ik heb glasvezel en een 100mbit connectie.
Nee, hijs een internethosselaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo, de kenker... mag ik je aanraken?
Hijs?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, hijs een internethosselaar.
Internet !quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Maar ze maken er hier in de regio ook reclame over....
Mij hadden ze 20 mb belooft maar dat werd 12 mb en is inmiddels door 'problemen' verlaagd naar 10 mb... dus niet zeiken over je 25mb snelheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk dat over 5 jaar 20mbit als langzaam ervaren kan worden.
Maar 25mbit ook.
Die's te mooi voor UPC.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef Keiichi het volgende:
Maar dat vrouwtje in die blauwe jurk
Ik heb liever 10mb dan 25 mbit andersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mij hadden ze 20 mb belooft maar dat werd 12 mb en is inmiddels door 'problemen' verlaagd naar 10 mb... dus niet zeiken over je 25mb snelheid!!
Kopervezel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef pisnicht het volgende:
Wat wel zwaar verneukeratief is, is dat ze de term fiberpower gebruiken waardoor mensen denken dat ze glas hebben terwijl ze gewoon nog steeds over koper gaan. Dat is echt trieste misleiding...
Ik heb helemaal niks behalve draadloos internet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Ik heb glasvezel en een 100mbit connectie.
Klopt helemaal, tot de 30 Mbit gaat alles gewoon via de kabel en heb je ordinaire shit. Vanaf de 60 Mbit wordt het een ander verhaal en zit je wél op een goed netwerk aangesloten. Heb ik me laten vertellen door een UPC-medewerkster die ik ken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef pisnicht het volgende:
In theorie is ADSL max 24Mb dus vandaar dat ze er 25Mb van hebben gemaakt zodat ze niet liegen met sneller dan ADSL.
Wat wel zwaar verneukeratief is, is dat ze de term fiberpower gebruiken waardoor mensen denken dat ze glas hebben terwijl ze gewoon nog steeds over koper gaan. Dat is echt trieste misleiding...
Je buurman met een 5Mbps abonnement zit exact op hetzelfde netwerk als jij met een 120Mbps-abonnement.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, tot de 30 Mbit gaat alles gewoon via de kabel en heb je ordinaire shit. Vanaf de 60 Mbit wordt het een ander verhaal en zit je wél op een goed netwerk aangesloten. Heb ik me laten vertellen door een UPC-medewerkster die ik ken.
En hoe denk je dat het ADSL netwerk eruit ziet danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Kopervezel?
ot: UPC gaat over een groot deel via glas, pas bij het straat verdeeldinges is t koper
Ook goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je buurman met een 5Mbps abonnement zit exact op hetzelfde netwerk als jij met een 120Mbps-abonnement.
Het belangrijkste verschil is dat de abonnementen vanaf 60Mbps (boven de 30Mbps dus) gebaseerd zijn op EuroDOCSIS 3.0 (channel bonding).
En dat merk je welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook goed. Maar dat zou je dan wel goed moeten merken toch, bij de hogere abo's?
Daar kun je je tekst instoppen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom staat er op 0:34 zo'n rechthoekje om haar kruis?
Die geluidjes mis ik soms wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:52 schreef Catbert het volgende:
Ik Fok! gewoon over 33k6, old-school baby!
Idd, ik hoor regelmatig mensen blaten dat ze glas van UPC hebben. Blijkt het de "Fibre Power" shit te zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef pisnicht het volgende:
In theorie is ADSL max 24Mb dus vandaar dat ze er 25Mb van hebben gemaakt zodat ze niet liegen met sneller dan ADSL.
Ik heb dat inbelgeluid nog een tijdje als ringtone gehadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:52 schreef Catbert het volgende:
Ik Fok! gewoon over 33k6, old-school baby!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |