quote:Het nummer dat je hebt ingevuld moet een Vodafone nummer zijn.
Nou ja, het ging een aantal maanden gewoon goed. Maar nu ineens kan het niet meer of zo.quote:
Belminuten? Welnee, ik heb een abo, en een groter abo dan ik doorgaans nodig heb. Maar als ik een mailtje krijg dat mijn factuur klaar staat dan wil ik er wel ff naar kunnen kijken als dat mag, behoorlijk alstublieft met een kersje eropquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:47 schreef wapwip het volgende:
Loopt die teller van je belminuten nog steeds zo heel erg achter bij vodafone? Zodat je iedere maand vodafucked bent..
Ooh, dan ben ik abuis, sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Fiddlergurl het volgende:
Niet meer toch? Dat was alleen dit weekend geloof ik.
Geeft nix! Maar dat was ook wel lomp, krijg ik helemaal dat smsje, wil ik nieuw wachtwoord invoeren en krijg dan pas de melding dat myvodafone niet werktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh, dan ben ik abuis, sorry
Klantenservice bellen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:58 schreef Keiichi het volgende:
Hoe kan ik trouwens zo'n belmiep bij vodafone aan de lijn krijgen? Alle keuzes die onder 1200 zitten leveren alleen automatische stemmen op
Okee, dan mogen we aannemen dat men ermee bezig is en het snel opgelost zal worden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:50 schreef Keiichi het volgende:
Hier faalt vodafone ook even behoorlijk.
Ik had al een MyVodafone account, komt er opeens niet meer op.
Password opnieuw proberen in te stellen zoals TS beschrijft.
Zeggen ze dat het geen vodafone nummer is!!![]()
Dat mocht KPN Willenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |