abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71855463
Hoi,

Op 3 juli 2009 had ik een pakket naar me neef in Portugal gestuurd.
10 juli stond op track and trace dat het was aangekomen in Portugal.

Omdat het pakket zwaarder woog dan 10 kilo mocht ik het niet aangetekend opsturen.

22 juli had me neef het nog steeds niet ontvangen dus had ik tnt gebeld.
Zij vonden het ook vreemd en stuurde me een formulier om het onderzoeken.
Formulier netjes ingevuld en opgestuurd.

vandaag (13 augustus) kreeg ik het pakket terug maar tot mijn verbazing zat er niks in behalve de verpakking van het cadeau.

Wat ook raar is op de retoursticker staat onder gewicht 3 kilo.
Op mijn bon staat 10 tot 20 kilo.

Kan ik hier wat tegen doen of ben ik nu mijn geld kwijt?

(Ik weet dat ik tnt moet bellen maar het is al na zessen )

alvast bedankt.
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_71857093
Wat zat erin?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71857751
een spelcomputer
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:53:26 #4
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71858660
jeetje wat zuur. tvp voor de afloop
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71864820
next time UPS/een ander die wel verzekerd verstuurd/ buiten nederland.

Volgens de voorwaarde van TNT krijg je maar een X bedrag X het gewicht uitgekeerd.

Ik kan vertellen dat een vriend van mijn een keer een xbox heeft opgestuurd en is kwijtgeraakt.
Hij heeft wel een advocaat in moeten schakelen maar toen heeft hij wel de volledige waarde terug gekregen.

En als je actie onderneemt stuur het aangetekend en een kopie van de brief via de mail.
pi_71866943
Waarom hebje het niet verzekerd opgestuurd dan? Als je dan de aankoopbonnetjes nog had kon je de waarde ervan tenminste aantonen bij TNT en had je (een deel van) het bedrag waarschijnlijk wel terug gekregen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 06:51:26 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71866963
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef Nijns het volgende:
jeetje wat zuur. tvp voor de afloop
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71866977
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 06:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Waarom hebje het niet verzekerd opgestuurd dan? Als je dan de aankoopbonnetjes nog had kon je de waarde ervan tenminste aantonen bij TNT en had je (een deel van) het bedrag waarschijnlijk wel terug gekregen.
Lees voor de grap eens de o/p, gewoon omdat het kan.
pi_71868764
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 06:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Er staat niet aangetekent, maar misschien kon hij wel verzekeren?
pi_71874426
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 06:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Eej bijdehandje ik werk zelf op het postkantoor.

TS had hem gewoon extra kunnen verzekeren hoor voor max 5500,-. Had hem 3 euro extra gekost maar dan had je dit gedoe niet gehad. Als je de aankoopbon van het artikel tenminste nog hebt..
pi_71874729
@ TS: lees het juiste antwoord van Twinkle20 eens door want dat spreekt boekdelen.
75 topics = FIN
pi_71878729
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

TS had hem gewoon extra kunnen verzekeren hoor voor max 5500,-. Had hem 3 euro extra gekost maar dan had je dit gedoe niet gehad. Als je de aankoopbon van het artikel tenminste nog hebt..
Succes met je baan dan. Ik heb er zelf ook voor een vakantiebaantje gewerkt vroeger, maar het is een aflopende zaak. Me dunkt dat ze het hem niet verteld hebben dat het ook verzekerd kon, ik denk dat de t/s zeker wel voor 3 euro meer had willen verzekeren.
pi_71883885
Tja daar weet ik het fijne inderdaad niet van. Van mijzelf en van mijn directe collega's weet ik dat we dat wel allemaal doen.
pi_71885699
Beste twinkie20,

Ik vroeg juist om het aangetekend en verzekerd te versturen.
De mevrouw achter de balie vertelde me dat dit niet kon bij pakketten boven de 10 kilo die naar het buitenland gaan.

voor de tvp'ers
Tnt vanochtend gebeld ze bellen me over twee werkdagen (dinsdag terug).

[ Bericht 0% gewijzigd door nourguy01 op 15-08-2009 00:26:33 ]
pi_72006165
nou 2 werkdagen zijn voorbij en niks gehoord.

Dus heb ik ze maar gebeld.
Ik kreeg te horen dat de formulieren bij de schadeafdeling zitten en het nog tot 6 november kan duren voor ik iets zie gebeuren.
Ik zal wel brieven ontvangen in de tussentijd.

zal jullie op de hoogte houden.
pi_72847578
Had weer een tijdje niks gehoord dus heb ik ze vandaag maar weer gebeld.
(ze hadden beloofd om de twee weken te bellen.) hebben ze ook lekker achterwege gelaten.
Toevallig zou er vrijdag (morgen) iemand bellen.

Ik vraag me af kan ik zelf stappen ondernemen?
pi_72847878
Ik vraag me zo onderhand ook af waar de TNT mee bezig is, en of je ergens anders kunt klagen dan bij hun eigen klantenservice. Van mij zijn al verschillende dingen gestolen, vernield, of op zijn minst weken later pas bezorgd. Maar als je klaagt bij TNT, krijg je steeds dezelfde standaardmail terug (en komt een boomlange postbode persoonlijk even verhaal halen, dat dan weer wel).

Is daar nu echt niets tegen te beginnen?
  donderdag 17 september 2009 @ 19:08:36 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72849012
Je moet eens weten wat er allemaal hier niet bezorgd is door TNT.Allemaal van Bol.com dat wel..
Een laptoptas,een bluetooth oortje voor in de auto,7 CD's,2 boeken,3 DVD's..Allemaal op 'mysterieuze' wijze spoorloos geraakt.En als je klaagt bij TNT weten ze van niks,dan is het waarschijnlijk 'gewoon' zoekgeraakt
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_72851250
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Eej Twinkle20

Wat is er?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')