Lees voor de grap eens de o/p, gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Waarom hebje het niet verzekerd opgestuurd dan? Als je dan de aankoopbonnetjes nog had kon je de waarde ervan tenminste aantonen bij TNT en had je (een deel van) het bedrag waarschijnlijk wel terug gekregen.
Er staat niet aangetekent, maar misschien kon hij wel verzekeren?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees voor de grap eens de o/p, gewoon omdat het kan.
Eej bijdehandje ik werk zelf op het postkantoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees voor de grap eens de o/p, gewoon omdat het kan.
Succes met je baan dan. Ik heb er zelf ook voor een vakantiebaantje gewerkt vroeger, maar het is een aflopende zaak. Me dunkt dat ze het hem niet verteld hebben dat het ook verzekerd kon, ik denk dat de t/s zeker wel voor 3 euro meer had willen verzekeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eej bijdehandje ik werk zelf op het postkantoor.
TS had hem gewoon extra kunnen verzekeren hoor voor max 5500,-. Had hem 3 euro extra gekost maar dan had je dit gedoe niet gehad. Als je de aankoopbon van het artikel tenminste nog hebt..
Eej Twinkle20quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eej bijdehandje ik werk zelf op het postkantoor.
TS had hem gewoon extra kunnen verzekeren hoor voor max 5500,-. Had hem 3 euro extra gekost maar dan had je dit gedoe niet gehad. Als je de aankoopbon van het artikel tenminste nog hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |