Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet niet hoe warm je het had maar als je twee dagen wacht, is het hier ook goed zweten.
wat heb je terug gestuurd???quote:
Niks, want ik ben niet Man At Workquote:
Inderdaad, wat heeft woMan At Work terug gestuurd?quote:
Vandaag weer heerlijk een graad of 12-14 hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef Light het volgende:
[..]
JaWe wonen nog steeds niet in de tropen. Laat ze die hitte daar houden
15-20 mag van mij ook nog welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag weer heerlijk een graad of 12-14 hier
Niets, en de advertentie is inmiddels verwijderd, dus maak je geen zorgen. Was als grapje bedoeld, meer niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef ManAtWork het volgende:
Inderdaad, wat heeft woMan At Work terug gestuurd?
(Met ander woorden: hoe erg staat mijn 'imitatie' voor schut?)
Je gaat me niet vertellen dat je overspoeld werd met reacties en dat het bijna een dagtaak werd om ze bij te houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:17 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Niets, en de advertentie is inmiddels verwijderd, dus maak je geen zorgen. Was als grapje bedoeld, meer niet.
Op zich wel jammer. Ben wel nieuwsgierig wat voor reacties dit opgelevertd zou hebben.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:17 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Niets, en de advertentie is inmiddels verwijderd, dus maak je geen zorgen. Was als grapje bedoeld, meer niet.
4 in de korte tijd dat de advertentie bestond, 3 ogenschijnlijk serieuze die benieuwd waren naar de bedoeling van de advertentie en 1 van een overijverige Fok!ker. Maar omdat MaW bang was dat ik hem (of zijn imitatie) 'voor schut' zou zetten, heb ik hem maar verwijderd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Op zich wel jammer. Ben wel nieuwsgierig wat voor reacties dit opgelevertd zou hebben.....
ik was te lui om een heel bericht te gaan tikken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:58 schreef ManAtWork het volgende:
Zelfs een Fok!ker?!?
Ach, Nizno wilde toch een berichtje achter laten? Liefff,...
BTW: echt bang om voor schut te staan ben ik niet hoor. Daar ben ik zelf al goed genoeg in.
Oei, klinkt niet best. Waarom dacht je zwager het [R] te hebben om jou daarin te beperken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was te lui om een heel bericht te gaan tikken.
Heb gisteren genoeg getikt namelijk..... min of meer over [R] om gewoon in mijn eigen huis mijn eigen dingen te kunnen doen. zwager had andere ideeën.
Alleen in een huurhuis?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Xcalibur het volgende:
Misschien omdat het een huurhuis is? En voor naakt rondlopen in je eigen huis kan je ook al bekeurd worden....
Genoeg redenen te bedenken
Geen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Oei, klinkt niet best. Waarom dacht je zwager het [R] te hebben om jou daarin te beperken?
Tijdig op anticiperen dan moet het te doen zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Light het volgende:
Vandaag al zo'n 31 graden, voor morgen wordt 35 graden voorspeld
Ja, als ze dat nou drie weken vooruit voorspellen dan kan ik misschien een koelere plek opzoeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tijdig op anticiperen dan moet het te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |