quote:Dat klinkt wel goed! Staat Microsoft dat gewoon toe? En hoe lang duurt het ongeveer voor je die games en controller binnenkrijgt?
Op vrijdag 19 april 2002 12:12 schreef Vibromass het volgende:
Even een tip.. er stond een grote advertentie in de krant dat de XBox vanaf heden € 299,- is bij alle Mediamarkt filialen...Oh en aangezien de enige eis van MS lijkt te zijn voor de extra controller + 2 spellen aktie dat je hem vóór 26 april gekocht hebt kun je daar dan waarschijnlijk ook nog gebruik van maken
quote:Ik denk dat MS dat wel door heeft en NIET goed zal keuren......media markt is al zoveel in het nieuws geweest op t internet, dus dat zullen ze wel door hebben..... wbt die games en controller...kan tot 28 dagen duren
Op vrijdag 19 april 2002 12:18 schreef Marble het volgende:[..]
Dat klinkt wel goed! Staat Microsoft dat gewoon toe? En hoe lang duurt het ongeveer voor je die games en controller binnenkrijgt?
quote:Even een quote uit een interview wat Gamers.nl had met een vertegenwoordiger van Microsoft:
Op vrijdag 19 april 2002 12:18 schreef Marble het volgende:[..]
Dat klinkt wel goed! Staat Microsoft dat gewoon toe? En hoe lang duurt het ongeveer voor je die games en controller binnenkrijgt?
quote:
Prijsoorlog
Ondanks het feit dat Microsoft geen verplichte retail-prijzen mag neerzetten, laat het wel weten dat het teleurgesteld is over de prijsoorlog tussen enkele shops in Den Haag en Rotterdam. 'De aanbiedingen gaan van hun eigen marge af. Dat soort acties zijn vaak ook voor korte termijn' vertelt Meijers. 'Uiteindelijk moeten al die bedrijven geld verdienen en ligt de marketing van Xbox vooral op goede support en een sterke line-up van games'. Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
quote:Klinkt dus alsof je voor € 299 vandaag een XBox kunt kopen, en op 26 april krijg je dan 2 gratis spellen en een 2e controller. Als dat geen superdeal is?
Wie in aanmerking wil komen voor de gratis games moet 26 april een formulier downloaden van de Nederlandse Xbox site. Hierna zal je de controller en spellen binnen 20 dagen thuisgestuurd krijgen. Een serienummer en orginele aankoopbon is wel nodig.
En als je het echt niet vertrouwt kun je altijd nog de bon van MediaMarkt inscannen en het prijsje aanpassen voor je hem opstuurt Tenslotte gaat het vooral om het unieke serienummer van je XBox.
quote:ik quote een stukkie uit het document...
Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef Marble het volgende:
Welke reeks games waar je er twee uit mag kiezen horen ook alweer bij die actie?
Ik neem sowieso PGR en oftewel JSRF, Amped, of Dave Mirra's BMX..
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 19-04-2002 13:04]
quote:Ik ga voor Halo en Amped...
Op vrijdag 19 april 2002 12:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
ik quote een stukkie uit het document...
Halo; □
Rallisport Challenge; □
Project Gotham Racing; V
Amped; □
Oddworld: Munch's Oddysee;□
Dead or Alive 3; V
Bloodwake; □
Fuzion Frenzy; □
De V tjes zijn de games die ik krijg
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:03 schreef Chevalric het volgende:[..]
Ik ga voor Halo en Amped...
greetz
quote:Told ya so
Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmzz..
Hoorde net viavia dat Microsoft niet ingaat op de actie van de Mediamarkt..
Oftewel GEEN gratis games
Kan iemand mij laten weten of dit gelukt is met dat truukje!?
quote:Damn!
Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmzz..
Hoorde net viavia dat Microsoft niet ingaat op de actie van de Mediamarkt..
Oftewel GEEN gratis games
Kan iemand mij laten weten of dit gelukt is met dat truukje!?
quote:ik BEN aan het werk
Op vrijdag 19 april 2002 13:29 schreef jacco het volgende:
moeten jullie niet werken?
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:57 schreef Robhimself het volgende:
ik quote een stukkie uit het document...
Halo; □
Rallisport Challenge; □
Project Gotham Racing; V
Amped; □
Oddworld: Munch's Oddysee;□
Dead or Alive 3; V
Bloodwake; □
Fuzion Frenzy; □
De V tjes zijn de games die ik krijg
quote:Je BENT weer ns offline.....
Op vrijdag 19 april 2002 13:51 schreef Smots het volgende:[..]
ik BEN aan het werk
quote:Ik dacht zoiezo al dat het niet zou kunnen..
Op vrijdag 19 april 2002 13:26 schreef Robhimself het volgende:[..]
Told ya so
quote:in feite betaal je dan slechts 120 euro voor je xbox, Microsoft is niet achterlijk!
Op vrijdag 19 april 2002 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik dacht zoiezo al dat het niet zou kunnen..
Dat zou wel heel goedkoop zijn
quote:Ik heb Shenmue 2 al twee maanden ofzo
Op vrijdag 19 april 2002 13:44 schreef Marble het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer Shenmue 2 en GTA 3 uit gaan komen?
Dreamcast versie weliswaar.
Ik kan deze titel van harte aanbevelen trouwens!!!!!
Hij gaat er vast op de X-BOX _NOG_ beter uitzien dan ie nu al doet op de DC.
Het is overigens wel een sterke aanrader om eerst Shenmue I te spelen anders mis je de helft van het verhaal!
quote:Jammer joh! Net met Microsoft aan de lijn gehangen en wat blijkt: Die compensatie is gebaseerd op 479 euro.
Op vrijdag 19 april 2002 14:42 schreef Marble het volgende:
Een twiekjuh heeft net naar Microsoft gebeld en te horen gekregen dat de prijs er niet toe doet, en je hem dus ook gewoon bij Mediamarkt kan halen en toch in aanmerking komt voor de 2 games en controller.
Koop je een xbox voor 369, krijg je een compensatie van 69 euro (1 game)
KOOP JE DE XBOX BIJ MEDIA MARKT, dus voor 299 euro, KRIJG JE NIX, GEEN ENE HOL, NADA, NOPPES.. JAMMERRRRRRRRRR!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 19-04-2002 15:52]
quote:Combineer het met die quote van vertegenwoordiger Meijers:
Op vrijdag 19 april 2002 14:48 schreef Warfare het volgende:
Ik heb de XBOX helpdesk ook gebeld. GEsproken en meneer heeft het bij de supervisor nagevraagd. En inderdaad dat winkels ze nu al voor ¤299,-- verkopen waren ze niet van op de hoogte. Maar de "reward-pack" zoals hun dat noemden krijg je gewoon wel. De regelementen zijn VOOR 26 april en dat is hun enige criteria. De registratienummer van de xbox staan onder de xbox, dus vraag altijd om een dichte doos.
Dus al betaal je het nieuwe bedrag, je hebt WEL recht op de ganes. Aldus de XBOX helpdesk!:P
quote:Dan denk ik dat je echt niet met zekerheid kan zeggen dat budgetkopers geen 2 games en een controllers gaan krijgen.
Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
Hoe dan ook, € 299 is sowieso een koopje.
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 19-04-2002 15:58]
quote:Ow? en waarom moet je dan een kopie van de bon opsturen? hmmmmmmmmmm gaat er al een lampje branden?
Op vrijdag 19 april 2002 15:57 schreef Vibromass het volgende:
Even een quote van Twiekers:
[..]Combineer het met die quote van vertegenwoordiger Meijers:
[..]Dan denk ik dat je echt niet met zekerheid kan zeggen dat budgetkopers geen 2 games en een controllers gaan krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 19-04-2002 16:01]
quote:Om te bewijzen dat je hem vóór 26 april gekocht hebt natuurlijk.
Op vrijdag 19 april 2002 15:58 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ow? en waarom moet je dan een kopie van de bon opsturen? hmmmmmmmmmm gaat er al een lampje branden?
quote:En TOEVALLIG staat de aanschaf prijs op de bon....
Op vrijdag 19 april 2002 16:00 schreef Vibromass het volgende:[..]
Om te bewijzen dat je hem vóór 26 april gekocht hebt natuurlijk.
quote:Ja, en? Ze zeggen toch dat dat niet uitmaakt?
Op vrijdag 19 april 2002 16:02 schreef Robhimself het volgende:[..]
En TOEVALLIG staat de aanschaf prijs op de bon....
quote:Dus wel. Anders zouden de mensen die m daadwerkelijk voor 479 gekocht hebben, in feite alsnog voor 180 euro hard in de aars geboord worden. En de mensen die m bij media martk kopen lachen zich rot.
Op vrijdag 19 april 2002 16:05 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ja, en? Ze zeggen toch dat dat niet uitmaakt?
Dit zal dan leiden tot VELE klachten van de mensen die m dus voor 479 euro gekocht hebben. Als t wel zo is dat iedereen de games krijgt, zal ik tot het uiterste gaan om die overige 180 euro op de een of andere manier terug te krijgen. EN DAT ZAL ME LUKKEN OOK!
quote:Ja, maar jij bent ook een geval apart!
Op vrijdag 19 april 2002 16:19 schreef Vibromass het volgende:
Mij zou het daarentegen geen biet kunnen interesseren
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 19-04-2002 16:25]
Ik ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon twee games en een controller krijg. Ook ik baal een beetje als die actie voor de €299 ook geldt. Had ik 'm vier dagen later gekocht, dan had ik mezelf €70 bespaard. Maargoed, ik ben alsnog vrij voordelig uit, dus ik vind het wel prima. Zelfs al krijg ik 1 game is dat al mooi meegenomen. Ik heb er €440 voor overgehad om dat ding incl. spel te kopen, en voor dat geld krijg ik er dan een gratis game bij.
quote:idd, groot gelijk, maar t zou wel lullig zijn....
Op vrijdag 19 april 2002 16:30 schreef twi het volgende:
Ach, ik begrijp Microsoft wel. Voor hen is er geen verschil tussen mensen die €299 betalen of €479 betalen. Ze krijgen hun geld toch wel. Is het 100% van de consument, of is het 60% van de consument en 40% van de shop die die dingen zo goedkoop aanbiedt.Ik ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon twee games en een controller krijg. Ook ik baal een beetje als die actie voor de €299 ook geldt. Had ik 'm vier dagen later gekocht, dan had ik mezelf €70 bespaard. Maargoed, ik ben alsnog vrij voordelig uit, dus ik vind het wel prima. Zelfs al krijg ik 1 game is dat al mooi meegenomen. Ik heb er €440 voor overgehad om dat ding incl. spel te kopen, en voor dat geld krijg ik er dan een gratis game bij.
quote:Inderdaad, zou best lullig zijn voor jou (en in mindere mate voor mij). Maar zeg nou zelf, had jij 'm bij de Mediamarkt laten liggen voor die prijs, omdat je wist dat sommige vroege vogels er kwaad om zouden kunnen worden?
Op vrijdag 19 april 2002 16:38 schreef Robhimself het volgende:[..]
idd, groot gelijk, maar t zou wel lullig zijn....
Als ik nog geen XBox had, zou ik NU naar de Mediamarkt hobbelen om 'm te halen.
quote:http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=664
Update 3!:Na dat iemand van ons forum contact heeft gehad met de costumer service blijkt ook dat mocht je al 4 controlellers hebben of geen controller willen dat je dan een DVD Remote of Memorycard kan krijgen. Je moet daarvoor contact opnemen met de costumer service, het nummer daarvan staat op www.xbox.nl
quote:Tuurlijk, ik ook..maar tis niet alleen lullig voor mij (mocht t zo zijn), maar ook voor ALLE andere mensen die het slagschip voor 479 euro hebben gekocht...en ook die zullen flink pissed worden en een extra vergoeding eisen, zoniet dan zijn ze IMO gewoon achterlijk..of zie ik het verkeerd (topic doet zn naam eer aan, by the way
Op vrijdag 19 april 2002 16:41 schreef twi het volgende:[..]
Inderdaad, zou best lullig zijn voor jou (en in mindere mate voor mij). Maar zeg nou zelf, had jij 'm bij de Mediamarkt laten liggen voor die prijs, omdat je wist dat sommige vroege vogels er kwaad om zouden kunnen worden?
Als ik nog geen XBox had, zou ik NU naar de Mediamarkt hobbelen om 'm te halen.
quote:Yep. Maar zoals gezegd, Microsoft kan niet anders. Hij zal door shops verkocht zijn voor boven de €500, voor €499, voor €489, €479, €469, €459 t/m nu €399, €369 en zelfs €299. Wanneer er een grens getrokken zou worden op zeg €450, dan heb je een hoop klanten die veel meer pissed off zijn, aangezien het dan compleet te wijten valt aan Microsoft dat iedereen die 'm voor €449 heeft gekocht dan geen games & controller krijgt.
Op vrijdag 19 april 2002 16:50 schreef Robhimself het volgende:[..]
Tuurlijk, ik ook..maar tis niet alleen lullig voor mij (mocht t zo zijn), maar ook voor ALLE andere mensen die het slagschip voor 479 euro hebben gekocht...en ook die zullen flink pissed worden en een extra vergoeding eisen, zoniet dan zijn ze IMO gewoon achterlijk..of zie ik het verkeerd (topic doet zn naam eer aan, by the way
)
Ik vrees voor jou en hoop voor mij dat Microsoft lui genoeg is om gewoon die verkoopprijzen niet per individueel verkochte XBox te bekijken. Die verantwoordelijkheid leggen ze vermoedelijk gewoon bij de gameshop in kwestie. Bovendien zijn ze nu gewoon te laat met het terugdraaien van de criteria, hoewel er nog wat onduidelijkheid is over hoe het precies is. Ze hebben de formuliertjes gelekt, met criteria, en via verschillende kanalen gezegd dat ELKE XBOX DIE VOOR 26 APRIL IS VERKOCHT voorzien zal worden met 2 extra games en een controller.
Ik vrees dat ze van degenen die zo'n ding voor €479 hebben gehaald aan zullen nemen dat ze 'm ook zonder die extra games al hebben gehaald en dat het voor hen hoe dan ook een leuk extraatje is. Bovendien denken ze wellicht dat deze die-hards het wel zullen begrijpen dat Microsoft zelf niet verantwoordelijk is voor deze absurde prijzen.
Het zou zo kunnen zijn dat Mediamarkt achter gesloten deuren zo pissed op Microsoft is geworden voor het gratis verstrekken van games en controllers (face it, de gemiddelde console-gamer heeft voorlopig genoeg aan 3 games, welke als ze gratis worden verstrekt niet door Mediamarkt verkocht zullen kunnen worden), dat ze op deze manier een lange neus trekken naar Microsoft. Misschien een kronkel in m'n hoofd, maar ik zou het nog niet eens zo'n gek scenario vinden, aangezien ze al totaal geen winst meer konden behalen van de consoles zelf. Bovendien is Mediamarkt groot genoeg om dit 'verlies' in de komende week op te vangen.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 19-04-2002 17:07]
quote:Nou dank je wel hoor
Op vrijdag 19 april 2002 16:50 schreef Robhimself het volgende:[..]
Tuurlijk, ik ook..maar tis niet alleen lullig voor mij (mocht t zo zijn), maar ook voor ALLE andere mensen die het slagschip voor 479 euro hebben gekocht...en ook die zullen flink pissed worden en een extra vergoeding eisen, zoniet dan zijn ze IMO gewoon achterlijk..
Ik had er indertijd € 479.- voor over, en krijg nu onverwacht 2 games en een controller gratis. Dat is toch hardstikke mooi, wat kan mij het nou schelen of andere mensen er nog meer voordeel van hebben. Het is niet alsof ik het niet kan missen of zo
quote:ja, leuk maar ik heb mn xbox vorige week gekocht (nou kreeg ik voor die prijs wel 2 jaar garantie ipv 1 maar toch)
Op vrijdag 19 april 2002 17:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Nou dank je wel hoor
Ik had er indertijd € 479.- voor over, en krijg nu onverwacht 2 games en een controller gratis. Dat is toch hardstikke mooi, wat kan mij het nou schelen of andere mensen er nog meer voordeel van hebben. Het is niet alsof ik het niet kan missen of zo
onee toch niet... hij staat op de site nog steeds voor ¤ 479.. (de nederlandse filialen zijn voor mij veel te ver weg) [edit] De Duitse ook zie ik net.... d8 dat er één in de buurt zat (Gronau) hier, maar had me vergist.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 19-04-2002 17:26]
quote:Man........check die link nog ns goed....onder aan..
Op vrijdag 19 april 2002 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgens mij zijn ze al failliet....
onee toch niet...
Er stond ook dat het totaal geen nut had om voor 26 april dat formulier te versturen. Let er dus even op dat je op die datum nog even de site checkt.
quote:thnx! will do!
Op vrijdag 19 april 2002 17:32 schreef twi het volgende:
Aan Rob trouwens, volgens een site die ik eerder in dit topic quotte over die DVD-AB ipv. de controller bij die 2 games + controller actie:Er stond ook dat het totaal geen nut had om voor 26 april dat formulier te versturen. Let er dus even op dat je op die datum nog even de site checkt.
quote:koop m voor de zekerheid maar, you'll never know
Op vrijdag 19 april 2002 17:34 schreef Marble het volgende:
Ja, wat is het nou? Krijg je nou wel of geen extra games en controller als je hem bij de Mediamarkt haalt? Dan weet ik of ik wel of niet helemaal naar de Mediamarkt moet of hem gewoon hier kan halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 19-04-2002 17:36]
Alleen jammer dat we geen Dixons in Boxtel hebben, dan maar effe wachten tot de Bart Smit de prijswijziging heeft ingevoerd.
Lijkt me ver gezocht en absoluut niet waar. Nog een ander argument trouwens, dat iedereen die voor 26 april de XBox voor welke prijs dan ook heeft gekocht, gewoon die dingen krijgt opgestuurd:
Ze zijn voor zoveel verschillende prijzen verkocht. De optelsom van de games & de controller kwamen op ongeveer €180. Als men zich aan die optelsom houdt, en per individu de actie op het verschil tussen de aanschafprijs en de komende adviesprijs van €299 houdt, dan kunnen ze de accessoires niet leveren. Stel maar eens iets samen van €150 of €100 o.i.d.
Ik ga er dus nog steeds vanuit dat iedereen die voor 26 april zo'n ding heeft gekocht, volledig mee kan doen met deze actie. Maar dat had ik vandaag al een paar keer gezegd
"This is a long-term, strategic move that will benefit our retail partners, our third-party publishing partners and ultimately the gamer," Duncan went on to say. "The most powerful video game system on earth, and the only one with a built-in hard drive and broadband adapter, is now without a doubt the best value available. The playing field in Europe has been leveled, making it even easier for customers to enjoy the power of Xbox."
Bron:IGN
Ik heb in ieder geval vanmiddag lekker de hele dag Amped zitten spelen . De controls zijn af en toe wat vreemd en ik moet zeggen dat de knoppen van mij iets minder bol en hard hadden gemogen, ik heb nou nl. een zere duim
...
quote:natuurlijk krijg jij je spellen en controller. Als voorwaarde staat alleen dat je hem voor 26 april gekocht moet hebben. Ik heb voor de zekerheid alle formulieren ,interviews en de frontpage van http://www.xbox.com/nl/news.htm .. geprint en gedownload, mochten ze op de 26e ineens andere voorwaarden gaan stellen. Dat zullen ze juridisch nooit kunnen waarmaken lijkt mij.
Op vrijdag 19 april 2002 17:56 schreef Chevalric het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat het zo is. Ik ben vanmiddag naar de Mediamarkt bij de ArenA gegaan en heb een XBox gekocht voor 299 Eurootjes (met Amped als spel erbij).
Ik ga gewoon proberen om die 2 games + extra controller te krijgen en als het niet lukt, heb ik gewoon pech en moet ik de games en extra controller alsnog kopen.Ik heb in ieder geval vanmiddag lekker de hele dag Amped zitten spelen
. De controls zijn af en toe wat vreemd en ik moet zeggen dat de knoppen van mij iets minder bol en hard hadden gemogen, ik heb nou nl. een zere duim
...
hoewel een beetje bergijpelijk is het wel als M$ nu al aankondigt dat ie over een week €299 wordt, dan wacht iedereen natuurlijk tot die week.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 19-04-2002 18:47]
Dus als je de bon opstuurt naar ms krijg je misschien ook nog eens 2 games en een controller. Had in een interview gelezen dat de prijs niet uit maakten. Dus we'll see.
quote:Thxs voor de tip! Ik ga het zeker ff bestuderen
Op vrijdag 19 april 2002 16:50 schreef twi het volgende:
Wellicht interessant voor B...euh...Zooi
[..]http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=664
Had het eigenlijk al geregeld in de winkel. Ik mag de controller terug geven en met bijleggen van een paar euro een nieuwe game meenemen
quote:Same here, ik heb er ook 479 voor betaald en onverwachts krijgen we nu 2 extra games + controller. Prachtig gebaar wat Microsoft niet had hoeven te doen.
Op vrijdag 19 april 2002 17:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Nou dank je wel hoor
Als iemand de X-box voor 299 koopt en het zelfde krijgt als ik met mijn 479 is dat pech voor mij, maar zo wil ik het niet zien.
Zooi zegt dan ook altijd: Kijk niet naar wat een ander verdiend of als voordeel haalt, maar kijk wat je zelf kunt verdienen.
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hijs vanaf volgende week gewoon goedkoper als de ps2..
Dat zal ze de bek wel snoeren!
quote:Van wie? Waarom?
Op vrijdag 19 april 2002 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hijs vanaf volgende week gewoon goedkoper als de ps2..
Dat zal ze de bek wel snoeren!
quote:van al die antimicrosoft mensen die liepen te lachen om de prijs
Op zaterdag 20 april 2002 00:24 schreef Bastard het volgende:[..]
Van wie? Waarom?
quote:De prijs was ook wel om te lachen, maar waar ik nog harder om moet lachen is de slechte software die er op draait.
Op zaterdag 20 april 2002 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
van al die antimicrosoft mensen die liepen te lachen om de prijs
trouwens..is de europeese versie nou ook zonder territorial lock out?
quote:Die zijn er genoeg en het worden er dagelijks meer maar dat zal jij toch niet toegeven. Kap eens met trollen en blijf lekker in de PS2 of Gamecube topics als je die nou zo super vindt. Of ga weer lekker in de truth is in here onzin lopen verkopen.
Op zaterdag 20 april 2002 03:15 schreef Bastard het volgende:[..]
De prijs was ook wel om te lachen, maar waar ik nog harder om moet lachen is de slechte software die er op draait.
Je kan wel hele goede hardware hebben maar doe dan ook spellen die daar goed op aansluiten.
quote:Word ik verbannen door jou uit een Xbox debat topic?
Op zaterdag 20 april 2002 03:27 schreef Vibromass het volgende:[..]
Die zijn er genoeg en het worden er dagelijks meer maar dat zal jij toch niet toegeven. Kap eens met trollen en start lekker een PS2 of Gamecube topic als je die nou zo super vindt.
quote:Wie heeft het over verbannen? Ik wijs er alleen op dat je nogal veel tijd doorbrengt in XBox topics, ook al claim je dat het niet interessant zou zijn.
Op zaterdag 20 april 2002 03:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Word ik verbannen door jou uit een Xbox debat topic?
quote:Ik wil graag weten hoe mensen over dat ding denken, tjees!!!
Op zaterdag 20 april 2002 03:33 schreef Vibromass het volgende:[..]
Wie heeft het over verbannen? Ik wijs er alleen op dat je nogal veel tijd doorbrengt in XBox topics, ook al claim je dat het niet interessant zou zijn.
quote:Ja maar de andere trollen hebben inmiddles al XBoxen gekocht, jij en chocoho zijn als enige over
Op zaterdag 20 april 2002 03:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik wil graag weten hoe mensen over dat ding denken, tjees!!!
Wijs maar naar iemand anders hoor als je wil wijzen.![]()
quote:Geef maar geld, dan haal ik m op
Op zaterdag 20 april 2002 03:39 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ja maar de andere trollen hebben inmiddles al XBoxen gekocht, jij en chocoho zijn als enige over
Nee, ik weet zeker dat ik snel ben uitgekeken op dat ding als ik hem NU zou hebben.
Doe me dan maar een GC of mn trouwe PS2...
quote:Kan consolegamers.nl zich nou nog geen XBoxje veroorloven? Misschien moet je toch eens om verhoging van je zakgeld vragen.
Op zaterdag 20 april 2002 03:42 schreef Bastard het volgende:[..]
Geef maar geld, dan haal ik m op
quote:Ik weet dat de site er proffesioneel uit ziet maar laat dat je niet verwarren.
Op zaterdag 20 april 2002 03:50 schreef Vibromass het volgende:[..]
Kan consolegamers.nl zich nou nog geen XBoxje veroorloven? Misschien moet je toch eens om verhoging van je zakgeld vragen.
Hoewel, we hebben een GC gehad al..
quote:ow..je hebt een ps2..dat verklaart een hoop..
Op zaterdag 20 april 2002 03:42 schreef Bastard het volgende:[..]
Geef maar geld, dan haal ik m op
Nee, ik weet zeker dat ik snel ben uitgekeken op dat ding als ik hem NU zou hebben.
Doe me dan maar een GC of mn trouwe PS2...
quote:EN ????
Op zaterdag 20 april 2002 04:21 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
ow..je hebt een ps2..dat verklaart een hoop..
quote:Niks..Gewoon iets wat me opviel..
Op zaterdag 20 april 2002 04:33 schreef Bastard het volgende:[..]
EN ????
quote:Ik weet dat de Xbox beter is dan de PS2 door alleen te kijken naar de specs!
Op zaterdag 20 april 2002 05:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niks..Gewoon iets wat me opviel..
Verbaasd me niks dat je dan zoveel onzin uitkraant..
Tis idd moeilijk te verkroppen dat er iets beters is als wat je zelf hebt..
Ik weet het nog wel van toen ik een C64 had en de Amiga uitkwam..Toen deed ik ook zo..Amiga is kut..blablabla..
Terwijl ik diep van binnen wist dat ie superieur was aan dat wat ik had..
Net zoals jij..Je weet dat de XBOX beter is.En dat ze over de PS2 gan heenwalsen..
till will prove so![]()
quote:Jongens, ga nou niet op Basterd in. Die jongen heeft, danwel werkt mee aan, een console-site maar heeft na twee maanden nog niet eens een XBox aan mogen raken. Dat zegt toch in principe al genoeg?
Als ik kijk naar de games ( Ik zeg kijk, ik heb ze nog niet gespeeld ) valt het me toch wel tegen hoor.
Het kan allemaal een stuk mooier volgens mij, daarom vind ik het nog niet waard!
Hierbij de reactie terug:
Hi!
Thank you for your email enquiry.
As you might expect, we have received an amazing response from Xbox gamers all over Europe and we are thrilled to be able to make the Customer Reward Pack available. As a result of a high response, please allow 48 hours for a consultant to reply to your enquiry.
The Customer Reward Pack has a terrific range of games available for you and we hope this makes your Xbox experience all the more enjoyable.
Don't forget that you can get more information on the Customer Reward Pack, as well as news on forthcoming Xbox games from www.xbox.com <http://www.xbox.com/> and just select your country for local information.
Playmore
Of dat ik als één van de eersten weet dat ik niet in aanmerking kom voor de (volledige) actie
Dus ik ga hem halen voor 26 april en hoop dat ik dan ook nog gebruik kan maken van de actie .
quote:HALLO HE!
Op zaterdag 20 april 2002 05:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik weet dat de Xbox beter is dan de PS2 door alleen te kijken naar de specs!
Het is niet dat ik jaloers ben hoor, als ik wil haal ik hem morgen nog op namelijk. Want in de tijd dat jij lag te dromen over je Amiga en hem niet kon halen had dat te maken met uitgave ,je kon hem simpelweg niet betalen, dus maakte je hem maar belachelijk. ( Ik had er trouwens wel 1)
Maar denk nu niet meteen dat die Xbox over de PS2 heen walst joh
Sony heeft zn naam al gemaakt net als Nintendo, microsoft ook maar dan op een negatieve manier.
Als ik kijk naar de games ( Ik zeg kijk, ik heb ze nog niet gespeeld ) valt het me toch wel tegen hoor.
Het kan allemaal een stuk mooier volgens mij, daarom vind ik het nog niet waard!
quote:Laat Bastard nou maar
Op zaterdag 20 april 2002 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
HALLO HE!
Heb je de eerste generatie games van de PS2 gezien?
Dat zag er ook niet uit\!
Ik bedoel..De 3de generatie games van de ps2 zijn niet eens zo mooi als de 1ste generatie games van de Xbox!
quote:Moet je zelf weten. Ik ga het formulier pas tussen 26 april en 1 juli insturen, zoals de website vraagt. Maar ik heb dan ook al 5 games en 5 playable demo's om me zoet te houden.
Op zaterdag 20 april 2002 13:09 schreef The.PhantoM het volgende:
Moet je nou dat formulier na of op 26 april opsturen of kan het ook al voor 26 april? en zoals ik al zei in mijn vorige post. De xbox is nu 299 euro en niet vanaf 26 april, tenminste dat is hier zo in arnhem. Ik ben namelijk ff langs geweest bij barsmit en next level en ik vroeg of ie nu vandaag al 299 euro was. En ze zeiden: ja vanaf vandaag.Dus ik ga hem halen voor 26 april en hoop dat ik dan ook nog gebruik kan maken van de actie
.
quote:Als je um voor 299 hebt gekocht kan je het shaken!
Op zaterdag 20 april 2002 14:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo vandaag ook één gekocht (met DVD playback kit) , nu m'n gratis controller en twee spellen nog afwachten en gamen maar.
quote:Microsoft heeft nu al op verschillende manieren gezegd dat het niets uitmaakt
Op zaterdag 20 april 2002 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je um voor 299 hebt gekocht kan je het shaken!
quote:Ik heb al een heel dossier aangelegd met alle uitspraken en tevens printouts van de info op de diverse sites, inclusief de officiële van M$, just in case.
Op zaterdag 20 april 2002 14:53 schreef Vibromass het volgende:[..]
Microsoft heeft nu al op verschillende manieren gezegd dat het niets uitmaakt
Ziezo, alles geïnstalleerd... Het groene knopje past mooi bij het klokje van mijn VCR. jammer alleen dat ze hem niet gewoon 44cm breed hebben gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 20-04-2002 15:53]
quote:Bel Microsoft en je zal het zelf wel horen van ze!
Op zaterdag 20 april 2002 14:53 schreef Vibromass het volgende:[..]
Microsoft heeft nu al op verschillende manieren gezegd dat het niets uitmaakt
Kheb dit mailtje gestuurd..Kijken wat het antwoord is!!
quote:Ze zullen zeggen dat je er geen recht op hebt natuurlijk in de hoop dat je dat formulier niet opstuurt.
Op zaterdag 20 april 2002 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hallo,
Ten eerste wil ik even kwijt dat ik het heel goed vind van Microsoft dat ze deze prijsverlaging hebben doorgevoerd en dat jullie de mensen compenseren die er meer voor hebben betaald.
Nou las ik op www.xbox.nl dat jullie iedereen compenseren die de X-Box voor 26 April hebben gekocht.
Nou zag ik dat er al een aantal winkels zijn die de X-Box nu al voor 299Euro aanbieden! (Mediamarkt, Dixons)
Ik vroeg mij dus af als ik de XBOX voor 26 April voor 299 euro aanschaf ik dan alsnog in aanmerking kom voor de 2 gratis spellen en de controller.
Met vriendelijke groet,
Thomas D*********,
AmsterdamKheb dit mailtje gestuurd..Kijken wat het antwoord is!!
quote:Het probleem is dus dat ik het echt zeker moet weten..
Op zaterdag 20 april 2002 15:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ze zullen zeggen dat je er geen recht op hebt natuurlijk in de hoop dat je dat formulier niet opstuurt.
Dit zijn de voorwaarden, gequote van de officiële M$ site:
quote:
You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:-You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
-You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 20-04-2002 15:38]
quote:Klinkt logisch ja..
Op zaterdag 20 april 2002 15:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Tja, ik wilde toch een DVD speler hebben, die game mogelijk is een mooie extra optie voor mij. Dus dan is ¤299+¤50 niet echt heel duur voor de mogelijkheden. Echter die extra games + controller hebben voor mij de doorslag gegeven er nu één te kopen. Wellicht zullen ze niet direct accoord gaan, maar ik ben ervan overtuigd dat ik in mijn recht sta de spellen+controller op te eisen en zal er dus ook mijn uiterste best voor doen dat voor elkaar te krijgen. Ik ga ervanuit dat microsoft slim is en eieren voor haar geld kiest, anders krijgen ze zeker een hoop negatieve publiciteit en een hoop boze klanten over zich heen, plus dat ze waarschijnlijk alsnog die games en controllers moeten geven. Moeten ze maar niet zo dom zijn, winkels toe te laten de prijs al voor 26 april te verlagen (en daar dan voor te compenseren), microsoft is duidelijk en refereert slechts aan de datum om voor de actie in aanmerking te komen en niet aan de prijs die betaald is.
quote:Hallo mensen ik heb een XBox en een ps2.
Op zaterdag 20 april 2002 05:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niks..Gewoon iets wat me opviel..
Verbaasd me niks dat je dan zoveel onzin uitkraant..
Tis idd moeilijk te verkroppen dat er iets beters is als wat je zelf hebt..
Ik weet het nog wel van toen ik een C64 had en de Amiga uitkwam..Toen deed ik ook zo..Amiga is kut..blablabla..
Terwijl ik diep van binnen wist dat ie superieur was aan dat wat ik had..
Net zoals jij..Je weet dat de XBOX beter is.En dat ze over de PS2 gan heenwalsen..
till will prove so![]()
quote:Hehehe, heeft de mijne ook last van...stuur op voor garantie, heb ik ook gedaan.
Op zaterdag 20 april 2002 15:54 schreef D-Light het volgende:[..]
Hallo mensen ik heb een XBox en een ps2.
ooit wel eens gehoord van krassen op je dvd's of spelletjes?
Wil je dit niet koop dan geen XBox all mijn games zijn naar de kl*ten
quote:ps2 is kwalitatief ook veel beter.
quote:Eg nie! kep mn 4e ps2 hier al staan hoor, dus dat is slap gelul. Alleen omdat jij nou een keer last hebt van een problematische xbox, wil niet zeggen dat de ps2 kwalitatief beter is. Punt.
Op zaterdag 20 april 2002 15:55 schreef D-Light het volgende:[..]
ps2 is kwalitatief ook veel beter.
quote:Ik geloof er niks van..
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 15:55 schreef D-Light het volgende:[..]
ps2 is kwalitatief ook veel beter.
quote:Dat geldt ook voor jouw. Je vierde PS2 ook ? Jeez,..wat doe je met dat ding ! Je moet er wel op gamen hoor ?
Op zaterdag 20 april 2002 15:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
Eg nie! kep mn 4e ps2 hier al staan hoor, dus dat is slap gelul. Alleen omdat jij nou een keer last hebt van een problematische xbox, wil niet zeggen dat de ps2 kwalitatief beter is. Punt.
En dit is voor iedereen die denk dat Consolegamers.nl geen interesse heeft in de Xbox. WRONG,...dat hebben we wel. We hebben alleen geen reviewer ervoor. Nintendo en Sony zijn zo vriendelijk om ons hard en software te geven, maar Microsoft vind dat niet nodig.
En ja,...ik ga niet mijn eigen geld uitgeven voor een Xbox ja,. Misschien nu wel nu die wat goedkoper is, maar dan zou ik het alleen voor Halo doen. Ik wacht er nog even mee. Er moeten betere games komen (dit was een persoonlijke mening)
En dat gezeik over dat hier geen Xbox tegenhangers mogen komen wordt ik ook moe van. Jeez,...Er staat toch Goddammit "Xbox debat deeltje 3". Eeehhhh,... dan mag je toch debatteren
En mag ik iedereen eraan herinneren dat dit complete topic is gestart door Basterd met "Xbox sucked"
quote:WHOEHAHAHAHAHAHAHA!! FOUT! Dit was een follow up op IamZenith's PS2, GC of XBOX topic!
Op zaterdag 20 april 2002 16:06 schreef Chocobo het volgende:En mag ik iedereen eraan herinneren dat dit complete topic is gestart door Basterd met "Xbox sucked"
quote:Oh,...dan heb ik dat fout.
Op zaterdag 20 april 2002 16:12 schreef Robhimself het volgende:[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHA!! FOUT! Dit was een follow up op IamZenith's PS2, GC of XBOX topic!
Jammer joh!
quote:min of meer
Op zaterdag 20 april 2002 16:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,...dan heb ik dat fout.
Maar ik heb mijn punt gemaakt.
quote:Dat is echt niet de regel hoor. Ik heb de mijne al meer dan een maand, en nergens een krasje te zien. Ik behandel mijn DVDs ook wel met enige voorzichtigheid.
Waar is debat 1 dan ? Is deel 1 toch niet Xbox sucked ?
De xbox sucked! 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Xbox debat deel 2 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Ps,...tracen is mijn werk.
quote:Tuurlijk, maar ik vind het wel opmerkelijk dat Bastard en jij in zowat vrijwel elk XBox topic weer even komen verkondigen dat deze console jullie niet zou aanspreken. Of zoals Bastard het zo aardig wist te verwoorden, dat consolegamers.nl het 'niet zo belangrijk vindt' wat er op de XBox gebeurt.
Op zaterdag 20 april 2002 16:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
En dat gezeik over dat hier geen Xbox tegenhangers mogen komen wordt ik ook moe van. Jeez,...Er staat toch Goddammit "Xbox debat deeltje 3". Eeehhhh,... dan mag je toch debatteren
Als het onderwerp jullie echt niet kan boeien, waarom komen jullie dan steeds weer als stoorzenders optreden? Opmerkingen zoals 'ik moet zo hard lachen om de slechte software' en 'jullie zijn tevreden met crap' zou ik geen debatteren noemen.
quote:Ja wat weet hij er nou in hemelsnaam van
Op zaterdag 20 april 2002 13:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Laat Bastard nou maar
En als hij tegengas geeft en sceptisch is moet je hem gewoon laten blaten he
Dat jullie nou trappen in een verkoopstunt zegt toch genoeg denk ik.
Topic Debat deel 2 start donderdag 11 april 2002 13:33 precies na de Xbox sucked topic.
De topic waar jij het over hebt is zelf nog bezig. PS2, Gamecube of X-Box is van MBN en start op zondag 13 januari 2002 12:04
Jij bedoeld die van Iam_Zenith maar dat is X-Box Vs. GameCube Vs. PS2 die op zondag 14 april 2002 22:11 eindigt, maar dan is het domme xbox debat al bezig.
Kortom: het is wat offtopic, maar dit is gewoon even om je voor lul te zetten, dus,.....Xbox debat komt wel voort uit Xbox Sucked. Houd je Whoehahaha's even voor je totdat je weer waar je over praat.
quote:Waarheid is hard. Maar om mensen vragen weg te gaan omdat ze de Xbox niet waarderen is zeker wel een debat
Op zaterdag 20 april 2002 16:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Opmerkingen zoals 'ik moet zo hard lachen om de slechte software' en 'jullie zijn tevreden met crap' zou ik geen debatteren noemen.
quote:Klopt,...let op mijn woorden. "Er komt geen Xbox 2"
Op zaterdag 20 april 2002 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens de verkoopcijfers in Japan is de Xbox afgelopen week 1800 x verkocht daar, zelfs de Wonderswan (WAT?) verkocht daar beter. En ik denk niet dat Microsoft nog iets van Japan zal kunnen maken, ze doen er het slimst aan om gewoon die markt te laten voor wat ie is.
quote:Ik heb nog weinig debat gezien, wel mensen die er eerst geen ruk aan vonden aan die machine, maar nu omdat hij goedkoper is hem wel aanschaffen.
Op zaterdag 20 april 2002 16:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarheid is hard. Maar om mensen vragen weg te gaan omdat ze de Xbox niet waarderen is zeker wel een debat
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 16:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,...let op mijn woorden. "Er komt geen Xbox 2"
quote:Oh.. 15 jaar
Op zaterdag 20 april 2002 16:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja wat weet hij er nou in hemelsnaam van
Hij gamed al 15 jaar zon beetje op alle machines die er zijn geweest.
quote:Verkoopstunt? Permanente prijsverlaging bedoel je.
Dat jullie nou trappen in een verkoopstunt zegt toch genoeg denk ik.
quote:Vragen waarom ze zich steeds blijven druk maken over een console die ze niet interesseert, ipv te praten over die 2 consoles die ze zo ontzettend leuk vinden
Op zaterdag 20 april 2002 16:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarheid is hard. Maar om mensen vragen weg te gaan omdat ze de Xbox niet waarderen is zeker wel een debat
quote:Nope !
Op zaterdag 20 april 2002 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Daar zijn ze al mee bezig samen met AMD!!
Net zoals Sony vlak na de release met IMB is begonnen aan de Pleestation 3 omdat het AA probleem te groot was en de progammeertaal te moeilijk was!
quote:Het is dan ook een site om niet serieus te nemen..
Op zaterdag 20 april 2002 16:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Tuurlijk, maar ik vind het wel opmerkelijk dat Bastard en jij in zowat vrijwel elk XBox topic weer even komen verkondigen dat deze console jullie niet zou aanspreken. Of zoals Bastard het zo aardig wist te verwoorden, dat consolegamers.nl het 'niet zo belangrijk vindt' wat er op de XBox gebeurt.
Als het onderwerp jullie echt niet kan boeien, waarom komen jullie dan steeds weer als stoorzenders optreden? Opmerkingen zoals 'ik moet zo hard lachen om de slechte software' en 'jullie zijn tevreden met crap' zou ik geen debatteren noemen.
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 16:45 schreef Vibromass het volgende:[..]
Oh.. 15 jaar
Dan heb je toch al een hoop gemist, jong.
[..]
ja vast
Verkoopstunt? Permanente prijsverlaging bedoel je.om de sterke tegenvallende verkoopcijfers ja, dus een verkoopstunt
quote:Ehhhhhhhhh,...ja ! Oh,..pubers.....achterhaald,......3derangs,...mmmm je klinkt wat gefrustreerd ! Geeft niet,...heb ik ook wel eens.
Op zaterdag 20 april 2002 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het is dan ook een wereldsite
De xbox staat nou eenmaal als een huis in de consolewereld..
En omdat Micrsoft, logischerwijs, geen gratis spulletjes geeft aan de 3derangs websitetje is het meteen kut..
Het zijn gewoon een stel pubers die, zoals ik al zei, het niet kunnen verkroppen dat de PS2 al achterhaald is..
Zoals bekend, koop Microsoft alles wat goed is op
Resultaat..
MGS X
ISS 2
En naar alle waarschijnlijkheid ook FF..
Dan houdt de hegemonie, voor zover die er is, van Sony ook meteen op
quote:In Japan is de wonderswan RETEpopulair..Vergeet dat niet..(tis een handheld trouwens) De Xbox krijgt daar ook wel voet aan de grond hoor..Als de japanse developpers hun 2 en 3de generatie games op de markt gooien!
Op zaterdag 20 april 2002 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens de verkoopcijfers in Japan is de Xbox afgelopen week 1800 x verkocht daar, zelfs de Wonderswan (WAT?) verkocht daar beter. En ik denk niet dat Microsoft nog iets van Japan zal kunnen maken, ze doen er het slimst aan om gewoon die markt te laten voor wat ie is.
quote:Jaja, ik weet wel wat de Wonderswan is. Maar 1800 sales kan ik niet echt indrukwekkend noemen. Ik zoek even het lijstje erbij..
Op zaterdag 20 april 2002 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
In Japan is de wonderswan RETEpopulair..Vergeet dat niet..(tis een handheld trouwens) De Xbox krijgt daar ook wel voet aan de grond hoor..Als de japanse developpers hun 2 en 3de generatie games op de markt gooien!
quote:Als je de PS2 met de Xbox vergelijkt zeker
Op zaterdag 20 april 2002 16:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ehhhhhhhhh,...ja ! Oh,..pubers.....achterhaald,......3derangs,...mmmm je klinkt wat gefrustreerd ! Geeft niet,...heb ik ook wel eens.
quote:Ik hoop het,....ze hebben het nodig.
In Japan is de wonderswan RETEpopulair..Vergeet dat niet..(tis een handheld trouwens) De Xbox krijgt daar ook wel voet aan de grond hoor..Als de japanse developpers hun 2 en 3de generatie games op de markt gooien!
quote:Nee een permanente prijsverlaging..
Op zaterdag 20 april 2002 16:50 schreef Bastard het volgende:[..]
quote:Populariteit WonderSwan valt ook wel mee.
Week 4/8-4/14, Japan Hardware Sales
PS2: 55,000 units (total this year: 1,323,000)
GBA: 31,000 units (total this year: 969,000)
GameCube: 10,000 units (total this year: 510,000)
PS1: 3,000 units (total this year: 74,000)
WonderSwan: 2,000 units (total this year: 11,330)
Xbox: 1,800 units (total this year: 169,000)
Dreamcast: 1,500 units (total this year: 12,000)
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 20-04-2002 16:54]
quote:Nee, dat valt tegen. Gelukkig zijn er wereldwijd wel meer XBoxen verkocht dan Gamecubes - en da's zeker niet gek voor een nieuwkomer op de markt, met een hogere prijs.
Op zaterdag 20 april 2002 16:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Jaja, ik weet wel wat de Wonderswan is. Maar 1800 sales kan ik niet echt indrukwekkend noemen. Ik zoek even het lijstje erbij..
quote:klopt.
Op zaterdag 20 april 2002 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
YEP!
En dat die Wonderswan beter verkoopt in japan is logisch.
Japan is een wereld op zich qua console markt.
De wonderswan is een soort van Gameboy advance (een handheld dus) en japanners zijn gek op gadgets die je mee kunt nemen. Het is ook een erg leuk apparaatje, maar hier niet te koop.
De moeilijkste markt voor Microsoft om te veroveren zal ook Japan zijn... Amerika en Europa veroveren ze sowieso al is het alleen maar omdat ze zoveel geld hebben dat ze de concurrentie kunnen kopen.
De X-box is voor MS de eerste stap naar het veroveren van de huiskamer... als je een beetje goed naar info kunt zoeken kan je al vinden wat de volgende paar stappen gaan worden.
Microsoft gaat winnen, er hangt voor hun gewoon te veel vanaf... ze zullen er geld in blijven pompen tot ze marktleider zijn, zo heeft Microsoft altijd gewerkt en dat zullen ze blijven volhouden.
quote:De markt in Amerika is genoeg om ze overeind te houden hoor!
Op zaterdag 20 april 2002 16:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik hoop het,....ze hebben het nodig.
quote:En je vergat het belangrijkste..
Op zaterdag 20 april 2002 16:54 schreef deGVR het volgende:[..]
klopt.
En dat die Wonderswan beter verkoopt in japan is logisch.
Japan is een wereld op zich qua console markt.
De wonderswan is een soort van Gameboy advance (een handheld dus) en japanners zijn gek op gadgets die je mee kunt nemen. Het is ook een erg leuk apparaatje, maar hier niet te koop.De moeilijkste markt voor Microsoft om te veroveren zal ook Japan zijn... Amerika en Europa veroveren ze sowieso al is het alleen maar omdat ze zoveel geld hebben dat ze de concurrentie kunnen kopen.
De X-box is voor MS de eerste stap naar het veroveren van de huiskamer... als je een beetje goed naar info kunt zoeken kan je al vinden wat de volgende paar stappen gaan worden.
Microsoft gaat winnen, er hangt voor hun gewoon te veel vanaf... ze zullen er geld in blijven pompen tot ze marktleider zijn, zo heeft Microsoft altijd gewerkt en dat zullen ze blijven volhouden.
quote:Heb je nou goed naar de verkoopcijfers gekeken? En je had het over Final Fantasy naar Xbox toch? ,....Whoehahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahhahahaahahahahahahahahahahahahaaha
Als je de PS2 met de Xbox vergelijkt zeker
Ja, dan zou ik ook frusti worden, je loopt immers achter!
Nou,....genoeg gespeeld,...ik ga weg ! Ik hoop dat die Xbox met wat coole games komt. Dan ga ik (ja ik) dat ding ook halen. Wat wordt de grootste release van dit jaar ?
quote:Da's waar. Deze actie van Microsoft in Europa lijkt me ook best slim. Ze geven even veel toe op de prijs, maar hebben daarna wel een veel grotere installed base als ze zouden hebben. En ik denk dat ze deze actie bij Nintendo niet echt op prijs zullen stellen. Nieuwe GC-reclame ziet er trouwens wel strak uit, maar die past niet echt bij de reputatie die ze hebben.
Op zaterdag 20 april 2002 16:54 schreef Vibromass het volgende:[..]
Nee, dat valt tegen. Gelukkig zijn er wereldwijd wel meer XBoxen verkocht dan Gamecubes - en da's zeker niet gek voor een nieuwkomer op de markt, met een hogere prijs.
Ik groet jullie en laat jullie zwijmelen om die kast heen.
Tisseus erbij houden hoor!!
Sterker nog Rob,....je lul uit f* nek.
Topic Debat deel 2 start donderdag 11 april 2002 13:33 precies na de Xbox sucked topic.
De topic waar jij het over hebt is zelf nog bezig. PS2, Gamecube of X-Box is van MBN en start op zondag 13 januari 2002 12:04
Jij bedoeld die van Iam_Zenith maar dat is X-Box Vs. GameCube Vs. PS2 die op zondag 14 april 2002 22:11 eindigt, maar dan is het domme xbox debat al bezig.
Kortom: het is wat offtopic, maar dit is gewoon even om je voor lul te zetten, dus,.....Xbox debat komt wel voort uit Xbox Sucked. Houd je Whoehahaha's even voor je totdat je weer waar je over praat.
PS2 & GAMECUBE & X-BOX (en NES en Atari 2600 en PC)
OMG!!! wow.... *kwijl* de Boxx
Chocobo en bastard: als je de x-box geen ruk vind, pleur dan snel een eintje op uit dit topic en ga je dan lopen vervelen in topics waar je wel wat zinnigs bij te dragen hebt.
Kleine kindertjes. .
quote:Dat kan ik best begrijpen. Als je helemaal gek bent van Mario en Resident Evil en zo dan is de GC de logische keus.
Op zaterdag 20 april 2002 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar zelf ben ik niet van plan om een console te kopen, maar als ik geld had zou ik tóch voor de GC gaan. Tradities moet je in ere houden, en Nintendo heeft toch een speciaal plekje in m'n hart.
Maar wat traditie betreft is het maar een kwestie van hoe je er tegenaan kijkt. Voor mij komt een échte console uit Amerika, omdat ik nu eenmaal ben opgegroeid met Pong, Atari 2600 en Colecovision
quote:Ik zit nou sinds een week weer Super Mario World te spelen, en het valt me nu pas op wat voor een geweldig spel dat wel niet is. Erg uitgebreid, soms enorm lastig, en behoorlijk uitdagend. Als ik dat met spellen van tegenwoordig vergelijk vond ik het toen dus echt wel beter. En ik hoop dat de nieuwe nintendotitels dat nog wel een beetje hebben. (maar ik ben bang dat de spelduur achteruit gaat bij de nieuwe generatie spellen. Vroeger kon je er zeker van zijn dat je met een nintendo-spel enorm lang bezig was, dat was ook het goede van nintendo, maar Luigi's Mansion is bijvoorbeeld erg snel uitgespeeld.)
Op zaterdag 20 april 2002 17:09 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat kan ik best begrijpen. Als je helemaal gek bent van Mario en Resident Evil en zo dan is de GC de logische keus.
Maar overstappen naar de X-box is nog een TE grote stap voor mij. Ben ik emotioneel nog niet aan toe.
quote:Ehhhh,...Xbox DEBAT,....geloof me als ik zeg dat het er in de politiek harder aan toe gaat. Het GAAT juist om goede en negatieve punten. Doe mij eens en lol en houd je vaderlijke opmerkingen voor je.
Op zaterdag 20 april 2002 17:08 schreef Zooi het volgende:
Kan het hier gewoon ontopic blijven ipv een welles-nietus discussie?
Maak dan een "Xbox is cool" topic,...dan zal ik er niet in posten. Deed ik wel, maar zal ik dan niet meer doen.
Welles-nietussen voegt niets toe aan een discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |