Kan je lezen of niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jouw onderbouwing bestaat uit een aantal wankele bijbelteksten![]()
Lekker boeiend, die begraafplaatsen. Het christelijke geloof leert daar niks over, is volstrekt irrelevant.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Matteüs het volgende:
[..]
.... of de vele verschillende begraafplaatsen van Abraham, Mozes, Aäron etc... waar ze nu nog ruzie om maken omdat de bijbel daar onduidelijk in is.
Uhm... wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Matteüs het volgende:... of 1 God of Goden... wat impliceert dat er meer goden waren
Je wilde toch niet meer uitweiden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Matteüs het volgende:
Je verzint het niet. Maar ach, de echte Christen houd de handen op de oren en zingt lalalala... of lult nog krommer wat al krom was. Ze kunnen zich nu eenmaal niet voorstellen dat men 2000 jaar geleden ook al verhaaltjes schreven. Het is ook geen kattenpis om na zoveel jaar te ontdekken dat je bijna je hele leven in een leugen hebt gelooft.
Het geeft het best mijn reactie weer t.o.v. de dommigheden die hier zo vaak verkondigd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef Matteüs het volgende:
King D. wat heb je toch telkens met deze smilie?
![]()
Is dat om je neerbuigende houding kracht bij te geven?
Dus je kent de bijbel toch niet zo goed...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die begraafplaatsen. Het christelijke geloof leert daar niks over, is volstrekt irrelevant.
[..]
Uhm... wat?
Het zegt wel iets over de betrouwbaarheid lijkt me...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die begraafplaatsen. Het christelijke geloof leert daar niks over, is volstrekt irrelevant.
[..]
Dus je vind jezelf boven de rest staan en kijkt neer op anderen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het geeft het best mijn reactie weer t.o.v. de dommigheden die hier zo vaak verkondigd worden.
Weer zo'n kansloze one-liner.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dus je kent de bijbel toch niet zo goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |