En nu in het Nederlands graag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef franksetank het volgende:
[..]
ooit gemerkt dat westerlingen en gelovigen achter die "god hates fags" groepering staat, ze verdedigd of niet bestrijd?
Bruinhemden...bruinwerkers...zoveel verschillen we niet eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg jij?????????Jij die met je domme oneliners nog nooit iets bijgedragen hebt hier. En dat zeg je tegen een user die iemand veroordeelt op basis van haar uiterlijjk en hoofddoek. Triest stelletje laffe bruinhemden zijn jullie toch ook
Dit dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Je moet de vergelijking niet maken, want je schiet er niets mee op, maar hij is er wel degelijk. Voor mensen als Wilders moet je gewoon altijd oppassen, en dat heeft de geschiedenis ons geleerd, of het nou 6 maanden, 6 jaar, 60 jaar, of 6000 jaar geleden is.
Teken van zwakte. Als je iemand als slecht wil afschilderen, is een hitlervergelijking altijd de gemakkelijkste weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef Urquhart het volgende:
Hitler-vergelijkingen, altijd smullen
Neuken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bruinhemden...bruinwerkers...zoveel verschillen we niet eens.
Nee, jouw wereld is heel simpel en zwart-wit inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef ExTec het volgende:
Ik ben niet 'vaag' aan het doen zoals jij, probeer niet dingen nodeloos abstract te maken.
Ben ik helemaal met je eens. Maar op Fok zorgt het altijd voor vermakelijke topicsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Teken van zwakte. Als je iemand als slecht wil afschilderen, is een hitlervergelijking altijd de gemakkelijkste weg.
Ben je nou aan het dreigen, SCH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je zoveel haat in je hebt tegen mensen die anders zijn dan jij misschien?
en datzelfde geld niet voor de islam.quote:
Bruinhemdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg jij?????????Jij die met je domme oneliners nog nooit iets bijgedragen hebt hier. En dat zeg je tegen een user die iemand veroordeelt op basis van haar uiterlijjk en hoofddoek. Triest stelletje laffe bruinhemden zijn jullie toch ook
Nou poeh poeh, wat hebben we een last van die oude baasjes in de moskeequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef franksetank het volgende:
[..]
en datzelfde geld niet voor de islam.
overal in de westerse wereld waar ze neerstrijken is het toch dikke problemen.
als nederland het enige land was had je een punt maar overal veroorzaken ze problemen
Nee, dat is die van jou. Dat geef je net ruiterlijk toe. Haat is immers haat. Of de ene vorm van haat nou eindigt in de dood, de ander in een schouderophaal, allemaal hetzelfde, beslist geen onderscheid in te maken. Zwart-Wit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, jouw wereld is heel simpel en zwart-wit inderdaad.
ja, daarom vluchten autochtonen uit grote steden waar de allochtonen het over nemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, wat hebben we een last van die oude baasjes in de moskee
Hoezo verlagen? Hathor en Saviour zijn dat gewoon, maar dat mag zeker ook weer niet gezegd worden. Maak anders even een lijstje van de dingen die volgens de nieuwe rechtse politieke correctheid niet deugen, dan wil ik je best een plezier doen. Of was jij nou zo voor de vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bruinhemden
Oh men, wat verlaag jij in deze discussie SCH, net als 'n schreeuwende kleuter die zijn zin niet krijgt
he...geen voorspel eerst? wat is dat nou voor kouwe bedoening?quote:
Jij vindt het prima dat je genegeerd wordt en uitgescholden. Het is pas erg als er wordt geslagenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is die van jou. Dat geef je net ruiterlijk toe. Haat is immers haat. Of de ene vorm van haat nou eindigt in de dood, de ander in een schouderophaal, allemaal hetzelfde, beslist geen onderscheid in te maken. Zwart-Wit.
Grijs dicteert dat er vele vormen van iets zijn.
Ik moet zo weer naar een krakersmanifestatie, wij linksen hebben geen tijd voor voorspel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
he...geen voorspel eerst? wat is dat nou voor kouwe bedoening?
Dat heeft toch geen kloot met moslim te maken, maar met dat irritante Marokkaanse straattuigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef franksetank het volgende:
[..]
ja, daarom vluchten autochtonen uit grote steden waar de allochtonen het over nemen.
in scandinavische landen neemt dit al extreme vormen aan.
maar goed die Scandinaviërs zijn natuurlijk ook extreem rechts
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef franksetank het volgende:
maar goed die Scandinaviërs zijn natuurlijk ook extreem rechts
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nou ik denk eerder dat jij mij in elkaar slaat,
Je ontkent het niet, je legt uit waaromquote:
ik word ook wel eens genegeerd en uitgescholden, of werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat je genegeerd wordt en uitgescholden. Het is pas erg als er wordt geslagen
Ok. Helemaal duidelijk hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef ExTec het volgende:
Je ontkent het niet, je legt uit waarom
Ooit wel eens door je hele christelijke familie uitgekotst omdat je van iemand houdt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef franksetank het volgende:
[..]
ik word ook wel eens genegeerd en uitgescholden, of werd.
maar idd, dat was zo erg, veel erger dan bont en blauw worden geslagen
ooit wel eens goed in elkaar geslagen geweest? (dat is geen bedreiging maar een vraag of je weet wat dat inhoud)
Laten we het omdraaien, stel de vraag aan jezelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat je genegeerd wordt en uitgescholden. Het is pas erg als er wordt geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |