quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je broer toch? of is je neef ook langsgekomen
Wellicht. Net zoals de meeste meiden boos worden op het meisje waar ie mee vreemd is gegaan ipv op haar eigen vriend. Jerry jerry jerry!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat niet meer een ontkennende reactie?
Noem het dan voorkeur idd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik wil gewoon geen vriendje die nog in de kast zit omdat ik die fase al lang achter me heb liggen en geen zin heb die hele periode weer te doorstaan. Al dat stiekeme gedoe weer overnieuw. No thanks. Ik ben er doorheen en ik ben tevreden met waar ik nu sta, en dat ga ik niet NOG eens ververgen. En sorry, maar iemand die op zijn 30e nog steeds door die fase heen moet.... die is niks voor mij.
Als je dat egoïstisch noemt dan mag je dat vinden.
Ik noem het voorkeur. Net zoals ik liever geen student meer wil, omdat ook die fase achter me ligt.
Maar liever een uit de kast student dan een werkende kasthomo.
wat staat er vandaag op het programma?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht. Net zoals de meeste meiden boos worden op het meisje waar ie mee vreemd is gegaan ipv op haar eigen vriend. Jerry jerry jerry!
Nee? Dus als ik vrienden van je zie dan hoef ik niet te verbergen dat je mijn vriendje bent?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Iedereen moet het voor zich weten. Als ik wat met jou zou hebben zou je er niks van merken dat ik 'in de kast zit'
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb nog een dvd van Jerry: too hot for TV. echt heel ordinair.
heb je weleens een relatie gehad?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Noem het dan voorkeur idd.
Onzin is het zeker niet. Stiekem gedoe hoeft er helemaal niet te zijn, verschilt van persoon tot persoon van situatie tot situatie. of diepersoon ermee zit of niet... ik heb geen fase zelf om door heen te moeten gaan want ik draag geen last met me mee dus vind ik het er persoonlijk totaal niet toe doen.
Iedereen moet het voor zich weten. Als ik wat met jou zou hebben zou je er niks van merken dat ik 'in de kast zit'
alles op 1 hoop gooien dat is pas onzin![]()
Biceps, triceps, deltoids.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het programma?
M'n vrienden weten het allemaal, collega's ook, alleen me ouders niet...maar die zou je toch nooit tegen komen in het wild, evenmin als de rest van m'n familie. Al wisten me ouders het wel, die betrek ik niet bij mijn relaties, pas na een vol jaar zou ik het overwegen. voor die tijd absoluut niet. Daarom zeg ik , het verschilt per persoonquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee? Dus als ik vrienden van je zie dan hoef ik niet te verbergen dat je mijn vriendje bent?
Of je ouders? Of collega's?
yeap, langdurend ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je weleens een relatie gehad?
Ik loop ook niet hand in hand over straat, want zo ben ik ook niet. Maar na een tijd zou ik wel interesse hebben in de familie van mijn vriend en als ik dan voorgesteld zou worden al "een vriend" dan zou ik dat erg vinden. Ik ga niet weer een show opvoeren, lang genoeg gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
M'n vrienden weten het allemaal, collega's ook, alleen me ouders niet...maar die zou je toch nooit tegen komen in het wild, evenmin als de rest van m'n familie. Al wisten me ouders het wel, die betrek ik niet bij mijn relaties, pas na een vol jaar zou ik het overwegen. voor die tijd absoluut niet. Daarom zeg ik , het verschilt per persoon
daarbij..ik ben geen aanhankelijk persoon dus hand in hand loop situaties doe ik zoiezo niet aan mee. evenmin aan aanhankelijkheid in het openbaar omdat dat niet in m'n aard ligt
Maar hij heeft je ouders nooit ontmoet?quote:
het verschil heeft totaal niet met leeftijd te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop ook niet hand in hand over straat, want zo ben ik ook niet. Maar na een tijd zou ik wel interesse hebben in de familie van mijn vriend en als ik dan voorgesteld zou worden al "een vriend" dan zou ik dat erg vinden. Ik ga niet weer een show opvoeren, lang genoeg gedaan.
En ja, ik vind het een verschil of de persoon in kwestie 18, 25 30 of 35 is.
Nee. dat schrijf ik toch net, ik betrek mijn ouders niet bij mijn relaties. M'n vrienden kennen ze ook nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij heeft je ouders nooit ontmoet?
bij mij staat er tapas en vino op het programmaquote:
't Is mijn vetpercentage niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bij mij staat er tapas en vino op het programma
drank staat bij jou altijd op het programmaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bij mij staat er tapas en vino op het programma
Als iemand van 20 nog niet uit de kast is voor zijn ouders vind ik dat makkelijker te begrijpen dan wanneer iemand van 35 nog niet uit de kast is tegen z;n ouders, uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het verschil heeft totaal niet met leeftijd te makenmaar in karakters van personen
Maar je zei ook dat je het na een vol jaar zou overwegen, en langdurig zie ik toch wel als langer dan een jaar.quote:[..]
Nee. dat schrijf ik toch net, ik betrek mijn ouders niet bij mijn relaties. M'n vrienden kennen ze ook niet
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is mijn vetpercentage niet...
ik ben in Spanje dus het telt niet. Net zoals een jood varkensvlees eet. Want als het Chinees is dan telt dat ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
drank staat bij jou altijd op het programma
maar die ouders hebben er toch eignelijk ook niks mee te maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand van 20 nog niet uit de kast is voor zijn ouders vind ik dat makkelijker te begrijpen dan wanneer iemand van 35 nog niet uit de kast is tegen z;n ouders, uitzonderingen daargelaten.
[..]
Maar je zei ook dat je het na een vol jaar zou overwegen, en langdurig zie ik toch wel als langer dan een jaar.
Maar nee, dat lijkt me dus niks.
Ouders zijn ene onderdeel van iemands leven.
Ik zou de ouders van mijn vriend willen kennen, van mijn vrienden vind ik het minder belangrijk.
Dus tenzij hij er gruwelijke ruzie mee heeft zou ik ze willen ontmoeten uiteindelijk.
Anders heb ik sowieso het gevoel dat ik verborgen wordt gehouden voor ze.
ook als je buiten spanje bent hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben in Spanje dus het telt niet. Net zoals een jood varkensvlees eet. Want als het Chinees is dan telt dat ook niet.
yes, we get itquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Als iemand van 20 nog niet uit de kast is voor zijn ouders vind ik dat makkelijker te begrijpen dan wanneer iemand van 35 nog niet uit de kast is tegen z;n ouders, uitzonderingen daargelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |