Jep.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dat terwijl ie een vriendin heeft?
das wel heel snel, dude.quote:
Nee, anders had ik wel TT tussenhaakjes gedaan. Grapjas.quote:
zeg Lucky Luckquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik fopi fap sneller dan mijn schaduw
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel TT tussenhaakjes gedaan. Grapjas.![]()
Tis wel kommer en kwel al die vriendjes van je.quote:
o.k.quote:
hoezo te laat? je heb toch je kelder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
Dus. Verdomme, weer te laat met sporten
bullshitquote:
zeg dat danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
als ik vraag wat TT betekent (de afkorting) dan plaats je dat tussen haakjes. Als ik dat niet doe dan vraag ik wat Res ipsa....betekent.
Niet mijn taak om daar tussen te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je had het haar gewoon moeten vertellen
Ik wil een half uur na mijn ontbijt sporten, anders daalt mijn bloedsuiker weer te erg, maar dat is er dus weer niet van gekomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo te laat? je heb toch je kelder.
o.k. klinkt wel heel erg dutroux
ik vind eignelijk van welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mijn taak om daar tussen te gaan zitten.
Ik ken 'r niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was geen vriendje van me.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis wel kommer en kwel al die vriendjes van je.![]()
Ik heb er geen 1 en ben er nu al klaar mee.
Nee hoor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind eignelijk van welben ik nu een mean bitch?
Als ik haar nou zou kennen.... maar zelfs zijn beste vrienden gaan er niet tussenzitten, waarom zou ik dat dan wel moeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
omdat ie vreemd gaat met een man?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik haar nou zou kennen.... maar zelfs zijn beste vrienden gaan er niet tussenzitten, waarom zou ik dat dan wel moeten?
Ik vind dat hij dat zelf moet opbiechten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ie vreemd gaat met een man?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind eignelijk van welben ik nu een mean bitch?
wat nou verwachte reactie van Mike? das heul niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
yeap Felipe, me side kick hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat die gast met dat sjaaltje?
die is toch best
none takenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen vriendje van me.
Ik heb geen kast-homo's als vriendje nodig
No offense
ik ben geen mean bitch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat nou verwachte reactie van Mike? das heul niet waar.
heb ik een foto gemist?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yeap Felipe, me side kick haha
egoistisch muchquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen vriendje van me.
Ik heb geen kast-homo's als vriendje nodig
No offense
je bent wel lekker aan het stoken,he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ie vreemd gaat met een man?
we jagen er doorheen vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:16 schreef Stroekie het volgende:
wat een haast
I suppose soquote:
Wat is daar egoïstisch aan?quote:
gemist? jij?quote:
ik zou het wel willen weten hoor als iemand mij aan het cheaten wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent wel lekker aan het stoken,he?![]()
misschien heb ik hem wel gezien maar ben het vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gemist? jij?
zelfs ik heb em gezien.
Willen dat de ander 'out' is omdat jij dat toevallig bentquote:
Van degene met wie hij vreemd is gegaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou het wel willen weten hoor als iemand mij aan het cheaten was
Das ook wel weer waar!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen boos worden op de messengerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je wel mijn neef gezien? die heb ik gepost en heel snel eraf gehaald.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien heb ik hem wel gezien maar ben het vergeten
So true, bin der.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Willen dat de ander 'out' is omdat jij dat toevallig bent
(generally speaking im not saying that you do)
Wat een onzin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Willen dat de ander 'out' is omdat jij dat toevallig bent
(generally speaking im not saying that you do)
heb geen vriend en weet dus kan ook niet zeker zeggen hoe ik zou reageren maar toch wil ik het wel weten en het hangt denk ik van de situatie af.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van degene met wie hij vreemd is gegaan?
je broer toch? of is je neef ook langsgekomenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je wel mijn neef gezien? die heb ik gepost en heel snel eraf gehaald.
is dat niet meer een ontkennende reactie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen boos worden op de messenger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |